Reviews

Dhr. Tom Oosterink over Kampen

5 jaar geleden
Leuke tocht, laat je genoeg van Kampen zien. Leuke vragen en weetjes.

Dhr. Stephan van de Bunte over Amsterdam

5 jaar geleden
Toffe opdrachten, leuk om ook andere delen van Amsterdam te zien dan de welbekende gebieden!

Mevr. José van Teylingen over Groningen

5 jaar geleden
Leuke alternatieve manier om een stad te leren kennen.

Mevr. Marjolijn Barten over Texel

5 jaar geleden
Leuk spel, veel gezien van Den Burg en Oudenschild, maar dit is eigenlijk alleen met de fiets goed te doen. Met de auto kom je tijd tekort omdat je meer moet lopen en steeds moet parkeren etc.

Lisenka Alleman over Utrecht

5 jaar geleden
Erg leuke middag gehad met ons gezin, leuke manier om een stad te verkennen en je komt op leuke verborgen plekjes die we zelf nooit gevonden zouden hebben. Aanrader!

Mevr. Stéphanie Caldenhove over Maastricht

5 jaar geleden

Mevr. Karen Staring-Olsthoorn over Apeldoorn

5 jaar geleden
Leuke tocht om Apeldoorn op een verassende en uitdagende manier te ontdekken

Mevr. Tanja Mulder over Tilburg

5 jaar geleden

Amber Kamphuis over Amersfoort

5 jaar geleden
-

Mevr. H Zijlstra over Arnhem

5 jaar geleden
De tour door Arnhem was mwahhhh. Viel tegen toch dan bosch.

Mevr. Cathy Peperkamp over Volendam

5 jaar geleden

Mevr. Lisette van der Kruit over Delft

5 jaar geleden
Leuk om te doen! Hadden super weer. Dat scheelt natuurlijk. Je ziet echt wat van de stad en geschiedenis

Mevr. Eline van Munsteren over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Cindy Geerlings over Alkmaar

5 jaar geleden

Mevr. Dorien Mineiro do Vale-Bootsma over Deventer

5 jaar geleden
Het was een super leuke tocht. Veel nieuwe dingen ontdekt van de stad.

Mevr. Femke Van der Velde over Enschede

5 jaar geleden
Was verder erg leuk om te doen, leuk om zo op een andere manier door de stad te lopen.

Mevr. Ellen Van der Eng over Alkmaar

5 jaar geleden

Dhr. Marc de Vries over Middelburg

5 jaar geleden
We hebben een heerlijke dag in Middelburg gehad. Met een leuk spelelement erin.

Mevr. Monique Klompstra over Groningen

5 jaar geleden

Mevr. Angelique Otto over Delft

5 jaar geleden
Superleuk voor alle leeftijden!

Mevr. Céline van Elteren over Apeldoorn

5 jaar geleden
Superleuke middag gehad in Apeldoorn! Al eerder heb ik het in Amersfoort gedaan en beide keren zijn goed bevallen. Binnenkort weer een andere stad!

Mevr. Vivian Bruntink over Gouda

5 jaar geleden

Mevr. Marijke van ‘t Hooft over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Angèl Mans over Luik

5 jaar geleden
Hartstikke leuke manier om steden te ontdekken. Echt een aanrader.