Reviews

Mevr. Leonie Tieleman over Brielle

4 jaar geleden

Dhr. Mark Van den Brink over Deventer

4 jaar geleden

Mevr. Inez Koster over Haarlem

4 jaar geleden

Mevr. Sanne Beldman over Haarlem

4 jaar geleden

Dhr. Bram Knol over Deventer

4 jaar geleden
Prima spel, leuk om te doen.

Dhr. Andre De Putter over Groningen

4 jaar geleden

Mevr. Sabina Wijchers over Texel

4 jaar geleden
-

Dhr. Erik en Thijs Van den Broek over Doesburg

4 jaar geleden
Leuke activiteit om wat te weten te komen over Doesburg op een actieve manier en veel te zien wat je niet direct ziet als je op eigen houtje op pad gaat

Mevr. Hester Folkertsma over Alkmaar

4 jaar geleden
Het was erg leuk! niet te makkelijk, en niet te moeilijk :) we liepen langs veel mooie bekende plaatsen van de stad.

Mevr. Marloes Basten over Texel

4 jaar geleden

Mevr. Willemieke Klaassen over Amersfoort

4 jaar geleden
De escapetour door Amersfoort gedaan. Erg leuk (heeft misschien ook wel met onze 4 plaats te maken van de 2262). Leuke vragen, goed te doen en daarbij creatief gebruik van de omgeving. Ook juist een wat onbekender deel van Amersfoort gezien (alhoewel, zoveel zagen we niet omdat we op hoog tempo door Amersfoort liepen). Maar leuk het stukje geschiedenis wat in het spel wordt gebruikt. Wat als minpuntje gezien kan worden is dat bepaalde stukken straat meerdere keren belopen moesten worden. Maar al met al 1 van de leukste escapetours die we gedaan hebben, al blijft Zwolle onze persoonlijke favoriet vanwege de verrassende puzzels in de omgeving. Maar ook Amersfoort is een echte aanrader om te doen!

Mevr. Evelyne Tutelaars over Mechelen

4 jaar geleden
Wij wonen in Mechelen en deden de escape tour in eigen stad. We ontdekten nog ongekende plekjes, zochten met veel enthousiasme, zaten helemaal in het verhaal en eindigden zelfs netjes binnen de tijd. Het was een hele leuke ervaring die naar meer vraagt!

Mevr. Aafke Kleijer over Apeldoorn

4 jaar geleden
Leuke activiteit! Wel voor volwassenen en kinderen vanaf een jaar of 12.

Mevr. Saskia Hollemans over Groningen

4 jaar geleden

Mevr. Laura Oosterhof over Deventer

4 jaar geleden
Het was erg leuk en leerzaam om via zo'n tour de stad te ontdekken. Je let meer op de details in zo'n stad.

Mevr. Irene Van de laar over Haarlem

4 jaar geleden
Wat een super leuke activiteit om te doen. Wij vonden het heel verrassend en best moeilijk. Helaas hebben we het niet gered in de tijd maar we hebben het onwijs gezellig gehad. En ook nog veel over de stad te weten gekomen.

Dhr. Johan Hagoort over Den Bosch

4 jaar geleden
Het verhaal vonden we niet zo spannend

Mevr. Elynette Seedorf over Rotterdam

4 jaar geleden
Was super leuk!

Dhr. D Vroegop over Harderwijk

4 jaar geleden

Dhr. Stefan De Leeuw over Arnhem

4 jaar geleden
Dit is een leuke activiteit voor jong en oud.

Mevr. U B over Amsterdam (familie)

4 jaar geleden

Dhr. Familie Nagel over Groningen

4 jaar geleden

Mevr. Ineke Karrenbelt over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Linda Janmaat over Ibiza

4 jaar geleden
Over Ibiza stad beter van niet