Reviews

Mevr. Rosemarijn Baas over Leeuwarden

5 jaar geleden
Leuke tour, niet al te lang, dus goed te lopen. Je ziet veel plekken van Leeuwarden, maar juist niet de touristische plekken. Erg leuk

Dhr. Gert Schuurhuis over Alkmaar

5 jaar geleden

Mevr. Shelly Elias over Amsterdam

5 jaar geleden
Dit was onze eerste Escape Tour en het was erg leuk om te doen. Wij hadden 2 teams tegen elkaar en wij liepen super fanatiek de stad hoor hahah!

Mevr. Marijn van Loenen over Kampen

5 jaar geleden

Mevr. Angèl Mans over Haarlem

5 jaar geleden
Een ontzettend mooie stad met veel geschiedenis. Het verhaal mag dan misschien niet echt zijn geweest, maar het zou zomaar kunnen zijn. Door de drukte en de markt waren sommige vragen lastig te beantwoorden.

Mevr. Angèl Mans over Delft

5 jaar geleden
Wij zijn beide in de regio opgegroeid dus kenden Delft al goed, maar het verhaal gaf toch een interessante nieuwe blik op de stad.

Mevr. Paulien Van der Pal over Texel

5 jaar geleden
Super leuke activiteit om in teamverband te doen. Een echte aanrader, wij gaan het zeker weer eens doen!

Mevr. Yannicke Mol over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Renata vd Drift over Den Haag

5 jaar geleden
Super leuke tocht !!!

Mevr. Brigitte Knapen over Den Bosch

5 jaar geleden
Leuk alternatief nu een escaperoom niet kan. Leuke manier om een stad te leren kennen

Dhr. Simon de Vries over Delft

5 jaar geleden

Mevr. Gwenn Dziergwa over Gent

5 jaar geleden
Leuke speelse manier om een stad te leren kennen!

Mevr. Karen van der Wijngaart over Leeuwarden

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen. Een aanrader!

Mevr. Bregina Stoffer over Kampen

5 jaar geleden

Mevr. Elle Van den Biggelaar over Middelburg

5 jaar geleden

Mevr. Fleur Köhler over Apeldoorn

5 jaar geleden

Mevr. Natascha Verbeek over Zwolle

5 jaar geleden
Enorm van genoten

Mevr. R Bune over Zutphen

5 jaar geleden
Leuke, interessante wandeltocht door Zutphen. Mooie stad om op deze manier te bekijken. Aan het einde van de tocht pakte de app het GPS signaal niet op ondanks dat het wel beschikbaar was, en ja, we gebruikten een goede iPhone. We vonden het best de moeite waard maar wel wat prijzig in verhouding met wat je krijgt. Hoogst waarschijnlijk dat we nog een keer een escape tocht doen in een andere stad.

Mevr. Vera den Toom over Texel

5 jaar geleden

Mevr. Lisa Rietman over Delft

5 jaar geleden
De opzet en het verhaal lijkt erg veel op dat van Amersfoort, namelijk een slechterik die de stad moet ontvluchten. Leuk, alleen om meerdere steden in een kortere tijd dan acher elkaar te doen wordt het voorspelbaar. Opdrachten mogen uitdagender. Misschien met leuke stemmen in locaal accent die de opdrachten voorlezen? Iets interactiever misschien

Mevr. Melanie van Kouwen over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Greet Hooijen over Breda

5 jaar geleden
Wij waren in Breda, 2 groepen van 5 personen en we hebben 2 hele leuke uurtjes gehad. Helaas de uitgang niet gevonden maar dat mocht de pret niet drukken. Alles was duidelijk aangegeven en opdrachten waren goed te doen. De mooiste plekjes van Breda gezien, prima georganiseerd!

Mevr. Hanne de Jong over Alkmaar

5 jaar geleden
Leuke middag gehad met de escape tour door Alkmaar, veel van de stad gezien en geleerd.

Mevr. Saskia Weijers-van Woesik over Breda

5 jaar geleden
Een leuke manier of iets van een stad te zien. Je komt op leuke plekjes waar je anders zo voorbij loopt. Ook voor kinderen is het leuk, zo krijg je ze mee om een rondje te lopen