Reviews
Mevr. Marian Van Zeijts over Apeldoorn
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, waardoor je eens andere dingen ziet dan alleen de hoofdstraat.
Mevr. Kim Hendriksen over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk uitje, wel heel pittig!
Mevr. Melissa Brouwer over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij konden het spel niet goed spelen. Meerdere dingen waren in verbouwen of stonden dingen voor waardoor we het spel niet hebben afgemaakt omdat we te veel aanwijzingen miste en dat niet meer leuk vonden
Mevr. Ellen van der Breggen over Gouda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Daniela Petric over Antwerpen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke stadstour gedaan door Antwerpen. Veel gezien van de stad.
Dhr. Mike Lekx over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben het met zijn vieren ontzettend naar ons zin gehad. De afstanden waren precies goed en de vragen zaten leuk in elkaar.
Mevr. Rose van der Laan over Utrecht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
het was top!
Mevr. Yvonne Nijhuis over Leeuwarden
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Emmie Van Bodegraven over Alkmaar
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was echt heel leuk om te doen. Niet te moeilijk en meer dan genoeg tijd. En je voelt je een beetje toerist in je eigen stad. Je komt op plekken waar je anders nooit komt.
Dhr. Patrick Vennik over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Dominique Holtvoort over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Heleen De bruin over Haarlem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke escape tour gehad!en ontsnapt
Mevr. Floor Huygen over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om een tour te doen en zo lekker door de stad te sjouwen.
Wij zouden het fijn vinden om het spel ook te kunnen pauzeren om een keer wat te drinken op het terras.
Dhr. Laurens Pullens over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Supertoffe game om een stad op een speelse manier te leren kennen
Mevr. Roos van Gemert over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was erg leuk!
Mevr. Irene Kwinten over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuk om zo Eindhoven te verkennen. Dit gaan we zeker ook in andere steden doen.
Mevr. Tess Groenhorst over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk idee om de stad te zien
Mevr. M.A.M. Tuijtelaars over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was weer erg leuk, de escapetour in Harderwijk. Je loopt wat af en het valt niet altijd mee om de oplossingen van de vragen te vinden. Harderwijk is een leuk stadje met mooie oude pandjes en veel eetgelegenheden. Daar heb je echter tijdens de tour geen tijd voor. Genieten was het weer, op naar de volgende stad. Haarlem staat op het programma.
Dhr. Stef Schackman over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een ontzettend leuke manier om, in dit geval, Volendam te leren kennen.
Bij onze volgende stedentrip gaan we zéker weer een Escape Tour boeken!
Mevr. Danique Prinsen over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben de Escape Tour Amersfoort gedaan, dit is een leuke manier om de stad te zien en ook een leuk dagje weg te zijn. Het verhaal rondom de tour was erg grappig, de opdrachten waren lekker divers en daardoor ook leuk om naar te doen. De duur van de tour is inderdaad ook echt ongeveer 2 uur.
Dhr. Ben Koenen-van den Ende over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was leuk, ziet d.m.v. de tour ook een hoop van de stad.
Dhr. Onno Schel over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een leuke tocht door den Bosch. Flink wandelen op een drukke zaterdag maar we hebben heel wat mooie plekjes gezien. Gaan we zeker nog een keer doen in een andere stad!