Reviews

Dhr. Lars van Boxel over Arnhem

5 jaar geleden

Mevr. Tonnie Prinsen over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Fien Jonker over Groningen

5 jaar geleden
Leuke middag gehad!

Mevr. Myrna van den Bosch over Delft

5 jaar geleden
Superleuke stadswandeling langs mooie punten in de stad

Dhr. Ivo Ten Brinck over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Kathelijn Brokx over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Francine Simons over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. Shirley Jonker over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden
Het was een leuke manier om de stad Amersfoort te ontdekken. De opdrachten waren goed te doen voor onze kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar in een andere stad!

Dhr. Wilfred Hendriks over Arnhem

5 jaar geleden

Mevr. Sophie Van noort over Breda

5 jaar geleden
Was een leuke dagje uit. Perfect tijdens corona. Opdrachten waren zeker niet te moeilijk, perfect voor gezinnen. Wij hebben een echt leuk dagje uit gehad.

Mevr. Marloes Vogelzang over Texel

5 jaar geleden

Danique Smeets over Maastricht

5 jaar geleden
Leuke tour door Maastricht. Ideaal gedurende deze lockdown. De vragen waren wel wat makkelijk voor twee ervaren escape room spelers, maar dit mocht de pret niet drukken.

Mevr. Roos Uyterlinde over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Dieuwertje Heus over Den Haag

5 jaar geleden
Een leuke speurtocht om een stad te ontdekken.

Mevr. Denise Hoevers over Delft

5 jaar geleden

Mevr. Jacomijn Houtman over Utrecht

5 jaar geleden
We hebben een leuke, gevulde middag gehad. Leuk om zo door de stad te lopen!

Mevr. Iris van Osch over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke route, nieuwe mooie nieuwe plekjes ontdekt. Jammer dat wij geen melding/popup bij de finish kregen en daardoor het spel niet hebben kunnen afronden

Mevr. Romee Knibbeler over Den Haag

5 jaar geleden
Heel leuk om te doen en een stad te leren kennen en leuke plekjes te ontdekken

Mevr. Stans De jong over Amsterdam

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen. Je ziet hierdoor heel de stad.

Dhr. P van den Berk over Deventer

5 jaar geleden
Rscapetour door Deventer was erg leuk. We deden deze op zaterdag. Dan is het ook markt en met eenrichtingsverkeer ivm Corona is dat soms enigszins behelpen. Maar beetje rekening houden met elkaar dan was het goed te doen. Onduidelijk voor mij hoe het aantal vragen wordt bepaald. Als ik sommige andere teams op de ranglijst zie. Maar uiteindelijk erg leuke manier om stadswandeling te maken met onze tienerkinderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mevr. Tine Muntinga-Visser over Gouda

5 jaar geleden

Mevr. Lisette van den Bulk over Breda

5 jaar geleden
Heel leuk.. we gaan het zeker nog een keer doen!!

Dhr. Daan van Heeringen over Amersfoort

5 jaar geleden
Fine experience overall.. bit dissapointed to be honest.. a regular walk with my family would have been just as much fun if not more as we would've been able to slow down and smell the roses instead of racing to the next point.

Mevr. Yaire Veneman over Apeldoorn

5 jaar geleden
Erg leuk! Simpele niet te moeilijke opdrachten. En lekker stuk gewandeld.