Reviews
Mevr. N de Vries over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke bezigheid zeker in deze tijd (corona) een aanrader om er toch even nuttig tussen uit te zijn.
Mevr. Astrid van Leeuwen over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben nog nooit zo'n leuke Eerste Kerstdag gehad. De tour was inspirerend, uitdagend (ook voor Amsterdammers) en we hebben ongelooflijk gelachen!
Mevr. Kike Sikkema over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke buiten-activiteit. Ook al ken je de stad goed, je komt al speurend op mooie, nieuwe plekjes. We hebben een supermiddag gehad.
Dhr. Kees Verhagen over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke middag gehad waarbij ook puberende zoons mee hebben gedaan. De tocht brengt je langs bekende en iets minder bekende punten, daarom is het denk ik nog leuker om dit in een vreemde stad te doen. Nu konden we soms al raden wat het volgende punt zou worden. Duur van de activiteit is prima. Vragen wel erg gemakkelijk. De prijs van dit uitje vind ik te hoog.
Mevr. Audrey Kerker over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke stad Amersfoort! Leuke escape gehad.
Op naar de volgende stad!
Mevr. Dieuwertje Heus over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mooie tour door de stad
Mevr. Carlijn Ravenhorst over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk spel ook om met vrienden te spelen. Je moet soms wel heel lastig denken. Verder een top spel.
Mevr. F Larue over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Carlijn Sluiter over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Roelof Sonneveld over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Toffe activiteit en zelfs in coronaperiode nog te doen. Beetje duur, maar zeker een aanrader
Mevr. Anita Zwikker over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke activiteit om op een andere manier een stad te verkennen. Zeker in deze tijd (corona) goed te doen en lekker buiten.
Mevr. Roosmarijn Van Driessen over Gent
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Berry Lammertink over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht. Jammer dat we het niet eens waren met de antwoorden op twee vragen.
Mevr. Lowina Ramharak over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Je komt op plaatsen waar je anders niet komt en je ziet dingen die je zelf niet op zou merken.
Het was een leuke en gezellige bezigheid om met mijn 2 zussen de escape tour te beleven.
Dhr. Yoeri Groot over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Marleen Ameling over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Daphne Poulisse over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het idee is super leuk om op een andere manier een stad te leren kennen.
Mevr. Astrid Puts over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuk! Helaas hebben we het alleen niet kunnen afsluiten omdat de telefoon leeg was
Mevr. Marscha Wijsman over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De Escape Tour in Deventer gedaan. Een erg leuke speurtocht door de stad, waardoor je op plekken komt, waar je normaal gesproken niet zo snel zou komen. Super leuk om een stad op een andere manier te ontdekken!
Mevr. Jeannette Nijenhuis over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke trip door de stad, zo zie je je eigen stad eens met andere ogen.
Mevr. Astrid Puts over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een hele leuke middag gehad. De familie was in 3 teams opgedeeld. De opdrachten waren afwisselend.
Mevr. Astrid Puts over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hartstikke leuk. We kenden Rotterdam al goed en toch was de escape tour leuk om te doen. Nieuwe plekken ontdekt.
Mevr. carolien huibers over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Aanrader voor een corona-proof-teamuitje.
Mevr. Pauline van Manen over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel erg leuk! Ook in coronatijd een hele leuke activiteit. Mooie route.