Reviews
Mevr. Lena Van den Bosch over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het verhaal van de tour is leuk maar de opdrachten kloppen niet altijd waardoor de speurtocht een tegenvaller is maar je betaald er wel voor...
Mevr. Rianne van der Werf over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke tour gedaan, langs bekende punten in Den Haag. Leuke afwisselende vragen en opdrachten. Zeker voor herhalingg vatbaar.
Mevr. S De Vos over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke manier om een stad te leren kennen.
Mevr. Maaike Vos over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was wel gezellig
Mevr. Danitsja Lourens over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Raad het iedereen aan, ontzettend leuke manier om een vreemde, of je eigen, stad te ontdekken
Mevr. Dilana Willig over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Hannie van Binsbergen over Amersfoort (familie)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was geweldig om dit spel te spelen, echt leuk om het een keer met vrienden te doen, nu was het met familie.
Dhr. Johan Nijeboer over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk, je komt op plekken die ik anders nooit had gevonden in de stad Deventer
Mevr. Elinoor Boogaard over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ellis Kuijpers over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sylvia Udink-bouman over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Arie Van Duijvenbode over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Geslaagde middag gehad. Nooit geweten dat er zoveel moois in Amersfoort te zien was
Mevr. Helena Wijnja over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Marloes Zewald over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om een stad op een andere manier te leren kennen!
Mevr. Chantal Otte over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. S Foppen over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Miriam Van Wetten over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik ben denk ik verwend door een andere aanbieder. Persoonlijk vind ik het jammer dat ik continu met mijn gsm moet lopen
Mevr. Marleen Rooth over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Linda Van Galen over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen
Mevr. Truus Van Velzen over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superrrrr leuk om te doen echt een aanrader
Mevr. Dionne Mastenbroek over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Escape tours is echt een super leuke activiteit die je zowel alleen als met meerdere kan spelen. De tour is buiten en je leert op een leuke manier een stad kennen. Wij zijn er inmiddels licht verslaafd aan omdat het altijd kan en ook altijd leuk is. Echt een aanrader!
Mevr. judith kok over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Echt super leuk. Vooral als je iets fout doet, je gewoon door kan gaan en het geen einde oefening is. Ook zie je de leukste plekjes van de stad zelf, waar je normaal door een hoofdstraat wandelt. Wij zijn enthousiast en gaan zeker nog een keer!
Mevr. Jacoline Lebbing over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik vond de tour best moeilijk..maar wel heel leuk!
We hebben het niet gered maar zijn lekker bezig geweest
We hebben plekken van arnhem gezien die we nog nooit hadden gezien.