Reviews

Mevr. Anke Temmink over Arnhem

4 jaar geleden
Het was weer leuk! We vonden deze tocht iets minder dan in Utrecht en Deventer, al zat de tocht goed in elkaar. Het blijft een hele leuke manier van de stad verkennen!

Mevr. Jamie Munier over Rotterdam

4 jaar geleden
Ontzettend leuk! Samen een middagje op pad zonder kinderen, leuke route! Net op 1,23 min na het gered binnen de tijd. Maar veel plezier gehad!

Mevr. Maureen Sie over Tilburg

4 jaar geleden

Mevr. Anmara Dijkstra over Texel

4 jaar geleden

Agnes Mulder over Amersfoort

4 jaar geleden

Mevr. Amber Draad over Utrecht

4 jaar geleden
Super leuk om te doen! Je ziet plekken van de stad waar je anders niet zo snel zou komen. Omdat je natuurlijk een goede tijd wilt halen heb je helaas wel weinig tijd om ook echt om je heen te kijken. Trek schoenen aan waar je goed op kunt lopen want je loopt echt de hele stad door! Zal het andere mensen zeker aanraden. En ik ga deze tour ook zeker nog doen in andere steden!

Dhr. Colin van der Zanden over Middelburg

4 jaar geleden
Mooie stadswandeling van 4 - 5 km, maar voor de opdrachten hoef je deze niet te doen.

Mevr. Nikki Sluis over Den Haag

4 jaar geleden
Wij hebben echt een geweldige dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Dhr. Michel Pieterse over Leeuwarden

4 jaar geleden
Leeuwarden is super leuk!

Mevr. Lisa Mottie over Mechelen

4 jaar geleden
Leuk concept maar nog niet volledig correct ingeladen qua locatie. Gaf meermaals foute locatie aan waardoor we het juiste antwoord niet konden vinden.

Mevr. Danielle Dijkstra over Amersfoort

4 jaar geleden
We hebben een hele leuke dag in Amersfoort gehad. De stad anders leren kennen, de vragen kunnen wel wat ingewikkelder, maar al met al erg leuk!

Mevr. Claudia Van Kesteren over Maastricht

4 jaar geleden
Wat een vreselijk iets. Totaal geen uitdaging. Super saai, belachelijk duur voor wat je krijgt

Mevr. Asanki Van der Schoof over Texel

4 jaar geleden
Wij vinden een escape tour een superleuke manier om een stad (beter) te leren kennen. Als je de escape tour in Texel wil doen, raden we eigenlijk aan om dit per scooter te doen. Met de fiets zijn de afstanden toch wat te lang en de opdrachten iets minder uitdagend dan die van Amsterdam. Den burg is een leuke stad daar kan je lekker wat rondlopen. De opdrachten zijn goed te doen. Wel een unieke manier om het eiland te leren kennen!

Mevr. Eveline Van Lievenoogen over Nijmegen

4 jaar geleden
Erg leuk om te doen, je leert Nijmegen op een andere manier kennen en loopt door veel mooie stukjes. Gebruikersinterface van de app kan iets beter.

Mevr. Annette Pasveer over Den Bosch

4 jaar geleden
Leuk om met het gezin te doen. We kennen de stad best goed en toch weer nieuwe plekjes ontdekt!

Dhr. Maarten Smid over Utrecht

4 jaar geleden

Mevr. Romi Meester over Gouda

4 jaar geleden
We hebben een super leuke dag gehad. De app werkte goed en de opdrachten waren afwisselend. Het duurde precies lang genoeg. Het bracht ons naar leuke straatjes die we anders wellicht overgeslagen zouden hebben.

Mevr. Leonie Schellevis over Texel

4 jaar geleden
Het was super leuk om in de voeten van de 2 voortvluchtige te stappen. Erg leuke tour gehad! En veel dingen geleerd!!

Dhr. Roel Van Bergen over Amsterdam

4 jaar geleden
It was fun to do and see a city in new lights.

Mevr. Ingrid Saman over Rotterdam

4 jaar geleden
Leuke manier om een stad centrum van een andere kant te zien. De opdrachten en puzzels maken dat je beter naar locaties gaat kijken. Een aanrader!

Mevr. Cyrille van Leeuwen over Texel

4 jaar geleden
Echt een super leuke escape tour op Texel. Zo leer je meer over het eiland op een actieve manier! Echt een aanrader!

Mevr. sigrid koster over Amersfoort

4 jaar geleden
amersfoort is een supermooie stad. door de escape tour zie je opeens weer nieuwe en andere dingen

Dhr. Ron Groenewoud over Delft

4 jaar geleden
We hebben een leuke middag gehad, maar qua uitdaging vonden we de game matig. De vragen waren vrij makkelijk, teveel van hetzelfde en voornamelijk gebaseerd op observatie. Niet echt op logica en vernuft. Naar mijn idee maakt het ook niet veel uit of je het spel alleen of met zijn vieren speelt, met z'n tweeën is eigenlijk meer dan genoeg. Verder heeft de looproute weinig samenhang met de verhaallijn. De app is overigens wel duidelijk en werkt prima. Naar ons idee kun je er echter meer uithalen qua interactie.

Dhr. Hugo Tillaart over Haarlem

4 jaar geleden
Great fun! Used it for my son's birthday party (11 years). They loved it.