Reviews
Mevr. Wendy Hempenius over Alkmaar
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour door de stad. Je zit veel verschillende plekken van de stad
Mevr. Elisa Serné over Breda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Kei leuk spel om te spelen met vrienden! Je leert de stad beter kennen en het brengt de fanatiekeling in je naar boven.
Mevr. Fanny Tijsen over Utrecht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om Utrecht op deze manier te ontdekken! Je komt echt ook mooie en bijzondere plekken
Sarah Verdonck over Brugge
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
een fijne manier om Brugge te leren kennen, zeker als je met tieners de stad wil verkennen.
Dhr. Dennis Riesenbeck over Apeldoorn
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
was erg leuk en interessant
Mevr. Evelien Hoornweg over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk, helaas door enorm noodweer met onweer niet kunnen afmaken. We waren echter goed op weg! Gaan m binnenkort nog een keer doen maar dan een andere stad. T is echt een superleuke activiteit
Mevr. Lisa Smit over Groningen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Al eerder gedaan in Haarlem en nu in Groningen. Was toch weer iets anders. Echt een super leuke manier om een stad te verkennen en echte aanrader
Mevr. Kim Neijsssel over Breda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben ons vermaakt
Mevr. M Bos over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ellen van der Breggen over Parijs
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Wytske van der Mark over Amersfoort
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
We deden deze Escape Tour in een stad waar we nog nooit eerder geweest zijn. Op deze manier zie je dingen in de stad die je normaal niet zou zien en het houdt je actief. We vonden het erg gezellig en leuk en doen het zeker nog eens!
Mevr. Chantal De Geus over Groningen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Blijft een leuke manier om met kinderen door een stad te lopen
Mevr. Annet Konings over Haarlem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
De wandeling kwam langs leuke, historische plekken.
Mevr. Arenda Van Der Blonk over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
De opdrachten waren goed te doen, maar de tijd heb je wel echt nodig!
Leuke tour langs mooie plekjes van de stad. Een aanrader!
Mevr. Anna Huisman over Parijs
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Als je de stad op een andere manier wil bekijken is het leuk. Je komt in straatjes waar je normaal nooit komt. Je moet alleen geen fanatieke spelletjes speler zijn, want dan kom je bedrogen uit. Dus doe de tour alleen als je het leuk vindt om op een andere manier naar Parijs te kijken.
Dhr. Beltjes Clan over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk en ondernemend, een mooie manier om een stad beter te leren kennen.
Mevr. Anja Oskam over Deventer
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het is een leuke manier om iets over de stad te leren.
Mevr. Annelies Broere over Deventer
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Inge Briede over Doesburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
We wonen al jaren i. Doesburg en hebben de stad van een andere kant leren kennen! Een stadswandeling met interessante tussenstops om een puzzel op te lossen terwijl je meer leert en leest over de mooie plekjes en geschiedenis van deze mooie Hanzestad.
Mevr. Laine Vermolen over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Echt een geweldige manier om een stad te bekijken. Wij zijn er onze dag mee begonnen en zijn na de tour terug gegaan voor foto's en winkelen.
Echt een aanrader voor de vakantie. Zo zie je de stad en ben je lekker bezig.
Mevr. jolanda aalbers over Den Haag
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk activiteit en je leert meteen een stuk geschiedenis. Binnen 2 uur halen zonder te spieken naar antwoorden op internet is bijna niet mogelijk. Ik vond het toch te prijzig voor wat je kreeg. Men gaat uit dat je als groep gaat maar wij waren maar met 3 man. Ik vond het leuk om eens gedaan te hebben maar zal dit niet vaker doen vanwege de prijs.
Mevr. Sanne Elschot over Den Haag
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Lian van Rooy over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een erg leuke middag gehad. Zeker een aanrader voor een teamuitje
Dhr. Ronald Haane over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★