Reviews

Dhr. Peter keur over Rotterdam

4 jaar geleden

Mevr. Lauren Dikmans over Haarlem (English)

4 jaar geleden

Mevr. Jolanda Nijgh over Gouda

4 jaar geleden
Escape tour, leuk om te doen. Maak een paar teams en succes is verzekerd.

Dhr. P.JR Schildwacht Otten over Middelburg

4 jaar geleden

Mevr. Anouk Van Emmerik over Rotterdam

4 jaar geleden
Super leuke speurtocht met een leuk spelelement er in. Voor jong en oud leuk om te doen en leuk om op zo'n manier door de stad heen te gaan en meer over de stad te leren. Zelfs als het je eigen stadje is.

Dhr. Erwin Van Broekhoven over Arnhem

4 jaar geleden
Arnhem was erg leuk! Veel variatie in opdrachten i.v.m. andere steden. Dit maakte het erg leuk!

Dhr. Antonio Liefers over Den Haag

4 jaar geleden

Mevr. Cindy Miedema over Harderwijk

4 jaar geleden

Dhr. Edgar Smits over Volendam

4 jaar geleden
Instructies zijn duidelijk Een leuk uitje voor jong en oud

Dhr. Hans Das over Zwolle (familie)

4 jaar geleden
Leuke activiteit voor het hele gezin.

Mevr. Marjanne Loedeman-Foppen over Harderwijk

4 jaar geleden
Ontzettend leuke middag in Harderwijk gehad. Helaas door tijdgebrek het niet helemaal kunnen afronden. Voor herhaling vatbaar!

Dhr. Triston Berkenbosch over Maastricht

4 jaar geleden

Mevr. Sjoukje Jansen over Gouda

4 jaar geleden
Origineel en grappig verhaal en leuk om de kleine steegjes van de stad Gouda zo te ontdekken! We hebben een leuke middag gehad.

Mevr. Jeanine Moes over Haarlem

4 jaar geleden

Mevr. Yvette van Dijk over Den Bosch

4 jaar geleden
Leuke opdrachten, duidelijke instructies!

Dhr. Kees Slokkers over Leeuwarden

4 jaar geleden

Dhr. Dave Duijvekam over Harderwijk

4 jaar geleden
Leuke en informatieve activiteit

Mevr. Esther van Broekhoven-Wennekers over Rotterdam

4 jaar geleden

Dhr. Wouter Brouwer over Rotterdam

4 jaar geleden
Leuke opdrachten, ook goed te doen met kinderen. helaas liep de app vast en konden we niet meer verder. Beetje anticlimax

Mevr. Els Huylebroeck over Gent

4 jaar geleden
/

Mevr. Marlinde Koops over Enschede

4 jaar geleden
Een leuk dagje uit en een super geslaagde manier om een nieuwe stad te leren kennen of een al bekende stad verder te ontdekken!

Mevr. Rosa Kappe over Alkmaar

4 jaar geleden
Was leuk

Mevr. G.A. Fledderus over Den Haag

4 jaar geleden
Was erg leuk. Nog niet eerder in Den Haag geweest. Was een leuke manier om de stad wat te leren kennen. Gaan het zeker nogmaals doen.

Mevr. Nicole Eisen over Leeuwarden

4 jaar geleden
Was erg leuk om te doen komt op plekken van stad waar je normaal niet snel komt je leert ook weer wat