Reviews
Mevr. Margreet Addink over Apeldoorn
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Robin de Haan over Deventer
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was super, zat goed in elkaar. Wat een leuke manier om Deventer te ontdekken! Veel leuker voor kinderen dan een gewone wandeling!
Mevr. Ingrid de Graaf over Delft
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke en mooie wandeling door het oude centrum van Delft. Zo kom je op plekken waar we nog nooit geweest waren.
Mevr. Boukje de Wolf over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Gerdien Mol over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Miranda Leichsenring over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen... alleen niet te doen met de auto op texel.. doe exht op de fiets
Mevr. Ingrid Veldhoen over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hadden verwacht meer historische vragen over Nijmegen te krijgen. De vragen waren vrij eenvoudig, Iets meer puzzelen had wel leuk geweest.
Dhr. Bram Janssens over Amersfoort
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk, interactief, voor jong en oud. Qua lengte ook prima. Technisch werkt het erg goed. Voor herhaling vatbaar!
Dhr. Bas Stok over Amsterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke interactieve tour waarbij je een goed beeld van de stad krijgt. Aanrader ook al woon je al je hele leven in de stad
Mevr. Hermalinda Vermeulen over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om een stad eens op een andere manier te bezoeken, ook leuk met wat oudere kinderen vanaf 12 jaar.
Mevr. R. Franse over Delft
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke manier om door de stad te wandelen, je komt op plekken waar je zelf niet aan denkt.
Was een geslaagde middag!
Dhr. Dah-Kee Chan over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke route door Middelburg. De kinderen hebben zich ook vermaakt, terwijl we zelf de stad goed konden bekijken.
Dhr. Kornelis Romkes over Haarlem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Paul Naber over Valencia
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was echt een aanrader om de stad eens op een andere manier te laten kennen.
Mevr. Karin Olde Heuvel over Kampen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Lianne Verburg over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke ervaring om samen door de stad te lopen en antwoorden op de vragen te zoeken. Je leert over de geschiedenis van de stad op een leuke manier!
Dhr. Mark Mulder over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Annemieke De Vries over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. P. de Vos over Gent
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk om een stad op een andere manier te bezoeken.
Echt een aanrader. Je ziet veel meer daardoor.
Mevr. Nadia Chettouf over Zutphen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Zutphen te leren kennen. Krijg ook echt wat geschiedenis mee van Zutphen.
Mevr. Nicky Smit over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Karin de Boer over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen voor jong en oud! Actief gecombineerd met interactief en informatief op een speelse manier. Ook geschikt voor groepen (bijvoorbeeld bedrijfsuitjes, vieren huwelijks- of bedrijfsjubilea). Een aanrader om nog een keer te doen!