Reviews

Mevr. Birgit van Wely over Apeldoorn

4 jaar geleden
Wij hebben al 2x eerder een Escapetour gedaan. Deze in Apeldoorn was erg leuk! Beste stukken lopen, maar de meeste vragen/opdrachten waren heel duidelijk en het is te halen binnen de tijd! Het blijft leuk. Wij gaan dit zeker vaker doen in andere steden, echt een aanrader!

Mevr. Cathy Peperkamp over Brugge

4 jaar geleden
Leuke tocht, zag alles van brugge. Echter soms wel druk in de stad en aangezien je voornamelijk midden door de stad gaat soms beetje lastig om stil te staan.

Mevr. Sarah Vandennieuwenborg over Brugge

4 jaar geleden
Nice location for the secret exit!

Mevr. Loes Kosterink over Zwolle

4 jaar geleden

Dhr. Frank Damen over Eindhoven

4 jaar geleden
Leuke educatieve escapetour met verrassende vragen en antwoorden (zelfs als je denkt veel te weten

Mevr. Petra Van Dodewaard over Zwolle

4 jaar geleden
Het was echt superleuk. Ondanks de 3,5 uur hahahaha. Geen hall of fame voor ons. De tweede tour hebben we inmiddels geboekt!

Mevr. Laura Kroon over Bolsward

4 jaar geleden
Erg leuk om te doen!

Mevr. Daphne Frissen over Middelburg

4 jaar geleden

Dhr. Walter Vork over Groningen

4 jaar geleden
Leuke escape door groningen, zo zie je een groot deel van de binnemmstad

Mevr. Eva Van der Lande over Leeuwarden

4 jaar geleden

Dhr. Tom van Zalk over Zwolle (familie)

4 jaar geleden

Dhr. Albert Van den Broek over Den Haag

4 jaar geleden
Wat een leuke manier om je eigen stad nog beter te leren kennen! Het zit echt goed in elkaar: leuk verhaal en een heeeel bijzonder einde :) We gaan snel een andere stad op deze manier ontdekken!

Mevr. Isabelle Poot over Utrecht

4 jaar geleden
We hebben een hele leuke middag gehad! Veel gelachen ook, haha. Hartstikke leuke tour!

Mevr. Miranda van Dijk over Groningen

4 jaar geleden
Leuke Escape tour door Groningen. Mooie plekjes ontdekt via de opdrachten op veel verschillende plekken in de stad.

Mevr. Gert Van Drie over Salzburg

4 jaar geleden
Het is een leuke manier om de stad te leren kennen, je kijkt naar dingen waar je anders nooit naar zal kijken en je komt ook in straatjes waar je bij een stadsbezoek normaal niet zal komen.

Mevr. C H over Amersfoort

4 jaar geleden
Ik vind dit een leuke manier om een stad te leren kennen. Je komt op veel verschillende plekjes terecht. Door de informatie die de app je geeft, kijk je beter en ziet daardoor meer. Het verhaal en de vragen zijn, maar had naar mijn idee beter uitgewerkt kunnen worden. Twee uur is zeker haalbaar voor de hele wandeling (mits je niet verkeerd loopt).

Mevr. M. Hofman over Zwolle

4 jaar geleden
Superleuk om op deze manier de stad door te lopen en te ontdekken!

Dhr. Mathijs Heestermans over Zutphen

4 jaar geleden
Prima, was leuk om een keer te doen. Leuk dat alle vragen ook met de stad te maken hadden en dat je de antwoorden in de stad moest vinden

Mevr. Denise Koolen over Texel

4 jaar geleden
Slecht !

Mevr. Ingrid Hütter over Arnhem

4 jaar geleden
Dit is nu de vierde tour die we hebben gedaan, maar van Amsterdam, deventer, Zutphen en Utrecht vonden wij Utrecht de minst leuke. Maar dat zal ons vast niet weerhouden om binnenkort weer ergens een escape tour te gaan doen

Mevr. Cynthia Harwijne over Zutphen

4 jaar geleden

Mevr. Sabine Zweverink over Enschede

4 jaar geleden

Mevr. Karin Scheurwater over Amersfoort

4 jaar geleden
We hebben een leuke middag in Amersfoort gehad. Je leert de stad een beetje kennen en komt op leuke plekjes

Mevr. Jolanda Vellinga over Alkmaar

4 jaar geleden
erg leuke tour, hoewel wij alkmaar redelijk goed kennen toch nog op plekken geweest die we niet hadden gezien. De kids waren ook erg enthousiast.