Reviews

Mevr. Carlijn Datthijn over Brugge

4 jaar geleden
Leuke activiteit voor het gezin! Actief en gezellig!

Dhr. Naushad Ishaak over Maastricht

4 jaar geleden
Leuk bedacht dit! Laat er maar meer plaatsen bij komen. Erg leuk om zo de steden goed te leren kennen.

Dhr. Robert Vrouwenvelder over Haarlem

4 jaar geleden
Zeer leuke manier om door een stad heen te lopen.

Mevr. Saskia Schoppers over Texel

4 jaar geleden
Hartstikke leuk en leerzaam, kom al een aantal jaren op texel maar heb nog steeds plekken ontdekt. Heel leuk.

Mevr. Cindy Scholten over Amsterdam

4 jaar geleden
Wij hebben de tour in Amsterdam gedaan. Met de tour kwamen we op plekken waar je anders niet zomaar komt in een stad. Vragen en opdrachten waren erg duidelijk. Een aanrader!

Mevr. Lisanne Van Leent over Delft

4 jaar geleden
Super leuk om de stad op een andere manier te leren kennen. Zo kom je gebouwen tegen die eerder niet opvielen.. Leuke route rond en door het centrum. Leuk fictief verhaal in combinatie met weetjes over de stad.

Mevr. Ivonne van Etten over Amersfoort

4 jaar geleden
Een hele leuke manier om een stad te leren kennen.

Dhr. Patrick Baas over Apeldoorn

4 jaar geleden
Absolute aanrader als je een puzzelwandeling wil maken door een gezellige stad.

Mevr. Mirte De Graaf over Maastricht

4 jaar geleden

Mevr. G Roskam over Volendam

4 jaar geleden
Top om een stad te leren kennen, systeem werkt goed...we hebben veel tijd verloren doordat we met jongere kinderen regelmatig hebben gepauzeerd...

Dhr. Alex Braad over Rotterdam

4 jaar geleden
leuk om te doen met de kleinkinderen

Mevr. Maaike Steenstra over Amsterdam

4 jaar geleden
De tour in Amsterdam was erg leuk en een chille wandeling (zelfs een nieuw terrassje ontdekt!). De vragen waren of erg makkelijk (maar wel leuk) of gewoon onvindbaar. All in all, wel een leuke ervaring en ik zou zeker nog eens eentje boeken in een andere stad 1x crashte de app, maar na mijn mobiel opnieuw te hebben opgestart, deed hij het weer en de voortgang was niet verloren gegaan

Mevr. Judith de Leeuw over Den Bosch

4 jaar geleden
Leuke tour, je komt op plekjes waar je anders niet zomaar komt in een stad. Je moet redelijk doorlopen om het in 2 uur te halen.

Mevr. Myrthe ten Pas over Arnhem

4 jaar geleden

Mevr. Esther van Sloten over Arnhem

4 jaar geleden
Super leuk!

Dhr. Richard van Deursen over Arnhem

4 jaar geleden
Erg leuke manier om in vogelvlucht een stukje cultuur van de stad te zien.

Mevr. Eva van Rijzingen over Breda

4 jaar geleden

Mevr. Christel Cornelisse over Rotterdam

4 jaar geleden
Erg leuk spel! Wij hebben het met onze 5 pubers gespeeld in 2 teams en ze waren allemaal erg enthousiast. Een leuke manier om samen bezig te zijn en de stad van een andere kant te zien.

Dhr. Jeremy Jakobs over Rotterdam

4 jaar geleden

Mevr. SPM Zwakkenberg over Delft

4 jaar geleden

Dhr. Edgar Willems over Den Bosch

4 jaar geleden
Heel leuke ervaring. Ik vond de tijd van 2 uur wel erg krap.

Dhr. Chris Pellemans over Zutphen

4 jaar geleden
Leuke activiteit, maar wel relatief duur. Als het goedkoper zou zijn zou ik het sneller nogmaals doen. We zagen vooraf online veel negatieve reacties m.b.t. de benodigde accuduur van de telefoon en de app die stroom vreet, maar dat bleek gelukkig geen enkel probleem. We hadden na afloop nog 60% batterij over.

Dhr. Arjan Mitzer over Breda

4 jaar geleden

Dhr. Mark Mulder over Middelburg

4 jaar geleden