Reviews

Mevr. Jessica Wubs over Zwolle

4 jaar geleden
Echt een leuke activiteit en een geweldige manier om de stad te ontdekken op een manier zoals je hem zelf nooit zou zien (ik niet althans)!!

Dhr. Stephan Fess over Texel

4 jaar geleden

Mevr. Kirsten Reedijk over Deventer

4 jaar geleden
Super leuke ervaring om op plekken van de stad te komen waar je anders niet gekomen zou zijn

Mevr. Danielle Van den Brink Florie over Texel

4 jaar geleden
De texel tour is een leuke activiteit waarbij je op plekken komt waar je normaal niet komt. Echt een aanrader

Mevr. Sandra Venhoek over Deventer

4 jaar geleden

Mevr. Debby Denen over Maastricht

4 jaar geleden
Erg leuke tour gelopen. Maastricht is sowieso een waanzinnige stad. Altijd leuk om dit te doen!

Mevr. Aline Thoma over Delft

4 jaar geleden
leuk verhaal, ook begrijpbaar voor kinderen vanaf +/- 10 jaar, ziet zo leuke stukjes van de stad die je anders waarschijnlijk snel voorbij loopt

Mevr. Anja Lubbers over Groningen

4 jaar geleden
Geweldige tour , we wonen al een geruime tijd vlakbij Groningen , maar hebben nu pas de stad echt gezien.

Mevr. Astrid van der Voorden over Amersfoort

4 jaar geleden
Wat een superleuke escapetour hebben wij gehad. Samen met mijn dochter van 12 op een leuke manier de binnenstad van Amersfoort ontdekt. De tour zit heel goed in elkaar. We hebben er echt van genoten!

Mevr. Colette Couwenhoven over Haarlem

4 jaar geleden
De rondwandeling door Haarlem was erg leuk. Je komt door leuke straatjes en steegjes. Erg afwisselend. We haalden het net niet binnen de 2uur omdat we op een leuke markt terecht kwamen waar we iets te eten hebben genomen. Ik heb genoten van de stad en de opdrachten.

Mevr. Linda Mesman over Haarlem

4 jaar geleden
Het was een leuke escape tour. Leuk verhaal.

Dhr. Pieter-Jan van der Heijden over Arnhem

4 jaar geleden

Mevr. Tanja Crijns over Utrecht

4 jaar geleden

Mevr. Ruth Fousert over Zwolle (familie)

4 jaar geleden
Heel leuke route langs plekken die je zelf niet kunt vinden. Afwisselende opdrachten maken deze route erg leuk en goed vol te houden voor de kids. Aanrader!

Dhr. Benjamin Stobbe over Utrecht

4 jaar geleden
Really enjoyed the escape the city.

Dhr. Michiel Huisstede over Enschede

4 jaar geleden
Speelse manier om een stad te verkennen!

Mevr. Joyce Frederiks over Amsterdam

4 jaar geleden
Heel erg leuk om te doen!! Leuke en niet al te moeilijke opdrachten. Top

Mevr. Ilse De Brucker over Leeuwarden

4 jaar geleden
toppie, leuke uitstap in de stad

Mevr. Annemarie Schouten over Utrecht

4 jaar geleden
Leuk on te doen met familie, vrienden of samen. Op acctieve manier de stad verkennen.

Dhr. Jaap Kaa over Maastricht

4 jaar geleden

Mevr. Karin den Hartog over Haarlem

4 jaar geleden

Mevr. Elena Luise over Zierikzee

4 jaar geleden

Mevr. Brenda Veldhuizen over Zutphen

4 jaar geleden
Leuke tour. Toffe vragen en we hadden lol. Dit gaan we zeker nog een keer doen. Met deze tour kwam ik op plekjes waar je normaal niet echt komt. Echt een aanrader

Mevr. Maranca Ham over Alkmaar

4 jaar geleden