Reviews

Mevr. Lien Vermeylen over Antwerpen

4 jaar geleden
Leuke namiddagactiviteit die je naar details in de stad laat zoeken.

Mevr. JP de Korte over Delft

4 jaar geleden
Het was geweldig! De escape zat goed in elkaar ook het verhaal was goed te volgen. De opdrachten zouden wat ons betreft soms wel iets lastiger mogen zijn, maar ondanks dat hebben we genoten!

Mevr. Mirjam Visser over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Sandra Tetteroo over Den Bosch

4 jaar geleden
Leuke manier om de stad en de geschiedenis ervan te leren kennen. Sommige vragen/opdrachten kun je beantwoorden met eigen kennis, soms is het echt zoeken naar aanwijzingen binnen een straal van 100 meter, soms rekenwerk of een puzzel oplossen. Ik vind het een aanrader.

Dhr. Willem Sauer over Rotterdam

4 jaar geleden

Dhr. Frank Teunissen over Doesburg

4 jaar geleden
Een leuke activiteit met bezoek en bezichtiging van Doesburg. Je komt op leuke plaatsen in het centrum. Grappige vragen die de stad nog verder toelichten.

Dhr. Rene Vis over Den Bosch

4 jaar geleden
Wij hebben nu 3 keer een tour gedaan Elke keer weer van genoten Op een leuke en actieve manier ben je bezig om een stad te verkennen

Mevr. Alice Kroon over Haarlem

4 jaar geleden
Hele leuke activiteit om een stad beter te leren kennen en lekker bezig te zijn met vrienden

Mevr. Joelle Bakker over Delft

4 jaar geleden
Super leuk om te doen. Je bent lekker bezig. Tussendoor een terrasje gepakt, dus de snelste waren we niet. Dat mag de pret niet drukken, je krijgt uiteindelijk 4 uur om het spel af te maken. Aanrader !!

Mevr. Eline van Beusichem over Nijmegen

4 jaar geleden
Super leuk om te doen, en hele leuke vragen.

Mevr. Lindy Scheer over Utrecht

4 jaar geleden

Mevr. Debbie Jacobs over Brugge

4 jaar geleden
Goed. Je komt op plekken die je anders niet ontdekt.

Mevr. Gemma Smolders over Amersfoort

4 jaar geleden
Leuke manier om een stad te ontdekken met kinderen/tieners. Je ziet de stad van een andere kant en de kinderen hebben wat te doen.

Mevr. Hanneke vd Schoot over Tilburg

4 jaar geleden
Leuke route door eigen stad met nieuwe weetjes.

Mevr. K Gringhuis over Nijmegen

4 jaar geleden

Mevr. Paulien Hofs over Arnhem

4 jaar geleden
Leuke wandeling door de stad, je komt op plekken waar je anders niet snel komt. De opdrachten waren niet heel bijzonder en sommige vragen waren googlevragen, voelde een beetje zinloos om daarvoor naar een bepaalde plek te zijn gelopen. Jammer ook dat bij een fout antwoord je niet nogmaal kan proberen. Leuk concept, maar niet vergelijkbaar met een echte escape room. Wel een leuke middag samen gehad en een leuke manier om een stad te ontdekken.

Mevr. Jolanda Overgaauw over Den Haag

4 jaar geleden
Onwijs leuk spel om zo de stad te verkennen.

Mevr. Ellen Hudepohl over Enschede

4 jaar geleden
We zijn weinig verrast en hebben vooral winkelstraten van Enschede gezien. Wel leuk voor kleine kinderen, maar zeker geen €30,- waard.

Mevr. Anneke van de Glind over Harderwijk

4 jaar geleden
Super leuke tocht langs plekjes die je normaal gesproken niet zou zien De tijd en de vragen geven het een extra “wedstrijd-element”

Mevr. AVJ Visje over Alkmaar

4 jaar geleden
Ontzettend leuk concept. Zeker aan mensen aan te redden. Je bent lekker buiten, aan het wandelen, meteen leerzaam en druk bezig met dingen op te lossen. Hopelijk komen er nog meer steden bij met dit concept.

Mevr. Gesanne Visscher over Apeldoorn

4 jaar geleden

Mevr. Dian Van der Hek over Maastricht

4 jaar geleden
Superleuke manier om een stad te ontdekken! Je komt op plekjes waar je anders niet zo snel heen loopt en leert ondertussen ook nog vanalles. Het spelelement maakt het zeker voor de kinderen nog leuker

Mevr. Willemijn Stolk over Haarlem

4 jaar geleden
Nu voor de derde keer gedaan (weer in een andere stad), blijft leuk!

Dhr. Js Zwartkruis over Haarlem

4 jaar geleden
Leuke manier op een vreemde stad te ontdekken voor het hele gezin