Reviews

Mevr. Manon Ketelaar over Leiden

4 jaar geleden
We had a very good time. The story is good and I like the fact it is based on a real person. The puzzles were sometimes tricky, but very well invented. Overall, highly recommended for a fun day and walking in an unknown city.

Mevr. Esther Minnaard over Nijmegen

4 jaar geleden
Super leuk. Door dit spel ontdek je echt de stad, en die 2 uur vliegt voorbij. Super leuk gedaan!

Mevr. Bo Vooghden over Gouda

4 jaar geleden
Was erg leuk, voor herhaling vatbaar!!

Mevr. Chantal Aengenend over Nijmegen

4 jaar geleden

Mevr. Elyse van Dommelen over Luik

4 jaar geleden
Het was leuk om plekken van Luik te ontdekken waar je anders niet snel zou komen. Mooie oude stad! Het verhaal van de Escape Tour was leuk. De vragen/puzzels van de tour hadden wat moeilijker gemogen.

Mevr. Afrida Hagens over Maastricht

4 jaar geleden
Hele leuke tour met leuke foto momentjes. Zo leer je Maastricht ook beter kennen dan alleen het centrum.

Mevr. Janine Kleverwal over Nijmegen

4 jaar geleden

Mevr. Hannah Vlastuin over Groningen

4 jaar geleden
De escape tour in Groningen was erg leuk om te doen! Samen met een groep vriendinnen hebben we zo de stad beter leren kennen en kwamen we op plekken waar we anders niet geweest waren.

Mevr. Karlijn Verheyen over Zwolle

4 jaar geleden
Leuke middag gehad!

Dhr. JOhn de Beus over Apeldoorn

4 jaar geleden
Leuk!

Dhr. Hans Van de Nes over Haarlem

4 jaar geleden

Mevr. Lyonne Vlaar over Deventer

4 jaar geleden
Heb veel plezier gehad tijdens de escape tour! Zeker een aanrader!

Mevr. Yvette Robben over Harderwijk

4 jaar geleden
Erg leuk zeker een aanrader! Erg leuk ga dit zeker in een andere stad nog een keer doen! =)

Mevr. Debbie Jamin over Arnhem

4 jaar geleden
Leuke activiteit voor het gezin of kinderfeestje!

Mevr. Masja Hoogeveen over Breda

4 jaar geleden
Tweede keer deze activiteit gedaan; erg leuk! Fijn dat je niet per se binnen twee uur hoeft te finishen, want dan kun je lekker een terrasje pakken tussendoor!

Mevr. José Kuijpers over Deventer

4 jaar geleden

Mevr. Anita De Brouwer over Harderwijk

4 jaar geleden
Erg leuk om zo een stad beter te bekijken. Je komt op plekken waar je anders niet komt en leert wat over de historie van de stad. Echt een aanrader!

Mevr. Eva Tammerijn over Leiden

4 jaar geleden

Mevr. Sabrina Koopman over Texel

4 jaar geleden
Super leuk! En het eindpunt is ontzettend tof. Een leuke beleving, ook om het eiland Texel eens van een andere kant te bekijken!

Mevr. Kaat Stas over Brugge

4 jaar geleden

Mevr. Saskia Staarink over Delft

4 jaar geleden
Leuke activiteit voor een gezin met pubers!

Mevr. Aniek De Jonge over Leiden

4 jaar geleden
Voor de eerste keer dit geboekt maar dit gaan we zeker vaker doen!

Mevr. Sabine Haggeman over Kampen

4 jaar geleden
Een erg leuke activiteit! Gezellig samen puzzelen door de stad en ook nog wat zien en leren van de stad en de geschiedenis!

Mevr. Nanda van Praag over Texel

4 jaar geleden
Heel leuke bezigheid met tieners!