Reviews

Dhr. Steven Hooplot over Amsterdam (familie)

4 jaar geleden

Mevr. Ellen Wasscher over Rotterdam

4 jaar geleden
leuke opdrachten en laat je de stad op een andere manier zien

Dhr. Jeroen Jonkman over Zwolle (familie)

4 jaar geleden
Leuke middag beleefd. Je komt op plekken waar je anders niet zo snel naar langs komt. Veel informatie en over het algemeen een goed werkende app

Mevr. Nathalia Runhart over Gouda

4 jaar geleden
Heel leuk om de stad op deze manier te verkennen. En op een andere leuke manier door een stad te lopen. De kids vinden het ook erg leuk. Om beurten naar elke opdracht toe lopen. Was een geslaagde middag.

Andrea Reijnen over Den Bosch

4 jaar geleden
Leuke en afwisselende opdrachten. De stad op een andere manier leren kennen.

Mevr. Esther Bos over Bolsward

4 jaar geleden
Het was een leuke tocht maar het is meer een speurtocht en heeft geen escaperoomkarakter. Ook het heen en weer lopen vond ik wat vreemd. Maar goed .. prima voor een middag. Goed te doen in 2 uren. Ook leuk voor kids vanaf 9 jaar

Dhr. Eric Dekens over Kampen

4 jaar geleden

Mevr. Gwen De Jong over Arnhem

4 jaar geleden
Heerlijke gezellige middag gehad met het gezin en gelijk een nieuwe stad leren verkennen. Helemaal top!

Dhr. Olaf Van de Worp over Nijmegen

4 jaar geleden

Mevr. Amber de Mol over Delft

4 jaar geleden
We vonden het super leuk!

Dhr. Martin Wilbrink over Apeldoorn

4 jaar geleden
Leuke middag gehad in mijn geboorteplaats!

Mevr. Jacqueline Van Wijngaarden over Amersfoort

4 jaar geleden
Leuke manier om een stad te verkennen.

Mevr. Brigitte Lemmers over Kampen

4 jaar geleden
Was ontzettend leuk om te doen! Volgende keer doen we een andere stad! Tip van ons lees de vragen goed! Scheelt soms een hoop lopen

Mevr. Birgit Bertrand over Maastricht

4 jaar geleden
+ de beste plekjes van Maastricht zijn gebruikt. - Dit is geen escape, alleen wat simpel zoek- en rekenwerk. Zeer goedkoop van opzet en dan zoveel geld vragen, in 1 woord: belachelijk!!!

Dhr. Richard Dankelman over Delft

4 jaar geleden
Erg leuk om de stad waar je bent te leren kennen!

Mevr. Marije Kamping over Arnhem

4 jaar geleden
Leuk, origineel verhaal en goed te doen!

Mevr. Madelon Franken over Deventer

4 jaar geleden
Leuke activiteit om met het gezin te doen, maar ook in teams tegen elkaar. Originele manier om een stad te leren kennen!

Mevr. Leonie Boel over Delft

4 jaar geleden
Met het gezin de escape tour Delft gedaan. Heel leuk om de geschiedenis op deze manier te weten te komen. Kinderen (10 en 12 jaar) konden makkelijk meedoen. We allemaal plezier eraan gehad.

Mevr. Yvonne Spoelman over Arnhem

4 jaar geleden

Mevr. Rosita de Muinck Keizer over Amersfoort

4 jaar geleden

Mevr. Tanja Sacharias over Alkmaar

4 jaar geleden
Echt een leuke activiteit en je ziet de stad op een andere manier

Mevr. Rianne Peerdeman over Alkmaar

4 jaar geleden

Dhr. Teun van Rijzewijk over Eindhoven

4 jaar geleden
Leuk om zo een keer door het centrum van een stad te struinen.

Mevr. Winnie Weemaes over Middelburg

4 jaar geleden