Reviews
Dhr. valentijn verhoeven over Bergen op Zoom
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik beveel jullie aan iedereen
Mevr. Ester Hectors over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik heb de escape tour met m'n zussen gedaan, het was heel leuk om te doen! Zo zie je de stad eens op een andere manier, wij gaan het zeker nog eens doen in een andere stad
Dhr. Job Schoenmaker over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was een leuke activiteit om de stad te verkennen
Mevr. ans holman over Volendam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Loes Janssen over Leiden
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sharon Wolf over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Patricia Van der Neut over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij vonden het een leuke activiteit, zo zie je de stad op een andere manier. We hebben plekken gezien waar we anders nooit waren geweest.
Echt een aanrader
Mevr. Jolanda Wijntjes over Enkhuizen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen. Je leert de stad op een leuke manier kennen. Je kan 5 minuten voor die tijd zelfs nog de aankoop doen bij desbetreffende plaats en direct beginnen. Een aanrader
Dhr. Noa Lit over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Juultje van Lexmond over Bolsward
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit om de stad te leren kennen!
Mevr. L SCHURINK over Alkmaar
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke toer om Alkmaar te ontdekken.
Mevr. Martha Tuijtelaars over Naarden
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Tour in Naarden gedaan. Voor ons hebben maar 4 groepjes de tocht daar ondernomen, is blijkbaar nog niet bekend. Wel een leuke zoektocht, die niet heel moeilijk was. Veel oude pandjes en monumentale gebouwen gezien, was zeer interessant. Een aanrader als je eens in de buurt bent.
Mevr. E Zekveld over Eindhoven
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Silvia Knoben over Breda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik vond het leuk om te doen, ik zou zelfs nog eens een andere stad willen doen, en misschien nog wel eens op vakantie
Dhr. Laers Grispen over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Remco Blanken over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Brenda Brandwijk over Enschede
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Fabian Moes over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hardstikke leuk om te doen.
Echt een aanrader
Mevr. Annemieke Kok over Gouda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Natasja Hundt over Eindhoven
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuk stad Eindhoven. Goeie vragen en leuke beloopbare route.
Jahna van den Burg over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Ton Schouten over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om een stad eens op een andere en sportieven manier te bekijken. Leuke opdrachten en de tijd van 2 uur geeft een sportieve tijdsdruk maar is voldoende om te ontsnappen. Een aanrader!
Mevr. Maud Schaepers over Delft
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om te stad te ontdekken, zeker met kinderen maar ook leuk voor volwassenen.
Mevr. Milene Biegstraaten over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super dag gehad met de familie in Harderwijk. Mooie stad, leuke opdrachten én binnen de tijd ontsnapt!