Reviews

Mevr. Esther Dijkstra over Den Bosch

4 jaar geleden

Dhr. Gerard Werkman over Texel

4 jaar geleden
Wij hebben ons vermaakt. Op 42 seconden na 2 uur. Dus goed gebruik gemaakt van de tijd

Mevr. Brechje Michielsen over Texel

4 jaar geleden
Een super leuke uitdagende tour waarmee je mooie verborgen plekjes ontdekt

Dhr. Gernant Busscher over Alkmaar

4 jaar geleden
Mooie route door Alkmaar. En leuke vragen. Niet al te moeilijk, is makkelijk te doen binnen 2 uur.

Mevr. Dana Tillema over Enschede

4 jaar geleden

Mevr. Mariëtte Kool over Leeuwarden

4 jaar geleden
Hele leuke escapetour, zowel voor kinderen als volwassenen.

Dhr. Julian Visch over Texel

4 jaar geleden

Mevr. ilse visee over Arnhem

4 jaar geleden
Leuke manier op een stad te ontdekken!

Mevr. Ivonne van Etten over Middelburg

4 jaar geleden
Super leuk! Je komt op plekken waar je anders niet geweest was bij het bezoeken van een nieuwe stad!

Mevr. Irma Stern over Leeuwarden

4 jaar geleden

Dhr. Stephan van de Bunte over Utrecht

4 jaar geleden
De Escape Tour in Utrecht is tof! Afwisselend, uitdagend en een mooi kijkje in deze prachtige stad.

Mevr. Gerrie Ter Hoek over Den Bosch

4 jaar geleden
Het is erg leuk om te doen. Actief door een stad gaan. Een leuke bezigheid. We hadden problemen met het op starten van het spel. Dit is super opgelost door het team.

Mevr. Ria Pluk over Eindhoven

4 jaar geleden
Van de 5 codes waren er 3 die niet werkten. Na 20 minuten zelf uitproberen toch maar gebeld. Kregen al snel 5 nieuwe codes. Het was voor ons gezelschap echter (vanwege de tijdsplanning van onze dag) niet meer mogelijk om allemaal opnieuw te beginnen. Slechts 1 team heeft daardoor de uitgang binnen de gestelde tijd gevonden.

Mevr. Annemieke Hiddink over Nijmegen

4 jaar geleden
Een hele leuke activiteit! Gedaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (10 en 12 jaar). Ook voor de kinderen heel goed te doen. Leuke manier om de stad te ontdekken. Echt een aanrader!

Mevr. Angela Stouten over Texel

4 jaar geleden
Leuk!

Mevr. Henny Wolters over Alkmaar

4 jaar geleden
Mooi om de stad zo beter te leren kennen!

Mevr. Inge Posthuma over Den Bosch

4 jaar geleden
Ontzettend leuk om te doen! Als je het enigszins relaxed wil doen, moet je overigens geen Wall of Fame-ambities hebbe; dan kun je echt nergens even stoppen om een ijsje te kopen of even de St. Jan in te lopen, laat staan ergens te gaan zitten voor wat drinken of eten...

Dhr. Demy van der Ham over Apeldoorn

4 jaar geleden

Mevr. Suzan van Hooijdonk over Antwerpen

4 jaar geleden
Leuke escape tour om andere straatjes tegen te komen in Antwerpen.

Mevr. Wopke Henkes over Amsterdam

4 jaar geleden
Een leuke tocht door de stad die we net even anders zagen. Niet al te veel achtergrond informatie (over de gebouwen of monumenten. Dat mag van ons meer. De optie om het spel langer te kunnen spelen, bij bijvoorbeeld een regenbui, of bezoekje aan een.winkeltje, was bij ons zeer aangenaam. We hadden een gezellige en leuke middag.

Dhr. Alexander van der Heijden over Delft

4 jaar geleden
Wij vonden het echt leuk om te doen. GPS werkte goed.

Mevr. illona Steinvoort over Nijmegen

4 jaar geleden
Het was echt superleuk. Zelf mijn pubers deden enthousiast mee. En het is een leuke nieuwe manier om de stad door te lopen

Mevr. Kj Vermeulen over Maastricht

4 jaar geleden
Leuke middag gehad in Maastricht. Op speelse manier de stad leren kennen

Mevr. Karin Bogaars over Nijmegen

4 jaar geleden
Leuke escape tour in Nijmegen zeker voor herhaling vatbaar.