Reviews

Mevr. Franciska Regterschot over Den Haag

5 jaar geleden
Leuke activiteit om met een groep te doen. Om nog meer competitie in het spel te brengen zou het leuk zijn om met twee groepen gelijktijdig te spelen.

Mevr. Hilde Vons over Apeldoorn

5 jaar geleden
Leuke tour door onze eigen stad! Je ziet dingen waar je normaal niet op let. Corona proof. Er waren wat cafés open om koffie te halen.

Mevr. Frieda Van de Geest over Maastricht

5 jaar geleden
Erg tof concept! Ongemerkt kom je op de mooiste plekjes en zie je details die je anders zou missen.

Mevr. Ingrid Zijlema over Arnhem

5 jaar geleden

Mevr. Nicole Naastepad over Alkmaar

5 jaar geleden
Een heel leuk uitje om met het hele gezin te doen!

Dhr. Rob Zurlohe over Arnhem

5 jaar geleden
We vonden het super leuk om weer eens op andere manier een stad verkennen. Helemaal nu in corona tijd echt een aanrader!!

Mevr. Nicole An Lottum over Zwolle (familie)

5 jaar geleden
Erg dure stadswandeling. Bij de tocht Zwolle familie kloppen de vragen op een aantal pleinen niet waardoor er veel verwarring ontstaat. Geen aanrader

Mevr. Nanny mulder-wilts over Zwolle

5 jaar geleden
Zeker de moeite waard,

Mevr. Jeanine Wols over Rotterdam

5 jaar geleden

Mevr. Esther van Veldhuizen over Apeldoorn

5 jaar geleden
het was een prachtige zonnige dag en een leuke tocht. We hebben er allemaal een fijne herinnering aan over gehouden. En hoewel ik al 20 jaar in Apeldoorn woon, heb ik nog veel geleerd. Superleuk om te doen. Een leuke manier om je stad nog beter te leren kennen.

Mevr. Kayleigh Valstar over Gouda

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te leren kennen en je tijd op een leuke manier te besteden. Jammer dat de navigatie niet zo goed werkte, daardoor pakte hij de uitgang niet.

Dhr. Ferjo Hitipeuw over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden

Mevr. Sabine Robers over Amersfoort

5 jaar geleden
Met 2 jongens van 12 en 14 jaar hebben we de escapetour door Amersfoort gedaan. Ze hebben zich 2 uur uitstekend vermaakt in de buitenlucht en wij hebben genoten van hun geestdrift. Aan te raden als gezinsuitje.

Mevr. Nathalie Altena over Zwolle

5 jaar geleden
Leuke tour om te doen!

Mevr. Laure Pohu over Maastricht

5 jaar geleden
Geweldig wandelen in Maastricht, met kinderen van 7 en 10 die vond het super leuk !

Dhr. Robert Speetjens over Gouda

5 jaar geleden
De Escape Tour was leuk en je loopt toch op een aparte manier door je eigen stad. Erg leuk om Gouda eens van die kant te zien. De vragen waren niet heel ingewikkeld en hadden soms niet heel veel met Gouda te maken. Erg leuk dat je het eindpunt moet zoeken! Ik zou dit zeker aanraden aan anderen en we gaan nu ook zeker een andere stad op deze manier ontdekken.

Mevr. Hendrikje Lemmers over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Marlies van der Lely over Volendam

5 jaar geleden
Een andere manier van een stad ontdekken via een speurtocht in een modern jasje. Onze pubers vonden het ook leuk om te doen. De app werkt prima en de instructies zijn duidelijk. Wij gaan zeker nog een keer een andere stad doen.

Mevr. Wendy Spijkerbosch-Melis over Apeldoorn

5 jaar geleden
Mooie wandeling door de stad met ondertussen opdrachten oplossen. Het volgende punt wordt pas zichtbaar als daadwerkelijk de opdracht is opgelost.

Mevr. J Crombach over Den Bosch

5 jaar geleden

Dhr. Maurice De graaf over Apeldoorn

5 jaar geleden

Dhr. Coen Van Hecken over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen en met de kinderen bezig te zijn. Echt een aanrader, ook in deze coronatijd!!

Mevr. Swati Sengupta over Maastricht

5 jaar geleden

Mevr. Ilse Theeuwen over Arnhem

5 jaar geleden
Het was een heel leuk om met het gezin dit corona proof uitje te doen. Alle drie de kinderen hebben ervan genoten.