Reviews

Mevr. Rosana van der Geld-Leons over Leeuwarden

4 jaar geleden
Fantastische manier om Leeuwarden te ontdekken. Voor herhaling vatbaar.

Frank Robben over Ghent (English)

4 jaar geleden

Mevr. brigitte kerstens over Tilburg

4 jaar geleden
Erg leuk een stad te ontdekken op deze manier

Mevr. Imanda Slief-Boom over Zutphen

4 jaar geleden

Mevr. Denise Regard over Zwolle

4 jaar geleden
Heb al eerder 2 andere steden gehad. Blijft leuk en je ziet leuke straatjes die je normaal niet zo snel in zou gaan

Mevr. Esther van Laer over Alkmaar

4 jaar geleden
Leuke tour door de binnenstad. En goed te doen met kinderen. Mijn zoon van 11 was de leider en kon veel opdrachten zelf beantwoorden. Doordat er een tijdslimiet was, werd het extra spannend en de letters die naar de oplossing leidden natuurlijk ook. Wij hebben het gehaald!

Mevr. Yvonne Van Beelen over Breda

4 jaar geleden
Leuke bezigheid

Dhr. Bas Peeters over Texel

4 jaar geleden
Top activiteit, erg leuk. Maar haast is geboden!!

Mevr. Carola Demas over Groningen

4 jaar geleden

Mevr. Nan Bruin de over Leeuwarden

4 jaar geleden
Een leuke tour in de vakantie gedaan. Erg leuk afwisselend en goed te doen. Leuke manier om een stad door te schouwen en de stad te leren.

Dhr. Arie Hovestad over Texel

4 jaar geleden

Mevr. Marjo Cambeen over Breda

4 jaar geleden

Mevr. Dorine Van den Tillaar over Texel

4 jaar geleden
Een zeer leuke tour met onverwachte verassingen en goede spel momenten. Hoe en duidelijk leesbaar via de telefoon. Zeker een aanrader voor degene die er aan denkt om dit te doen.

Mevr. Ellen oudenaarden over Enschede

4 jaar geleden
leuke besteding van de dag in een nieuwe stad.

Mevr. Annemarie Opsteen over Wenen

4 jaar geleden
Leuk om op deze manier een stad te ontdekken met onze pubers. Wandelen gaat dan wel wat vlotter. Op een paar plekken wel lastig om op de juiste plek te komen om de volgende vraag te krijgen.

Dhr. Roland Smulders over Salzburg

4 jaar geleden
Salzburg zie je nu weer op een andere manier. Heel gezellig en ook tijdens deze coronatijd goed te doen binnen de 2 uur.

Mevr. Yasmin Vergult over Gent

4 jaar geleden
Was superfijne ervaring. Momenteel heb ik er twee gedaan, die in Brugge en eentje in Gent. Ik heb het al aan vele mensen aan geraden. Echt fantastisch om een stad op een andere manier te verkennen.

Mevr. Fanny Cattenstart over Kampen

4 jaar geleden

Mevr. Evelyne Tutelaars over Brugge

4 jaar geleden
fantastisch om een gekende stad op een andere manier te ontdekken!

Mevr. Joanne Nienhuis over Alkmaar

4 jaar geleden

Mevr. Kristel Lohuis over Texel

4 jaar geleden
Geweldig leuke activiteit om met vrienden te doen

Mevr. E Smulders over Utrecht

4 jaar geleden
Erg leuk!

Mevr. Fransje School over Texel

4 jaar geleden

Mevr. Maddy Klei over Utrecht

4 jaar geleden
Heel leuk om te doen voor alle leeftijden!