Reviews

Mevr. Rianne Wilbrink over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuk, actief geslaagd gezellig uitje, wat je met elkaar kan dore. Lekker buiten, genieten van de stad, en de groep. Leuke opdrachten, door op klein gebied te lopen, zie je veel, iedere keer weer wat anders.

Mevr. Sandy Hoebert over Apeldoorn

5 jaar geleden
Leuk uitje, zeker nu met corona! Leuke manier om een stad eens op een andere manier te bekijken. Duidelijke instructies en goed werkende app.

Mevr. Marjo Spaansen over Groningen

5 jaar geleden
De toer in Groningen vonden we best pittig en soms de antwoorden moeilijk te vinden,eigenlijk zou je de stad dan iets beter moeten kennen.. maar op zich een leuk idee..

Mevr. Bodil Smits over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke Corona activiteit

Mevr. Elisa van Veluwen over Apeldoorn

5 jaar geleden
Een hele leuke ervaring, op naar de volgende stad!

Mevr. Sara Mahmoud over Leuven

5 jaar geleden

Mevr. Joyce Hermus over Rotterdam

5 jaar geleden
Een stadstour, wandeling en je leert wat in 1 uitstapje. Leuk om te doen in deze Corona tijd

Mevr. M vd Eijk over Harderwijk

5 jaar geleden
Superleuke activiteit om te doen! Zo zie je een stukje van een stad en leer je direct iets bij over het verleden. Ben gek op puzzelen dus op deze manier puzzelen en actief bezig zijn, is een top combi!

Mevr. Jellien Westerink over Harderwijk

5 jaar geleden
Super leuke manier om een stad te ontdekken.

Mevr. Mirjam Pronk over Deventer

5 jaar geleden
Erg leuke manier om een stad door andere ogen te zien. Top!!

Mevr. Stephany Mikulicz over Maastricht

5 jaar geleden
Hele leuke manier om in een stad rond te lopen. De vragen zijn leuk gevonden en zorgen ervoor dat je meer naar kleine details in een stad kijkt dan dat ik anders zou doen. Aanrader!

Mevr. Sietske Wolters over Kampen

5 jaar geleden

Dhr. Ludger Awater over Nijmegen

5 jaar geleden
Leuk en informatief uitje. Vooral nu tijdens corona.

Dhr. Sam van der Meulen over Utrecht

5 jaar geleden
Erg leuke escapetour weer in Utrecht. Ideaal om in deze aparte tijd van het mooie weer te genieten!

Mevr. Iris van Schijndel over Deventer

5 jaar geleden
Wat een leuke middag gehad, erg leuke raadsels en sommen, veel gezien/geleerd van de stad. Heel leuk initiatief.

Mevr. Arianne Perdok over Groningen

5 jaar geleden
Leuke manier om je eigen stad op een andere manier te beleven en helemaal Corona-proof. Ook nog dingen gezien, die me nooit eerder waren opgevallen.

Mevr. Ingrid Weijers over Den Bosch

5 jaar geleden
Leuke dag gehad in Den Bosch. Het verhaal zat goed in elkaar en de opdrachten zijn leuk en gevarieerd. Ook onze kinderen (pubers) vonden het leuk om te doen!

Mevr. Cornalijn Gouw over Delft

5 jaar geleden
Leuke middagactiviteit. App werkt goed. Prijs wat aan de hoge kant voor wat je krijgt, maar wel leuk opgezet. Goed te doen met coronamaatregelen.

Mevr. Jennifer Rekers over Amersfoort

5 jaar geleden
Heerlijk in het zonnetje de Escape Tour gedaan in Amersfoort. Erg leuke middag gehad. Helaas was het voor ons als ietwat ervaren Escapers wel aan de makkelijke kant, waardoor we incl pauze toch best wel snel klaar waren.

Dhr. Arno Timmerhuis over Deventer

5 jaar geleden
Geweldig leuk om samen als gezin een escape tour te doen. We hebben er inmiddels twee gedaan en zijn helemaal fan. Je ziet het centrum van de stad en bent actief bezig. Echt een aanrader.

Mevr. Sanne van Doremalen over Breda

5 jaar geleden
De escape tour was super leuk! Wij gaan ze vaker doen, erg leuke opdrachten en je ziet locaties van een stad die je niet vaak zou zien.

Mevr. Nadia Delle Donne over Amsterdam

5 jaar geleden
leuke tour, met interessante weetjes, en routes!

Mevr. Sophie Zurhaar over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Annemieke Pronk over Deventer

5 jaar geleden
Hele leuke escape tour door Deventer. Veel van de stad kunnen zien maar omdat het natuurlijk op tijd gaat niet overal even rustig kunnen kijken. Dus na de tour nog een extra rondje gelopen. Leuke vragen!