Reviews

Mevr. Cindy Huisman over Groningen

5 jaar geleden
Super leuke bezigheid. Leuke vragen/opdrachten. Na zoveel jaar in Groningen te hebben gewoond nu toch nog veel geleerd en gezien.

Dhr. Pieter de koning over Rotterdam

5 jaar geleden
Leuk. Gps locatie was wel af en toe moeizaam

Mevr. Lisanne de Blooy over Gouda

5 jaar geleden
Het was ok. Niet heel spectaculair en het kan wat interactiever. Dus meer opdrachten die je moet zoeken.

Mevr. Sanne Zwagemaker over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke tour, wel meer een speurtocht dan echt een escape room. De tijd vliegt voorbij. Het is wel echt een activiteit op zich, dus ik zou het niet aanraden als je bijvoorbeeld een nieuwe stad wil verkennen. Bij deze tour heb je geen tijd om even rustig om je heen te kijken, maar ben je eigenlijk de volledige 2 uur heel fanatiek bezig met alle raadsels oplossen. Wij hebben het in Harderwijk gedaan en je leert wel een stukje geschiedenis van de stad beter kennen door deze tour.

Mevr. Joyce van Wieringen over Den Haag

5 jaar geleden
Een superleuke stadstour in de vorm van een escapespel, echt een aanrader!!! Leuk georganiseerd!

Mevr. Silvia Medema-Schakel over Alkmaar

5 jaar geleden
Dit was de 3e keer dat we een escapetour deden met het gezin. De kids (13 en 10) vinden het superleuk! Je wandelt door een mooie stad en je doet de opdrachten. Win win :-). De ap zit supergoed in elkaar en de rugzak met letters is een goede aanvulling

Mevr. Rianne Wilbrink over Gouda

5 jaar geleden
Leuke ontspannend activiteit waardoor bezig bent, veel meer vd stad en de huizen ed ziet. We hadden mooi weer wat best welkom was.

Mevr. Carolina de Mooij over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Marlieke De kleijn over Leeuwarden

5 jaar geleden
Leuke activiteit. Zo zie je toch veel van de stad

Mevr. Sibylla Mous over Leeuwarden

5 jaar geleden

Mevr. Jacobine Van Holland over Amersfoort

5 jaar geleden

Dhr. Patrick Mol over Apeldoorn

5 jaar geleden
Meer steden in het oosten, Hengelo en of Enschede?

Mevr. Laura Den Ouden over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Zoe Buijnsters over Maastricht

5 jaar geleden
Leuk om zo de stad te bekijken nu alles dicht is, hierdoor zie je veel en loop je niet doelloos rond.

Dhr. Rolf van Damme over Harderwijk

5 jaar geleden
Superleuke escape tour gedaan in Harderwijk. Je leert de stad kennen op een leuke manier. Dit willen wij zeker nog een keer doen in een andere stad !

Mevr. Laure Babeliowsky over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Mieke Mouissie over Zwolle

5 jaar geleden
Dankzij Escapetours hebben wij een super leuke middag gehad in Zwolle. Erg leuk om deze mooie stad te ontdekken dmv allerlei opdrachten. De opdrachten zijn afwisselend qua inhoud en niveau. Het is fijn dat het spel alsnog uitgespeeld kan worden als de eindtijd niet gehaald wordt. Dit zorgt voor een ontspannen manier van spelen.

Mevr. Esther Los over Alkmaar

5 jaar geleden
Super leuk om op deze manier door de stad te lopen.

Dhr. Carmen Hageman over Alkmaar

5 jaar geleden
Heel leuk om te doen met familie, vrienden of zelfs als bedrijfsuitje.

Suuz Blokker over Amersfoort

5 jaar geleden

Dhr. Michel Van vreeswijk over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Milou Uitslag over Harderwijk

5 jaar geleden
Het is erg leuk om te doen en vooral in deze tijd!

Mevr. Danielle van den Hoogen over Utrecht

5 jaar geleden
De escape tour is een leuke, actieve manier om een stad te verkennen. Je wordt meegenomen in het stadsverhaal en komt op plekjes die je nog niet eerder kende. De opdrachten zijn leuk en goed te doen. Ideale lockdownactiviteit met twee pubers!

Mevr. Mathilde Koniuszek over Breda

5 jaar geleden
Hele leuke manier om weer eens een activiteit te doen met meerdere mensen, toch corona proof. We hadden teams van 3, dat was heel leuk. Meteen een leuke manier om een stad te leren kennen en goed voor je stappenteller