Reviews
Mevr. Anneke Nekkers over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Iris Brouwer over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Rosan de Ruiter over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Marloes Coenen over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Originele wandelroute door de stad met leuke vragen waardoor je anders naar gebouwen kijkt en op een speelse wijze nieuwe dingen leert
Mevr. Willemein Jansen over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben veel gezien van alkmaar en wisten gelijk meer over de geschiedenis. En daarnaast is zon spel altijd heel gezellig!
Mevr. Anne-Marije Aalbersberg over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te leren kennen. Je komt op plekjes waar je anders zelf niet komt als je de stad gaat verkennen. In coronatijd en leuk dagje weg.
Yesni Bloemendal over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke middag gehad en veel dingen gezien en geleerd.
Mevr. Heidi Gervink over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen. Niet eenvoudig maar een leuke uitdaging! Wij hebben de tour gedaan met twee jongens van 13.
Mevr. Trude Van de Polder over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht door Delft.
Mevr. H. Hollander over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om in eigen stad te doen. We kwamen op plekken waar we nog niet eerder waren geweest! Nu binnenkort in een andere stad! Echt een aanrader!
Mevr. Miriam Wijker over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Amsterdam te ontdekken. Zeker in tijd van quarantaine een welkome afwisseling met het gezin.
Mevr. Michaela Diepenmaat over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk coronaproof uitje . Afwisselend opdrachten en leuke tocht.
Mevr. Marlinde De Wolf over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was ontzettend leuk om te doen!
Je ontdekt zoveel nieuwe, mooie dingen om te doen!
Gaaf dat deze activiteit gewoon kan in coronatijd.
Echt een aanrader!
Mevr. Naomi Dijkstra over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Wim Hart over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke route met vragen/opdrachten die goed te doen zijn. Leert de stad echt op een andere manier kennen.
Mevr. Jente Oldenhof over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een super escape tour door Amersfoort. Met twee kinderen (11 & 14) was deze tour heel goed te doen! Complimenten!
Mevr. M Meijer over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Absolute aanrader!
Mevr. H. Voskuilen over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een leuke, actieve rondwandeling gehad door Leeuwarden. Als je houdt van puzzelen, lekker buiten zijn én ook nog wat van een stad wil zien en opsteken, dan is een escapetour écht een aanrader.
Mevr. S Zwarteveld over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Onwijs leuke activiteit! Tijdens corona biedt het uitkomst om tóch iets leuks te ondernemen, maar vast en zeker ook zonder epidemie ening om te doen!
Mevr. Lonneke Knetsch over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Met pubers de stad in terwijl door corona alle winkels gesloten zijn?! Is dat wel een goed idee? Met deze tour is dat zeker een aanrader. Je komt op plekken waar je anders niet snel komt. Den Haag is prachtig!
Dhr. Luuk De Jong over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een leuke manier om Texel te ontdekken. Zelfs wat geleerd, ook al wonen we hier.
Mevr. Amy Nijman over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We vonden het een leuke tour en hebben ondanks dat we er al ons hele leven wonen nieuwe dingen gezien! Leuke opdrachten ook!
Dhr. Onno Nieboer over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Frank Heijens over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★