Reviews
Mevr. M Katoen over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuk spel met soms eenvoudige , dan weer lastige en soms listige vragen en opdrachten waar we met ons gezin veel plezier aan hebben beleefd ! Zoekwerk, rekenwerk , denkwerk , praktische opdrachten wisselen elkaar af en we hebben het spel met elkaar binnen de tijd af kunnen ronden ... Escape !!
Mevr. Claudine Beldman over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij zijn positief verrast door de Escapetour!
Het is een leuke manier om zowel te stad te verkennen als ook iets meer van de geschiedenis te weten te komen. En natuurlijk is het voor de kinderen zó wel leuk om mee de stad in te gaan.
Mevr. Anneke Loeffen over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk om op deze manier een stad beter en/of op een andere manier te leren kennen.
De tijd die beschikbaar is heb je echt wel nodig en dat maakt het soms wat gehaast waardoor er minder tijd en gelegenheid is om eens om je heen te kijken naar alle mooie dingen die je tegen komt.
Wij gaan zeker nog eens een andere stad op deze manier ontdekken.
Mevr. Judy Eijbergen over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Geweldig leuk gezinsuitje. Twee uur lijkt lang, maar is voorbij voor je het weet! Zeker voor herhaling vatbaar!
Mevr. Renee Butterlin over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
leuke speurtocht maar aangezien we de letters niet hadden opgeschreven hadden we geen kans om het te halen
Mevr. HG Swager over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke route door de stad. Je ziet plekjes waar je uit jezelf niet snel komt.
Het zijn vooral vragen die je door de route leiden. Wat moeilijkere opdrachten zou meer uitdaging bieden. Zeker een aanrader om te doen.
Mevr. Claudia van Oss over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke wandeling en puzzeltocht door de stad!
Mevr. E Nootenboom over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Rick Werink over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Michel Van vreeswijk over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Riny Oude Nijhuis over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit om te doen met vrienden/familie. Nog leuker als alle vragen met antwoorden kloppen.
Dhr. S spijker over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mooie tocht door Amersfoort, erg leuk om te doen. Aanrader om een stad eens van een andere kant te bekijken!
Mevr. M Denayere over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij zouden het zeker aanraden bij anderen! Het is een leuke manier om de stad te leren kennen en tegelijk een spel te spelen. Je word er fanatiek van maar kan tegelijk ook veel lachen met elkaar. Op naar de andere steden!
Mevr. Lizette Verschuren over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Deze keer geprobeerd om uit Zwolle te escapen. Helaas niet gelukt, bij lange na niet. Soms onduidelijk, soms pas late reactie als we punt allang bereikt hadden. Jammer. Maar gelukkig genoten van de mooie stad.
Mevr. Nicole Blom over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke route door de stad.
Mevr. Lisette Coolen over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Loes Bolster over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om te stad te ontdekken!
Dhr. Odc Willemsen over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Annemieke Swaanenburg over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk ook onze jongens van 9 en 10 jaar vonden het super leuk om te doen en een leuke manier om een stad te ontdekken.
Mevr. Lidie Mare over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leerzaam, actief, gezellig. Erg van genoten, zeker voor herhaling vatbaar!
Mevr. Leonie Jansma over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke escape tour gedaan, verschillende interessante en leuke vragen.
Mevr. Alieke Metselaar over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Goede instructies van te voren. Alles was duidelijk. Het spel in de app werkte heel goed. Vragen waren goed te beantwoorden. Wat het leuk en haalbaar maakt.
Mevr. Kristy Bakhuis over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier op een stad te ontdekken. Mooie plekjes gezien waar we anders nooit terecht gekomen zouden zijn.
Mevr. Jettie Kluijtmans over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben tijdens de tour stukjes van Volendam geziem die we nog niet kenden. Erg leuke tour om te doen!