Reviews

Mevr. Gerjanne Nutma over Apeldoorn

5 jaar geleden
Leuke escapetour, vragen zijn niet heel lastig helaas

Mevr. Akkelien van Rij over Zwolle

5 jaar geleden
Leuke tour gehad! Duidelijke vragen en goede instructies.

Mevr. Saskia Claassen over Haarlem

5 jaar geleden
We hebben een erg leuke middag gehad met de escapetour. We waren met 4 en dat was perfect. De puzzels en vragen zijn afwisselend en precies goed (niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk).

Mevr. Stephanie van Schalm over Den Bosch

5 jaar geleden
Was erg leuk!

Mevr. Marjan Boonstra over Groningen

5 jaar geleden

Mevr. Mara Maurits over Haarlem

5 jaar geleden
De tour is leuk vermaak maar erg makkelijk en als er meer mensen rond hetzelfde tijdstip starten, kom je die steeds tegen.

Mevr. Anneke Wijngaarden over Amsterdam (familie)

5 jaar geleden
Vaderdag... wat geef je iemand die alles al heeft ;-) Weer een escapetour! Dit keer dwars door Amsterdam. En eerlijk... ik vind het niet een fijne stad om te zijn, veel te druk. Maar op zondagochtend met de telefoon in de hand vertrokken wij en wat hebben wij een toffe plekjes en straatjes gezien! Steegjes waar je anders nooit doorheen zou gaan, mooie doorkijkjes en een enthousiast kind dat heeft genoten en wij ook. Na Amersfoort weer een groot succes... nu alleen Zwolle nog. We hopen dat Escapetour snel meer familietours uitbrengt!

Mevr. A Menkveld over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Simone Lankreijer over Den Bosch

5 jaar geleden
Super leuk uitje! We kwamen op plekje waar we nog nooit waren geweest.

Mevr. Mieke Boot over Amsterdam

5 jaar geleden
Vonden het leuk om te doen, je bekijkt de stad weer eens anders en komt op plekjes waar je normaal misschien niet komt.

Mevr. Astrid Bossenbroek over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuk om in kleine groepjes te doen

Mevr. Sandra van de Grijp - Scheuter over Amersfoort

5 jaar geleden
Er leuk om te doen met collega's, vrienden, of je gezin. Opdrachten zijn goed te doen en goed vindbaar.

Mevr. Senta Vredeveld over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke tour! Ik voelde me meegezogen in het avontuur van het verhaal! Leuke opdrachten!!!

Donna van de Ven over Eindhoven

5 jaar geleden
Leuk spel, andere manier om de stad te zien. Leuk ook dat je niet alle vragen kunt googlen, zodat je echt aan de slag moet

Dhr. Rico Hijmering over Amsterdam

5 jaar geleden
Leuke interactieve, fysieke activiteit. Laat je ook eens anders naar de stad kijken.

Mevr. Maike Oosterbaan over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Danielle Stolk over Rotterdam

5 jaar geleden

Mevr. Martine ten Hoeve over Texel

5 jaar geleden
Het was leuk om op pad te zijn, maar jammer dat er zo veel google opdrachten bij zitten die ook nog eens knetter makkelijk zijn.

Mevr. Barbara Koudstaal over Arnhem

5 jaar geleden
Dagje veel stappen zetten en een stad met andere ogen bekijken. Was leuk

Mevr. Maartje Lucassen over Eindhoven

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen! Verschillende puzzels en vragen waren origineel. Mooie tour door Eindhoven met hele interessante weetjes! Zeker voor herhaling vatbaar!

Mevr. Lisa Engelsman over Middelburg

5 jaar geleden
Leuke activiteit, mooie wandeling, bijzondere dingen gezien

Mevr. Fleur Muires over Den Haag

5 jaar geleden
Heel leuke middag gehad door de escape tour van den haag te doen. Leuk om je eigen stad anders te bekijken en grappige opdrachten!

Mevr. Ariane van der Velden over Rotterdam

5 jaar geleden
Prima middagactiviteit, jammer genoeg geen ruimte voor pauze tussendoor. Leuke weetjes over de stad.

Mevr. Hazel Boer over Utrecht

5 jaar geleden