Reviews
Mevr. Gwenn Dziergwa over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sandra Kraak over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Andrew Verboom over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Rotterdam editie gedaan: geweldig uitgewerkt! In het begin best onderschat waardoor we meteen 2 opdrachten verloren, echter uiteindelijk toch geslaagd!! Aanrader en wees gewaarschuwd, het begint meteen serieus. Ga er dus meteen vol gas mee aan de slag.
Mevr. karen Hoedjes over Alkmaar
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk! Duidelijk en je leert wat van de geschiedenis van de stad. Komt op plaatsen waar je normaal niet komt. Bekijkt de stad met andere ogen.
Dhr. Richard van der Heijden over Apeldoorn
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om stad te ontdekken.
Mevr. Astrid Sneek over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat was het weer leuk om te doen. Duidelijke instructies en ook de route was goed te doen.
Mevr. Hetty Spijker over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Lisa Dokter over Doesburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Eric Steuten over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Onboarding is bepaald niet duidelijk. Oa het invullen van de teamleden, noch het starten. Balans tussen vragen is zoek, te simpel en dan weer heel moeilijk of vergezocht. Deel in Den Burg werkt nog het beste, maar zou meer inhoud mogen hebben. De rest van de tour minder door de reisonderbrekingen naar andere delen van het eiland. Overall vonden wij het niet het geld waard helaas.
Mevr. Anja Gouw over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Minder op je telefoon opzoeken zou leuker zijn, meer gebruik maken van de locaties waar je heen gaat. Soms word je naar een locatie gestuurd en krijg je een vraag die je online moet opzoeken, de nut van op die locatie staan is er dan niet en dat is zonde. De vragen waren soms veel te ingewikkeld en dan sta je met je hele team op telefoons naar informatie te zoeken. Niets aan. Zorgt niet voor verbinding met locatie en ook niet met je teamgenoten. Je wil een spel spelen, juist even niet googlen op je telefoon. Daarnaast een slechte app.
Dhr. Jeroen van Schaik over Haarlem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben de escape tour Haarlem gedaan met 2 kinderen (11 en 13 jaar). Het is een leuke manier om de stad te zien en weer eens wat anders dan een normale stadswandeling.
Selma Smits over Brugge
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, soms beetje flauwe beoordeling van de gegeven antwoorden, maar goed te doen en toch spannend want je wil het spel binnen de gestelde limiet uitspelen! Dat is gelukt
Mevr. Saskia van der Palen over Alkmaar
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen. Nu de tweede keer. Eerste keer op Texel en nu in Alkmaar. Je ziet de mooie plekjes van de stad.
Mevr. magreet hoogendoorn over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Merel Degens over Den Haag
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Angelique Otto over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Minder spannende escape. Delft was geweldig.
Mevr. Shirley Van kooij over Amsterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was echt een super leuke ervaring! We gaan het binnenkort zeker nog een keer in een andere stad doen. Het was erg mooi om eens op plekken te komen waar je zelf niet snel komt. Echt een mega aanrader!
sanne Spiertz over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
SUPER GEWELIG ervaring zo leer je op een andere manier de stad kennen
Allen jammer dat je buiten de tijd je antwoord niet meer door kan geven
Want wij hadden wel het antwoord maar helaas niet door kunnen geven
Thomas Ditzinger over Vienna (English)
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Michelle Schrijnemaekers over Brussel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Jozina Hoogendoorn over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
De tour was wel sommige stukken heen en weer lopen maar verder leuk en interessant. Maastricht is een schitterende stad. En het was een heel gezellige dag vanwege inkomweek van de studenten. Helaas hadden we niet het mooiste weer. Maar desondanks een mooie dag om op terug te kijken.
Mevr. Margot Van Wietingen over Haarlem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuke tour die je op verschillende plekken brengt.
Het is een flinke wandeling, sommige plekken zijn minder bereikbaar door fietsenstalling plekken en door terrassen die er op staan.
Voor de rest erg leuk!
Mevr. Ria van Beem over Delft
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Echt leuk om te doen zie ziet veel meer dan bij een stadswandeling een echte aanrader voor iedereen die op een leuke manier een stad wil ontdekken.
Mevr. Karin Koopmans over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk om met jong volwassen kinderen als gezin iets te doen, wat iedereen leuk vindt!
Daarna een lekker hapje eten maakte het af.