Reviews
Mevr. Carlijn Datthijn over Brugge
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit voor het gezin! Actief en gezellig!
Dhr. Naushad Ishaak over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk bedacht dit! Laat er maar meer plaatsen bij komen. Erg leuk om zo de steden goed te leren kennen.
Dhr. Robert Vrouwenvelder over Haarlem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Zeer leuke manier om door een stad heen te lopen.
Mevr. Saskia Schoppers over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hartstikke leuk en leerzaam, kom al een aantal jaren op texel maar heb nog steeds plekken ontdekt. Heel leuk.
Mevr. Cindy Scholten over Amsterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben de tour in Amsterdam gedaan. Met de tour kwamen we op plekken waar je anders niet zomaar komt in een stad. Vragen en opdrachten waren erg duidelijk. Een aanrader!
Mevr. Lisanne Van Leent over Delft
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om de stad op een andere manier te leren kennen. Zo kom je gebouwen tegen die eerder niet opvielen.. Leuke route rond en door het centrum. Leuk fictief verhaal in combinatie met weetjes over de stad.
Mevr. Ivonne van Etten over Amersfoort
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een hele leuke manier om een stad te leren kennen.
Dhr. Patrick Baas over Apeldoorn
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Absolute aanrader als je een puzzelwandeling wil maken door een gezellige stad.
Mevr. Mirte De Graaf over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. G Roskam over Volendam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Top om een stad te leren kennen, systeem werkt goed...we hebben veel tijd verloren doordat we met jongere kinderen regelmatig hebben gepauzeerd...
Dhr. Alex Braad over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
leuk om te doen met de kleinkinderen
Mevr. Maaike Steenstra over Amsterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
De tour in Amsterdam was erg leuk en een chille wandeling (zelfs een nieuw terrassje ontdekt!). De vragen waren of erg makkelijk (maar wel leuk) of gewoon onvindbaar. All in all, wel een leuke ervaring en ik zou zeker nog eens eentje boeken in een andere stad 1x crashte de app, maar na mijn mobiel opnieuw te hebben opgestart, deed hij het weer en de voortgang was niet verloren gegaan
Mevr. Judith de Leeuw over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, je komt op plekjes waar je anders niet zomaar komt in een stad. Je moet redelijk doorlopen om het in 2 uur te halen.
Mevr. Myrthe ten Pas over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Esther van Sloten over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk!
Dhr. Richard van Deursen over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om in vogelvlucht een stukje cultuur van de stad te zien.
Mevr. Eva van Rijzingen over Breda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Christel Cornelisse over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk spel! Wij hebben het met onze 5 pubers gespeeld in 2 teams en ze waren allemaal erg enthousiast. Een leuke manier om samen bezig te zijn en de stad van een andere kant te zien.
Dhr. Jeremy Jakobs over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. SPM Zwakkenberg over Delft
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Edgar Willems over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuke ervaring. Ik vond de tijd van 2 uur wel erg krap.
Dhr. Chris Pellemans over Zutphen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, maar wel relatief duur. Als het goedkoper zou zijn zou ik het sneller nogmaals doen. We zagen vooraf online veel negatieve reacties m.b.t. de benodigde accuduur van de telefoon en de app die stroom vreet, maar dat bleek gelukkig geen enkel probleem. We hadden na afloop nog 60% batterij over.
Dhr. Arjan Mitzer over Breda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Mark Mulder over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★