Reviews

Mevr. Marianne Bakker over Deventer

4 jaar geleden
Prachtige stad Deventer met uitdagende escape tour.

Mevr. Ivanka Roodnat over Den Bosch

4 jaar geleden
We hebben het super leuk gevonden om zo ook op plekjes te komen waar je normaal niet zo snel komt

Dhr. Eric Gommers over Delft

4 jaar geleden
Leuke tocht

Mevr. Kaat Jansen over Breda

4 jaar geleden

Mevr. Leyla Fortunati-Koubia over Gouda

4 jaar geleden

Dhr. Jan te Lindert over Leuven

4 jaar geleden
Leuke route met (soms wat te) uitdagende puzzels, door een prachtige stad met schitterende gebouwen.

Dhr. Pieter-Jan van der Heijden over Apeldoorn

4 jaar geleden

Dhr. Anton Hogewoning over Maastricht

4 jaar geleden

Dhr. Edwin Nieuwenkamp over Amsterdam

4 jaar geleden
Was een leuke speurtocht, erg genoten . Je komt op plekjes waar je anders niet zomaar komt!

Mevr. Sabine Van Esch over Maastricht

4 jaar geleden
De escaperoom was origineel, goed in elkaar gezed en had een leuk en spannend verhaal waardoor je er echt in werd gezogen. De opdrachten zijn niet te moeilijk of te makkelijk, waardoor de motivatie hoog blijft. Echt heel leuk om te doen en zeker een aanrader!

Mevr. Jessica Hoekstra over Groningen

4 jaar geleden

Mevr. Margreet Zwenne over Zutphen

4 jaar geleden
Sommige vragen waar je wat moet invullen zijn wat onduidelijk. Maar voor de rest is het leuk om te doen.

Mevr. C Spanjer over Leiden

4 jaar geleden
De leukste manier om met kinderen door een stad te lopen! Echt een aanrader

Mevr. Paulien Hofs over Nijmegen

4 jaar geleden
Deze tour in Nijmegen was veel leuker dan in Arnhem. Leukere opdrachten die echt bij de stad pasten. Het helpt wel met navigeren als je de stad kent. Ook met zijn tweeën goed te doen. Gezellige middag gehad.

Mevr. Katja Hendriks over Zwolle (familie)

4 jaar geleden

Mevr. Marije Scholte over Middelburg

4 jaar geleden
Leuke route, je komt langs plekken waar je normaal bij een stadsbezoek niet snel langs zou komen.

Dhr. Jeroen Klarenbeek over Middelburg

4 jaar geleden

Dhr. Onno van Gils over Den Bosch

4 jaar geleden

Mevr. Renate Koning over Den Bosch

4 jaar geleden
Super leuk om te doen met je gezin of vrienden zo zie je en de mooie stad maar leer je ook bepaalde dingen en zie je andere dingen van de stad

Mevr. Diana Schonewille over Amsterdam

4 jaar geleden

Mevr. Nienke Lommers over Zwolle

4 jaar geleden
Hele leuke dag gehad. Wel langer over gedaan dan 2 uur maar ook niet gehaast. Waren met vrienden dus 2 teams gemaakt. Prima! Kinderen 8,10,13 vonden het erg leuk. Jet was een erg leuke route ook als je de stad al kent. Voor herhaling vatbaar.

Dhr. Roel Pluim over Texel

4 jaar geleden
Bij nr 11 bv in fase 2, geen reactie toen ik ter plaatse was, en dus einde oefening en spel. Zorgvuldiger opdrachten formuleren , meer clues..

Mevr. Cynthia Brand over Delft

4 jaar geleden
Leuk spel en een leuke manier om Delft op een andere manier te bekijken!

Mevr. Gerda Olde Hanhof over Utrecht

4 jaar geleden