Reviews

Mevr. Margreet Addink over Apeldoorn

4 jaar geleden

Dhr. Robin de Haan over Deventer

4 jaar geleden
Het was super, zat goed in elkaar. Wat een leuke manier om Deventer te ontdekken! Veel leuker voor kinderen dan een gewone wandeling!

Mevr. Ingrid de Graaf over Delft

4 jaar geleden
Een leuke en mooie wandeling door het oude centrum van Delft. Zo kom je op plekken waar we nog nooit geweest waren.

Mevr. Boukje de Wolf over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Gerdien Mol over Harderwijk

4 jaar geleden

Mevr. Miranda Leichsenring over Texel

4 jaar geleden
Erg leuk om te doen... alleen niet te doen met de auto op texel.. doe exht op de fiets

Mevr. Ingrid Veldhoen over Nijmegen

4 jaar geleden
We hadden verwacht meer historische vragen over Nijmegen te krijgen. De vragen waren vrij eenvoudig, Iets meer puzzelen had wel leuk geweest.

Dhr. Bram Janssens over Amersfoort

4 jaar geleden
Erg leuk, interactief, voor jong en oud. Qua lengte ook prima. Technisch werkt het erg goed. Voor herhaling vatbaar!

Dhr. Bas Stok over Amsterdam

4 jaar geleden
Leuke interactieve tour waarbij je een goed beeld van de stad krijgt. Aanrader ook al woon je al je hele leven in de stad

Mevr. Hermalinda Vermeulen over Arnhem

4 jaar geleden
Leuke manier om een stad eens op een andere manier te bezoeken, ook leuk met wat oudere kinderen vanaf 12 jaar.

Mevr. R. Franse over Delft

4 jaar geleden
Een leuke manier om door de stad te wandelen, je komt op plekken waar je zelf niet aan denkt. Was een geslaagde middag!

Dhr. Dah-Kee Chan over Middelburg

4 jaar geleden
Leuke route door Middelburg. De kinderen hebben zich ook vermaakt, terwijl we zelf de stad goed konden bekijken.

Dhr. Kornelis Romkes over Haarlem

4 jaar geleden

Dhr. Paul Naber over Valencia

4 jaar geleden
Was echt een aanrader om de stad eens op een andere manier te laten kennen.

Mevr. Karin Olde Heuvel over Kampen

4 jaar geleden

Mevr. Lianne Verburg over Harderwijk

4 jaar geleden
Leuke ervaring om samen door de stad te lopen en antwoorden op de vragen te zoeken. Je leert over de geschiedenis van de stad op een leuke manier!

Dhr. Mark Mulder over Maastricht

4 jaar geleden

Dhr. Maurits De Bree over Alkmaar

4 jaar geleden

Mevr. Annemieke De Vries over Harderwijk

4 jaar geleden

Dhr. P. de Vos over Gent

4 jaar geleden
Heel leuk om een stad op een andere manier te bezoeken. Echt een aanrader. Je ziet veel meer daardoor.

Mevr. Nadia Chettouf over Zutphen

4 jaar geleden
Leuke manier om Zutphen te leren kennen. Krijg ook echt wat geschiedenis mee van Zutphen.

Mevr. Nicky Smit over Den Bosch

4 jaar geleden

Mevr. Annee Seders over Groningen

4 jaar geleden
-

Mevr. Karin de Boer over Nijmegen

4 jaar geleden
Erg leuk om te doen voor jong en oud! Actief gecombineerd met interactief en informatief op een speelse manier. Ook geschikt voor groepen (bijvoorbeeld bedrijfsuitjes, vieren huwelijks- of bedrijfsjubilea). Een aanrader om nog een keer te doen!