Reviews
Mevr. Sandy Brand-Vos over Amsterdam (familie)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke activiteit, in deze periode van Corona. Zo’n 6 kilometer lange tocht door het mooiste deel van Amsterdam. Voor de kinderen was het een leuke manier om actief bezig te zijn en wij als ouders hebben ook genoten van de bezienswaardigheden tijdens de route. Een geslaagde activiteit!
Mevr. Annekien Jongbloet over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Sam van der Meulen over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was erg leuk om met een escapetour voor het eerst Texel te ontdekken! Was alleen niet duidelijk dat er een deel per fiets was maar hopen de tour hier een volgende maal nog eens te doen. Maar sowieso boeken we vaker tours want dit is deze tijd erg leuk!
Dhr. Erwin Van der heide over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk, mooie route, uitdagende vragen. Al met al een leuke manier om een stad te leren kennen.
Mevr. Domino van Tour over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Diego van Steen over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
het spel zelf is echt een hele leuke manier om een stad te verkennen en ondertussen ook meer te leren over de geschiedenis van die stad. Het spelelement maakt het ook nog een beetje spannend. Het duurt ook niet te lang. Echte aanrader
Mevr. Lindsay van der Linden over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke activiteit. Hele andere manier om naar de stad te kijken en de kleine verborgen verhalen in een gebouw of op de straat te vinden. Ook zeker een leuke manier (als je competitief bent) voor een date.
Dhr. Tim Veerman over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Very fun, getting to know the city through these puzzles and mysteries.
Mevr. Leonie van der Sleen over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een erg leuke manier om een stad te leren kennen aan de hand van een verhaal lijn. De app werkte erg goed, de opdrachten zijn zeer veelzijdig en variëren van simpel tot moeilijker. In plaats van een goede tijd te willen neerzetten, hebben wij rustig aan gedaan en af en toe een korte glühwein pauze ingelast. Als je niet snel wilt, heb je dus gerust de tijd om ook de stad goed te bekijken en alvast te bedenken waar je later wellicht langer wilt kijken. Zolang je de tijd maar in de gaten houdt. Ook alle afstanden zijn prima te doen en er zijn genoeg opdrachten op de juiste moment om je bezig te houden. Kortom, wij gaan dit zeker vaker doen!
Mevr. Annemiek Lenting over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad eens op een andere manier te bewonderen! Leuke activiteit, vooral in Corona tijd om iets te ondernemen!
Mevr. Sammie Cools over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Esther Nijman over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke activiteit. Krijg ook nog stukje historie van t eiland mee.
Zeker een aanrader!!
Mevr. Lisa Bults over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke escapetour door meerdere dorpen waar veel te zien was. Middagje plezier gehad
Dhr. Kevin Smit over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke escape tour door Nijmegen, waardoor je de stad op een andere manier gaat bekijken! De puzzels waren erg gevarieerd en qua tijdsduur was het perfect. Jammer dat de app het bij ons niet helemaal naar wens deed, maar we hebben een leuke middag gehad.
Dhr. HH Kaptijn over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om met de stad kennis te maken! Bovendien een ideale activiteit in deze coronatijd
Mevr. Jennifer Hattam over Istanbul (English)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
A fun way to explore some lesser-visited parts of Istanbul, though we wished that the questions in the game were more connected with our surroundings in the city.
Mevr. Emma van Santbrink over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke tour.
Dhr. John van Vijfeijken over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De tour was weer top! Ondanks dat alles gesloten was hebben we erg genoten van de tour door den Haag! Alleen jammer dat we de qr-code voor de bittergarnituur niet konden gebruiken, ondanks dat het restaurant wel open was voor afhalen.
Mevr. Yolanda Vermeulen over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ondanks corona maatregelen en een koude dag was Gouda een geweldig leuke stad om te bezoeken! Bij bagels en beans was er koffie to go te halen, dat maakte de tocht extra leuk. De vragen waren allemaal goed te doen, op 1 na, omdat er iets gesloten was. Maar dat was geen probleem. We hebben een hele leuke dag gehad!
Mevr. Ingrid Kapsenberg over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om met kinderen een stad te ontdekken!
Mevr. Roeline Wiltink over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Rob Vreeswijk over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke middag gehad. Ondanks de kou en Corona erg vermaakt en op een leuke wijze de stad verkent en plekken ontdekt.
Dhr. Luuk van Maasakkers over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Yvet Schulkes over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om Deventer op deze manier te doen!