Reviews

Mevr. Zoe Jansen over Alkmaar

5 jaar geleden
Wij hebben door middel van deze escape tour een super dag gehad en hebben op een super leuke en leerzame manier de hele stad gezien!

Mevr. Kiki Van Steenis over Amsterdam

5 jaar geleden
Hele leuke wandeltocht waarbij je op plekjes komt waar je anders voorbij zou lopen.

Mevr. Vanja Claus over Leeuwarden

5 jaar geleden
Leuk om te doen, zo leer je nog eens wat nieuws over je eigen stad.

Mevr. Monique Jansen over Utrecht

5 jaar geleden
Leuk concept! In tijden van corona een welkome afwisseling. De gps luistert vaak wel heel erg nauw, waardoor je je een ongeluk zoekt om de vragen te activeren (andere kant van de smalle straat, maar soms ook door telefoon in de lucht te houden of tegen een muur...). Dit gaf uiteindelijk frustratie, omdat je meer bezig was met het zoeken van het gps-punt op de vierkante meter dan met het spel. Meerdere mensen klaagden hierover. Zelfs bij de gevonden uitgang was dit het geval, waardoor wij het spel niet af konden ronden. Erg jammer! Hierdoor voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Dhr. Paul Jansen over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Monique Folkerts over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke activiteit om te doen, heerlijk in de buitenlucht!

Mevr. Anja Van Bokhorst over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden

Dhr. Bram Rooijmans over Breda

5 jaar geleden
Leuke activiteit en werkt goed, voor herhaling vatbaar!

Mevr. Naiyara van Dijk over Amsterdam

5 jaar geleden
Aanrader! Leuke tijdsbesteding en het zit goed in elkaar.

Mevr. Sie-Man Wong over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. Irene van Ool over Eindhoven

5 jaar geleden
Leuk uitje, zeker in deze coronatijd waar niet veel mogelijk is! Ook is het erg leuk dat je kunt starten wanneer je wil.

Dhr. Sander Bloemheuvel over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Roos de Joode over Delft

5 jaar geleden
Harstikke leuk uitje in deze gekke corona tijd. Wij hadden de tour in Delft, wat een bekende stad voor ons is. Toch zijn we weer nieuwe dingen te weten gekomen over de stad. Zeker een aanrader!

Mevr. Lisette Bouwman over Alkmaar

5 jaar geleden
Leuk om op deze manier door een stad te lopen, je ziet andere dingen dan normaal. De opdrachten waren ook wel prima om te doen.

Mevr. Anuradha Bishesar over Den Haag

5 jaar geleden

Dhr. Joost Okkinga over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden

Mevr. Anouk Kronenberg over Deventer

5 jaar geleden
Een uitje dat ook in corona tijd kan! Erg leuk en net even wat anders!

Dhr. Stephane Chatel over Volendam

5 jaar geleden

Mevr. Susan Rooijmans over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke Coronaproof activiteit. Gespeeld met het gezin en ondanks dat we de stad best goed kennen, toch weer nieuwe stukjes stad ontdekt.

Mevr. Valerie Leurs over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Natasja Van den Nouweland over Delft

5 jaar geleden

Dhr. Gertjan Schurink over Harderwijk

5 jaar geleden
Wij hebben de EscapeTour Harderwijk gedaan. Dit was een erg leuke activiteit met duidelijke instructies. Een welkome activiteit in deze Corona-tijd.

Dhr. M Klopstra over Groningen

5 jaar geleden

Mevr. Tessa Speijk over Den Haag

5 jaar geleden
Erg leuke game in de buitenlucht, voor de beweging en in deze tijd!