Reviews

Dhr. Eric Nieuwenhuis over Leeuwarden

5 jaar geleden

Mevr. Erica Smit over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuk om de stad op deze manier te verkennen. App werkt prima. De kinderen van 10 en 12 deden ook lekker mee, zij hielden graag de app bij.

Mevr. Marion Boonstoppel over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Miranda Keller over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Romy Kruizinga over Leeuwarden

5 jaar geleden

Mevr. Romy Kruizinga over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Ilona Van Kuijen over Gouda

5 jaar geleden
Super leuk zeker in deze tijden van Corona een aanrader. Flink de pas er in houden, maar goed te doen met twee kinderen van 11 en 14. De stad Gouda op een andere manier gezien.

Mevr. E. Jansen of Lorkeers over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuk!

Mevr. Margreth van Beek over Rotterdam

5 jaar geleden
Een ontzettend leuke manier om een stad te leren kennen!

Mevr. Maria Michiels over Amersfoort

5 jaar geleden
Was leuk

Mevr. Stephanie Henssen over Utrecht

5 jaar geleden
Het was top! Erg leuke middag gehad ondanks de regen. We gaan het zeker nogmaals doen in een andere stad.

Mevr. Jeanne De Jong over Rotterdam

5 jaar geleden
Leuke buiten activiteit met een groep. We waren wel iets te relaxed om het eindpunt binnen de tijd te halen. We gaan het zeker nogmaals doen. En dan stevig door stappen.

Mevr. Nathalie van As over Eindhoven

5 jaar geleden
Zeer leuke activiteit, ook om met kids van 12 jaar te doen. Fijn dat je je eigen dag/ tijdstip van starten kan bepalen.

Mevr. W.F. Wols-Schmidt over Apeldoorn

5 jaar geleden
Ondanks de regen een ontzettend leuk uitje gehad. Al was onze zoon van 10 ontroostbaar omdat we het raadsel net niet binnen de tijd konden oplossen. We gaan graag de revanche aan ineen andere stad.

Mevr. N. Knol over Zwolle

5 jaar geleden
Leuke route, leuke opdrachten. Tijd te weinig flexibel wanneer er afsluitingen zijn.

Mevr. Jacqueline Velzeboer over Amersfoort

5 jaar geleden
Je komt op plekken waar je anders nooit komt, leuke manier om de stad te leren kennen!

Mevr. natascha moonen over Apeldoorn

5 jaar geleden
Een toer met escape tours is een super leuke manier om een stad te doorkruisen. Je ziet veel meer, leert ervan en ben samen lekker actief bezig. Wij gaan zeker vaker een toer doen!

Mevr. Lisette Vermeer over Apeldoorn

5 jaar geleden

Mevr. Irene Hoogendam over Arnhem

5 jaar geleden
Leuke manier om een onbekende stad te leren kennen.

Dhr. Familie van Vilsteren over Gouda

5 jaar geleden
Leuke manier om een stad te scannen, zelfs als je de stad al kent. Je komt op leuke, bijzondere en soms onbekende plekjes, maar hebt helaas niet altijd de tijd om die omgeving echt op te nemen.

Mevr. P. Bogaard over Zwolle

5 jaar geleden
Leuk om op deze manier geheel zelfstandig een stad te ontdekken

Mevr. Andrea van Hooff over Gouda

5 jaar geleden
Een hele leuke manier om Gouda te verkennen!

Mevr. Ramona Hansen over Amersfoort

5 jaar geleden
Wij hadden geen medewerker maar hebben de tour zelf gedaan. De kinderen vonden het erg leuk om te doen en hebben er veel van opgestoken. Heel erg leuk om te doen en je ziet zoveel meer van de stad dan je zou denken. Een echte aanrader (ook met kinderen).

Mevr. Marianne Bakker over Harderwijk

5 jaar geleden
Erg leuke manier om met tieners een stadswandeling te maken. Ze vragen nu ons om door te lopen in plaats van andersom.