Reviews

Dhr. valentijn verhoeven over Bergen op Zoom

4 jaar geleden
Ik beveel jullie aan iedereen

Mevr. Ester Hectors over Middelburg

4 jaar geleden
Ik heb de escape tour met m'n zussen gedaan, het was heel leuk om te doen! Zo zie je de stad eens op een andere manier, wij gaan het zeker nog eens doen in een andere stad

Dhr. Job Schoenmaker over Zwolle

4 jaar geleden
Was een leuke activiteit om de stad te verkennen

Mevr. ans holman over Volendam

4 jaar geleden

Mevr. Loes Janssen over Leiden

4 jaar geleden

Mevr. Sharon Wolf over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Patricia Van der Neut over Middelburg

4 jaar geleden
Wij vonden het een leuke activiteit, zo zie je de stad op een andere manier. We hebben plekken gezien waar we anders nooit waren geweest. Echt een aanrader

Mevr. Jolanda Wijntjes over Enkhuizen

4 jaar geleden
Super leuk om te doen. Je leert de stad op een leuke manier kennen. Je kan 5 minuten voor die tijd zelfs nog de aankoop doen bij desbetreffende plaats en direct beginnen. Een aanrader

Dhr. Noa Lit over Middelburg

4 jaar geleden

Mevr. Juultje van Lexmond over Bolsward

4 jaar geleden
Leuke activiteit om de stad te leren kennen!

Mevr. L SCHURINK over Alkmaar

4 jaar geleden
Leuke toer om Alkmaar te ontdekken.

Mevr. Martha Tuijtelaars over Naarden

4 jaar geleden
Tour in Naarden gedaan. Voor ons hebben maar 4 groepjes de tocht daar ondernomen, is blijkbaar nog niet bekend. Wel een leuke zoektocht, die niet heel moeilijk was. Veel oude pandjes en monumentale gebouwen gezien, was zeer interessant. Een aanrader als je eens in de buurt bent.

Mevr. E Zekveld over Eindhoven

4 jaar geleden

Mevr. Silvia Knoben over Breda

4 jaar geleden
Ik vond het leuk om te doen, ik zou zelfs nog eens een andere stad willen doen, en misschien nog wel eens op vakantie

Dhr. Laers Grispen over Maastricht

4 jaar geleden

Dhr. Remco Blanken over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Brenda Brandwijk over Enschede

4 jaar geleden

Dhr. Fabian Moes over Middelburg

4 jaar geleden
Hardstikke leuk om te doen. Echt een aanrader

Mevr. Annemieke Kok over Gouda

4 jaar geleden

Mevr. Natasja Hundt over Eindhoven

4 jaar geleden
Hele leuk stad Eindhoven. Goeie vragen en leuke beloopbare route.

Jahna van den Burg over Harderwijk

4 jaar geleden

Dhr. Ton Schouten over Harderwijk

4 jaar geleden
Erg leuk om een stad eens op een andere en sportieven manier te bekijken. Leuke opdrachten en de tijd van 2 uur geeft een sportieve tijdsdruk maar is voldoende om te ontsnappen. Een aanrader!

Mevr. Maud Schaepers over Delft

4 jaar geleden
Leuke manier om te stad te ontdekken, zeker met kinderen maar ook leuk voor volwassenen.

Mevr. Milene Biegstraaten over Harderwijk

4 jaar geleden
Super dag gehad met de familie in Harderwijk. Mooie stad, leuke opdrachten én binnen de tijd ontsnapt!