Reviews

Mevr. Cathy Peperkamp over Nijmegen

4 jaar geleden
Was een leuke afwisselende tocht. Werd echter door enkele bouwwerkzaamheden wel wat moeilijk gemaakt.

Mevr. Sanne Wekking over Groningen

4 jaar geleden
Een echte aanrader

Dhr. Remco Rijnbergen over Rotterdam

4 jaar geleden
Enorm leuk spel, leuk om te doen wanneer je in een stad bent!

Mevr. Marjolein Gerritsen over Doesburg

4 jaar geleden
Leuk om een stad op een andere manier te leren kennen.

Dhr. Ray Hagen over Brielle

4 jaar geleden
Erg leuke manier om een bekende of onbekende stad te ontdekken.

Mevr. Wilma Piksen over Zutphen

4 jaar geleden
Super leuke activiteit om onder begeleiding van de app op zoek te gaan naar het volgende gps punt, puzzels op te lossen en vragen te beantwoorden. Een ontzettend leuke manier om door de stad te struinen. Echte aanrader!

Dhr. Davy Deman over Brugge

4 jaar geleden
Wie escapetours kent, zoekt niet. Wie iets leuks zoekt, kent escapetours niet. Op naar de volgende stad.

Dhr. Rene Groeneveld over Zwolle

4 jaar geleden
Je leert de stad op een leuke en active manier kennen. Erg leuk! Aanrader!

Mevr. Anne Vos over Delft

4 jaar geleden
We hebben door deze escapetour veel gezien van en geleerd over de stad.

Mevr. Carly Matser over Delft

4 jaar geleden
Super leuke middag gehad. Veel van Delft gezien en veel gelopen zonder dat je het door had!

Mevr. Amanda Drost over Middelburg

4 jaar geleden
Leuke manier om een stad voor het eerst te verkennen om later sommige plekken nog eens te bekijken!

Mevr. Nicoline Lagerweij over Bolsward

4 jaar geleden
Hele leuke escape route, mooi om de stad zo te ontdekken! Door een hoosbui en onweer moesten we helaas even schuilen maar alsnog de uitgang gevonden! Op naar de volgende stad.

Mevr. Cindy Centen over Den Haag

4 jaar geleden
Geweldige manier om een stad te verkennen! Zeker met onze kids die een scheef gezicht trekken bij het woord "wandelen", maar we hebben al verschillende escapetours in verschillende steden gedaan en ze blijven enthousiast (en wij ook)!

Mevr. Linse Gheys over Delft

4 jaar geleden

Mevr. Geertje Aan de Stegge over Utrecht

4 jaar geleden
Super leuk. Maar het is wel een flinke wandeling. Met pubers moet je wel een sleeptouw meenemen.

Mevr. linda de Jongste over Breda

4 jaar geleden
Leuke route door het centrum met leuke weetjes .

Dhr. Jesse Drijfhout over Middelburg

4 jaar geleden
Dikke vette prima!

Mevr. Ellen Meijer over Texel

4 jaar geleden
Erg leuke activiteit! Goed te doen, leuke opdrachten!

Mevr. I Struik-Holwerda over Leeuwarden

4 jaar geleden
We vonden het een leuke en interessante escapetour. Je kijkt met andere ogen naar de stad. We gaan dit zeker vaker doen!

Dhr. Robin Mennega over Texel

4 jaar geleden
Erg leuk om zo de omgeving spelenderwijs te verkennen . Zijn op deze manier op plekken gekomen waar we anders waarschijnlijk niet gekomen waren . Als je er een beetje tempo achter zet , is het op de fiets prima te doen. Zorg wel dat het mooi weer is dan.

Mevr. Corina Kuijlen over Brugge

4 jaar geleden

Mevr. Brenda Nieuwenhuizen over Den Haag

4 jaar geleden

Dhr. Jeroen Berendse over Harderwijk

4 jaar geleden
Absoluut een leuke manier om een stad te verkennen. Je ziet van alles, de opdrachten zijn goed te doen maar wel uitdagend genoeg, de instructies zijn super duidelijk! Echt een aanrader!

Mevr. Marly Buitenhuis over Nijmegen

4 jaar geleden