Reviews
Mevr. Rianne Wilbrink over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk, actief geslaagd gezellig uitje, wat je met elkaar kan dore.
Lekker buiten, genieten van de stad, en de groep.
Leuke opdrachten, door op klein gebied te lopen, zie je veel, iedere keer weer wat anders.
Mevr. Sandy Hoebert over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk uitje, zeker nu met corona! Leuke manier om een stad eens op een andere manier te bekijken. Duidelijke instructies en goed werkende app.
Mevr. Marjo Spaansen over Groningen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De toer in Groningen vonden we best pittig en soms de antwoorden moeilijk te vinden,eigenlijk zou je de stad dan iets beter moeten kennen.. maar op zich een leuk idee..
Mevr. Bodil Smits over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke Corona activiteit
Mevr. Elisa van Veluwen over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een hele leuke ervaring, op naar de volgende stad!
Mevr. Sara Mahmoud over Leuven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Joyce Hermus over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een stadstour, wandeling en je leert wat in 1 uitstapje. Leuk om te doen in deze Corona tijd
Mevr. M vd Eijk over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke activiteit om te doen! Zo zie je een stukje van een stad en leer je direct iets bij over het verleden. Ben gek op puzzelen dus op deze manier puzzelen en actief bezig zijn, is een top combi!
Mevr. Jellien Westerink over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke manier om een stad te ontdekken.
Mevr. Mirjam Pronk over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om een stad door andere ogen te zien.
Top!!
Mevr. Stephany Mikulicz over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke manier om in een stad rond te lopen. De vragen zijn leuk gevonden en zorgen ervoor dat je meer naar kleine details in een stad kijkt dan dat ik anders zou doen. Aanrader!
Mevr. Sietske Wolters over Kampen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Ludger Awater over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk en informatief uitje. Vooral nu tijdens corona.
Dhr. Sam van der Meulen over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke escapetour weer in Utrecht. Ideaal om in deze aparte tijd van het mooie weer te genieten!
Mevr. Iris van Schijndel over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een leuke middag gehad, erg leuke raadsels en sommen, veel gezien/geleerd van de stad. Heel leuk initiatief.
Mevr. Arianne Perdok over Groningen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om je eigen stad op een andere manier te beleven en helemaal Corona-proof. Ook nog dingen gezien, die me nooit eerder waren opgevallen.
Mevr. Ingrid Weijers over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke dag gehad in Den Bosch. Het verhaal zat goed in elkaar en de opdrachten zijn leuk en gevarieerd. Ook onze kinderen (pubers) vonden het leuk om te doen!
Mevr. Cornalijn Gouw over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke middagactiviteit. App werkt goed. Prijs wat aan de hoge kant voor wat je krijgt, maar wel leuk opgezet. Goed te doen met coronamaatregelen.
Mevr. Jennifer Rekers over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heerlijk in het zonnetje de Escape Tour gedaan in Amersfoort. Erg leuke middag gehad. Helaas was het voor ons als ietwat ervaren Escapers wel aan de makkelijke kant, waardoor we incl pauze toch best wel snel klaar waren.
Dhr. Arno Timmerhuis over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Geweldig leuk om samen als gezin een escape tour te doen. We hebben er inmiddels twee gedaan en zijn helemaal fan. Je ziet het centrum van de stad en bent actief bezig. Echt een aanrader.
Mevr. Sanne van Doremalen over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De escape tour was super leuk! Wij gaan ze vaker doen, erg leuke opdrachten en je ziet locaties van een stad die je niet vaak zou zien.
Mevr. Nadia Delle Donne over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
leuke tour, met interessante weetjes, en routes!
Mevr. Sophie Zurhaar over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Annemieke Pronk over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke escape tour door Deventer. Veel van de stad kunnen zien maar omdat het natuurlijk op tijd gaat niet overal even rustig kunnen kijken. Dus na de tour nog een extra rondje gelopen. Leuke vragen!