Reviews

Mevr. Ingrid Jespers over Den Haag

5 jaar geleden

Mevr. DHM Brugmans-Slot over Harderwijk

5 jaar geleden
Topmanier om als een soort game met twee pubers een (in hun ogen normaal wat saaie) stadswandeling te doen! Veel gezien en geleerd over de stad. En ook nog eens coronaproof.

Bart Willemsen over Arnhem

5 jaar geleden
Was erg leuk om te doen, kan Corona-proof met 1 huishouden

Mevr. Reineke Bierenbroodspot over Rotterdam

5 jaar geleden
Heel erg leuk om te doen en ook prima geschikt voor mijn dochter van 9!

Dhr. Joël Spijkstra over Nijmegen

5 jaar geleden
Gezellig een dagje naar een mooie oud-Hollandse stad, dat in combinatie met een leuke activiteit, dan is een Escape Tour dé gelegenheid!!

Mevr. A.R. van Dijk over Texel

5 jaar geleden
Wat een leuk uitje in deze tijd! Echt een aanrader!

Mevr. Jolanda Gillebaard over Amsterdam

5 jaar geleden
Super leuk Corona alternatief om een middag zoet te zijn. Op een leuke manier steden ontdekken, je komt op plekken die je anders misschien niet snel zelf zou vinden. Ik miste af en toe wel wat leuke historische feitjes of achtergrond info van de gebouwen waar we langs werden gestuurd.

Mevr. Nicky de Boorder over Utrecht

5 jaar geleden
Ontzettend leuke speurtocht meets escape room! Moeilijkheid van opdrachten varieert en heel leuk om op deze manier de stad waar ik al zo lang woon op een andere manier te zien! Aanrader!

Mevr. Lenneke Weijts over Utrecht

5 jaar geleden

Dhr. HH Kaptijn over Amsterdam

5 jaar geleden
Leuke route! Mooie manier om de binnenstad te verkennen!

Dhr. J Mei over Arnhem

5 jaar geleden
Het is een leuke city speurtocht. Je komt in straatjes die je anders snel zou overslaan. De tijd geeft geen druk, want ook na de vastgestelde 2 uur kun je het rustig afmaken. Je komt niet in de ranking, maar voor ons was dat ook niet het doel. En maak je geen zorgen als je goed nadenkt kun je de oplossing ook vinden als je enkele fouten antwoorden hebt. persoonlijk vond ik die van Eindhoven leuker, maar het scheelt misschien dat ik de personages in dat verhaal meer herken.

Mevr. Rowan van Leeuwen over Rotterdam

5 jaar geleden
Super leuke activiteit m. Je leert echt nieuwe plekjes kennen.

Mevr. Jasmijn Valkenburg over Utrecht

5 jaar geleden
Het is een leuke, gezellige activiteit om met een groep te doen. Je leert de stad op een andere manier kennen.

Mevr. Nathalie Wolters over Den Bosch

5 jaar geleden
Superleuk om een stad te ontdekken en zeer Corona-proof! Je komt op plekken waar je anders niet zou komen

Mevr. Merle Schoonbrood over Den Bosch

5 jaar geleden
Superleuke gps tocht door het centrum van Den Bosch. De opdrachten zijn leuk en afwisselend. We hebben er erg van genoten.

Dhr. Bas Dalmeijer over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. Carola Demmink over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuke invulling van de middag in deze tijd waarin bijna niets kan cq mag. Niet te moeilijke maar wel afwisselende opdrachten. Wel wat prijzig voor wat het is (zelfs met korting)

Mevr. Sirona den Heeten over Zwolle

5 jaar geleden
Super leuk om te doen! Een stad ontdekken op een totaal andere manier. Vond het wel redelijk veel opdrachten die je moest voltooien binnen de tijd. Iets minder hadden we niet erg gevonden. Maar zeker voor herhaling vatbaar in weer een andere stad.

Mevr. Jolanda Bijvoet over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke aktiviteit en coronaproef

Mevr. Merel Van Dijk over Delft

5 jaar geleden

Mevr. Heleen van den Berg over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Paulien Wentink over Deventer

5 jaar geleden
Leuk om coronaproof te doen, leuke opdrachten door een mooie verlichte stad

Mevr. Brigitte Knapen over Breda

5 jaar geleden
Was een leuke activiteit tijdens de lockdown. Leuk om de stad eens op een andere manier te bekijken

Mevr. Dieuwertje Heus over Delft

5 jaar geleden
Leuke activiteit