Reviews

Mevr. Alma Elshof over Utrecht

5 jaar geleden
Super leuke manier om een stad op een andere manier te leren kennen!

Mevr. Agnes Abrahams over Doesburg

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen. Soms wel vaak in rondjes lopen, maar door de leuke ambiance in Doesburg vond ik dat niet erg.

Mevr. Gwenn Dziergwa over Brugge

5 jaar geleden

Mevr. Fleur Beekman over Den Haag

5 jaar geleden

Mevr. Dorien Engelen over Haarlem

5 jaar geleden
Leuk leuk leuk

Mevr. Nadine van de Ligt over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke escapetour door de verborgen plekjes en straatjes van Harderwijk. Echt een aanrader om de stad te leren kennen.

Mevr. Sanne Strijker over Bolsward

5 jaar geleden
Echt heel leuk om te doen en goede manier om de stad te leren kennen!

Mevr. Margriet Bos over Utrecht

5 jaar geleden
Wij hebben een hele leuke actieve escape tour door Utrecht gedaan met vier zussen. Heel leuk om een stad te leren kennen ook.

paul jonkers over Den Bosch

5 jaar geleden
Geweldig leuk om te doen, we gaan het zeker vaker doen.

Dhr. S.C. Smits over Apeldoorn

5 jaar geleden
Een erg leuke escapetour in een mooie stad , we hebben naast de “weetjes” over m.n. Willem III en het kennismaken met stukken Apeldoorn waar we anders wellicht nooit gekomen waren, veel plezier gehad !!!

Mevr. Bertina Schaaphok over Texel

5 jaar geleden
Leuke escape tour om wat van het landschap en de dorpjes op Texel te zien.

Dhr. Dennis van der Kraaij over Delft

5 jaar geleden
Eventhough at first the kids didn't want to help a criminal escape ;-) after killing Willem van Oranje, they were exited about the tasks. For us parents it was a nice way to see even more of our own city.

Mevr. Katja Vandevelde over Gent

5 jaar geleden

Mevr. Demi Kerkvliet over Rotterdam

5 jaar geleden
Het was zeer leuk! Ik ga dit zeker nog eens doen.

Mevr. Eefje Titulaer over Texel

5 jaar geleden
Leuke tocht, vooral als je niet voor de winst gaat. In het begin in het centrum dus korte afstanden en wat meer drukte, daarna meer het buitengebied wat ons met de tocht op mooie plekjes heeft gebracht.

Dhr. Paul Morgenland over Texel

5 jaar geleden
Onwijs leuke en leerzame dag gehad. Je wordt naar plekjes geleid waar je normaal niet komt.

Mevr. carolien vermaat over Gouda

5 jaar geleden
Leuk spel om met collega,s te doen. Teambuilding samenwerken.

Mevr. Yara Dekker over Texel

5 jaar geleden
Dit was de tweede escapetour, en weer was deze enorm leuk om te doen! Leuk dat deze over een groot deel van het eiland Texel verspreid is. Wij hebben de escape tour grotendeels met de auto gedaan en nóg hebben we hem net niet binnen de tijd gehad. Sommige afstanden lijken me erg ver om binnen 2 uur met de fiets af te leggen, maar dit kan ik ook zomaar verkeerd inschatten. We vpnden het onwijs leuk en gaan er zeker nog een keer een doen!

Dhr. Emiel Bouwmeester over Middelburg

5 jaar geleden
Leuke tour, mooie stad. We hebben ons goed vermaakt.

Dhr. Roel Jansen over Middelburg

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen. Je komt op plekjes waar je anders niet snel zou komen.

Mevr. Marieke Kunst over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Josien Stegeman over Rotterdam

5 jaar geleden
Leuk spel om met familie of vrienden te doen. Met z’n tweeën is het goed te doen.

Dhr. Marcel Lip over Maastricht

5 jaar geleden
Leuke activiteit, je komt op plekken waar je anders niet zou komen maar de tour moet wel up to date gehouden worden want nu was hij minder leuk dan hij had kunnen zijn.

Dhr. Armand Pinkaarts over Harderwijk

5 jaar geleden
Erg leuke activiteit. Onze teamleden waren nogal fanatiek waardoor we in sneltreinvaart door de stad hebben gelopen. De app werkt perfect; een enkele keer was het antwoord op de vraag niet 100% eenduidig, waardoor we hebben moeten gokken. Zeer geslaagde tijdsbesteding. Zeker aan te bevelen.