Reviews

Dhr. Sander Greve over Arnhem

4 jaar geleden
We hebben een hele leuke middag gehad, ondanks dat we de oplossing niet gevonden hebben. We gaan het zeker nog eens doen als we in een andere stad zijn!

Dhr. Paul Wever over Deventer

4 jaar geleden
Een mooie tour door dit stuk van Deventer. een goed verhaal en leuke vragen en problemen om op te lossen. Verrassend hoe je zo bijzondere delen van Deventer ziet. Helemaal leuk als de uitgang gevonden is en nog net binnen de 2 uur!

Mevr. Sanne van Diemen over Harderwijk

4 jaar geleden
Een escape tour is een heel leuke manier om een stad te bekijken en te leren kennen en te leren over de geschiedenis van de stad. Het spel element en de interactie met de omgeving maakt de twee uur die je er ongeveer over doet heel erg leuk!

Dhr. Bill Giot over Brugge

4 jaar geleden

Mevr. Esther Hofman over Eindhoven

4 jaar geleden

Mevr. Susanne Alblas over Amsterdam

4 jaar geleden

Dhr. Herman Van loon over Den Haag

4 jaar geleden
Het is een leuke manier om een stad te leren kennen

Dhr. Demy van der Ham over Middelburg

4 jaar geleden

Dhr. J Freijer over Leeuwarden

4 jaar geleden

Mevr. Anne-Mieke van Kuijen over Den Haag

4 jaar geleden

Mevr. Kim Meijer over Luxemburg

4 jaar geleden
Nog wat verbetering nodig.

Mevr. Carla Zwaagstra over Zwolle

4 jaar geleden
Een superleuke dag gehad in Zwolle. We hebben plekjes gezien die we zonder de escapetour nooit hadden gezien. Het verhaal en de opdrachten werkten erg enthousiast op onze kinderen, die een stuk harder liepen als wij. Zeker voor herhaling vatbaar

Mevr. Marijke Djurrema over Den Haag

4 jaar geleden

Mevr. Ellen Brand-Piek over Zwolle (familie)

4 jaar geleden
Erg leuke tocht langs mooie plekjes van Zwolle. De tijd was met onze dochters van 8, 6 en 5 jaar alleen echt veel te kort. Zeker als je ook nog wilde genieten van al dat moois.

Dhr. Peter Wegman over Utrecht

4 jaar geleden
Leuke dag maar level ietwat te hoog voor ons.

Mevr. Mary López over Delft (English)

4 jaar geleden
Me remito al apartado de los consejos.

Mevr. D Van Heugten over Deventer

4 jaar geleden
Het was een hele leuke escape route. Alle punten niet ver van elkaar en een hoop bezienswaardigheden die je anders nooit waren opgevallen.

Mevr. Wendy Marchal over Zutphen

4 jaar geleden

Mevr. Sarah Breukelen over Texel

4 jaar geleden
Onwijs leuke escaperoom op Texel gedaan. Heerlijk op de fiets. Een echte aanrader!

Mevr. Marianne Croux over Antwerpen

4 jaar geleden

Mevr. Joelle Bakker over Den Bosch

4 jaar geleden
Je bent een hele middag zoet hiermee. Je leert de stad op een andere manier kennen en je komt op plaatsen waar, je normaal niet komt. Goede uitleg, de tour klopt. Je krijgt voldoende aanwijzingen en er zijn leuke puzzels om op te lossen. Niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk. Kortom super leuk om te doen. Zeker een aanrader !!!

Dhr. Maurits te West over Rotterdam

4 jaar geleden

Mevr. Alissa Hoogenboezem over Rotterdam

4 jaar geleden
Wederom een leuke middag! Zal het zeker vaker doen :). Zelfs als inwoner van Rotterdam vermakelijk om te doen, met bezoek uit een andere stad.

Mevr. linda de Jongste over Rotterdam

4 jaar geleden
Wij hebben het spel gisteren gedaan. Ondanks dat het bagger weer was , was het erg leuk. Goed gezelschap maakt het nog leuker!!