Reviews
Mevr. TM Hartman over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een superleuke manier om een stad te ontdekken. We hebben prachtige hoekjes gezien die we nog niet kenden en het is geweldig om al puzzelend rond te lopen.
Mevr. Sandra Stabel over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
leuke activiteiten, door de tijdsdruk weinig tijd om goed rond te kijken.
Mevr. Maike Henssen over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke eerste ervaring met Escape tours en leuke activiteiten met het gezin die te combineren is met iets cultureels en shoppen. Voor elk wat wils. En de stad leren kennen op een originele manier.
Mevr. L Den Hoed over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, langs mooie plekjes in de stad. Jammer was wel dat we de route niet af konden maken toen onze tijd om uit de stad te ontsnappen voorbij was.
Mevr. J. Hubel-Bulte over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij zijn goed bekend in Den Haag, maar toch heeft het ons op plekken gebracht die we niet kende, vooral de achtergrond info is erg leuk erbij! Echt een aanrader!
Mevr. Elisa Dekker over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Cindy van Waveren over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We waren met een persoon in een rolstoel, daardoor koste het wat extra tijd en helaas niet gehaald. Maar we vonden het erg leuk. We gaan het zeker nog een keer doen in een andere stad.
Dhr. Eric Sleutel over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Vol enthousiasme begonnen aan de Tour. We moesten er even inkomen maar we gingen best goed. Onze zoon v 12 vond het ook leuk! We waren bij vraag 10 en toen was de Tijd om. Helaas stopte toen óók de Tour. We konden niet meer verder via de App. Alles stopte. Dat is best jammer als je al zo dichtbij het einde bent! Én het kost dan best veel geld als je 'm Niet af kan maken!
Wel hele leuke straatjes en wetenswaardigheden gezien in Harderwijk.
Dhr. Stef Noordermeer over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Escape Tours is een zeer leuke manier om een stad te leren kennen. Het verhaal van Eindhoven paste prima bij de de stad. Herkenbaar, maar soms toch verrassend. Wij waren meer voorbereid op puzzels/opdrachten en niet op meerkeuzevragen. Dit was voor ons een beetje een tegenvaller, maar ondanks dat hebben we een leuke twee uur gehad.
Mevr. Fleur Kat over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
het is ontzettend leuk om te doen. In 2uur tijd zie je zoveel meer van de stad!
Mevr. Chantal Otte over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk, leerzaam en heel actief uitje. Gezellig om de omgeving en geschiedenis van Breda te ontdekken.
Mevr. Anouk van Spijk over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke escapetour gehad. Dingen gezien van Volendam die je normaal niet zo snel zou zien!
Dhr. Johan den Boogert over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben als gezin genoten van de opdrachten. De ene was moeilijk de ander weer goed te doen. Leerzaam en lekker buiten met het gezin. En we hebben genoten van Gouda. Wat een leuke stad en verborgen straten heeft GOUDA. Leuke dag gehad met de escape tours. Een aanrader
Mevr. Marieke Mastop over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het is meer een speurtocht. Je komt wel in leuke steegjes, maar ik zou liever een speurtocht doen op deze manier dan een escape tour waar je niet even pauze kan houden voor lunch oid als je wat leuks tegenkomt. Ik vond het ook wel erg duur voor een speurtocht. We hebben hem niet afgemaakt omdat we het op een gegeven moment niet zo leuk meer vonden.
Dhr. G.J. Welmerink over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Jolanda Hoogeveen over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een escape-tour wat is dat?
Is dat moeilijk?
Kunnen wij dat ook?
Is dat wel leuk?
Nou:
Het was super leuk!
Een echte aanrader!
Twijfel je nog?
Doen...want je hebt een hele leuke tijd samen met je team!
Eens een keer iets anders en heerlijk in de buitenlucht!!!
Mevr. SJ Huang over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Linda Razenberg over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke middag gehad, met spelletjes en puzzels en een fijne wandeling!
Dhr. D Bart over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke leerzame activiteit. Goede manier om een stad te leren kennen.
Mevr. Kristel Eisenga over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mr. Gertjan Visser Visser over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Dhr. Jonathan Riezebosch over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
erg leuk en leerzaam spel voor de kinderen en begeleiding. Actief, educatief en gezellig. Echt aanrader
Dhr. Martin van der Linden over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om te doen. Helaas staan er in Apeldoorn beelden op terrassen en dat is tijdens coronatijd niet fijn
Mevr. Joyce Haagmans over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Blijft super leuk om te doen!