Reviews

Mevr. K. Lips over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Irene Zuliani over Den Haag

5 jaar geleden
Aanrader!! Zeker met kids vanaf ongeveer 12 jaar

Dhr. Mario Walda over Amersfoort

5 jaar geleden
We vonden het een erg leuke manier om Amersfoort te verkennen.

Mevr. Kitty van Berkum over Amersfoort

5 jaar geleden
Heerlijk, even er uit samen! Ik voelde mij als een kind weer, op zoek naar aanwijzingen en vragen beantwoorden. Hele leuke manier om een stad beter te leren kennen, echt leuk!

Mevr. Josette Groenewegen over Texel

5 jaar geleden
De escape tour Texel is ok. Starten in Den Burg en daar ook wel rondlopen door t centrum op zoek naar aanwijzingen en oplossingen. Dan met de auto verder en daarna nog weinig wandelen, alleen af en toe uitstappen om ergens naar toe te lopen. Van teveel vragen kun je de antwoorden alleen vinden via internet (of je moet een zeer uitgebreide kennis hebben). Maar ter plekke zoeken naar aanwijzingen levert niks op, dat is jammer!

Mevr. Dorien Ketelaar over Leeuwarden

5 jaar geleden
Erg leuke bezigheid op een vrije morgen/middag. Niet te lang qua tijd en ook qua km goed te doen. Je komt op de mooiste plekjes van de stad en steekt ondertussen nog van alles op.

Mevr. Ilse Potman over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuke escape tour voor klein gezelschap!

Mevr. Marleen Schoemaker over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke, gezellige manier om een stadswandeling als gezin (met pubers) te doen.

Mevr. Miranda Vedder over Delft

5 jaar geleden
Hele leuke escapetour door Delft met onze 12-jarige zoon gedaan. Leuke vragen en goed te doen. Je leert ondertussen ook nog iets van de geschiedenis en ziet stukjes van de stad die je anders niet zo snel ziet. Echt een aanrader.

Mevr. Andrea Mulder over Zwolle (familie)

5 jaar geleden

Mevr. N hundt over Volendam

5 jaar geleden

Dhr. Enrico Teunissen over Amsterdam

5 jaar geleden
Super leuke “speurtocht” door de stad! Aanrader

Dhr. E. van den Heuvel over Gouda

5 jaar geleden
Leuke tour/trip, alleen jammer dat we blij gemaakt werden met een dode mus, we konden als beloning een bittergarnituur ophalen bij een zaak die al tijden gesloten is...

Dhr. Ben Bruens over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke manier om stad beter te leren kennen. Erg goed te doen met kinderen.

Mevr. Annet Riemsdijk over Den Bosch

5 jaar geleden
Een uitdagend spel waarmee je een stad op n leuke manier leert kennen.

Mevr. Aimee Perrels over Texel

5 jaar geleden
Erg leuk als je iets wil doen waarbij je delen van een stad wil zien waar je normaal niet

Dhr. Bert De Haan over Harderwijk

5 jaar geleden
Wij hebben de tour met drie groepen tegelijk gedaan in Harderwijk het was echt een fantastisch alternatief IPV een escaperoom door de huidige lock down.

Dhr. Niels Verhoeven over Harderwijk

5 jaar geleden

Dhr. Richard Van de Laar over Nijmegen

5 jaar geleden
Geweldige activiteit. Wij hebben het spel gespeeld met vijven. Leuke opdrachten, leuke manier om de stad te bezichtigen, niet te lange afstanden lopen tussen de opdrachten. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren met 18+, maar ook jongere kinderen kunnen zeker meedoen. Zeker voor herhaling vatbaar,dit gaan we echt vaker doen!!!

Dhr. Rick Van Hezel over Den Bosch

5 jaar geleden
Erg leuk en tegelijkertijd ben je actief bezig met zijn allen.

Mevr. mieke van Heyningen over Delft

5 jaar geleden

Mevr. Mariska Van Achthoven over Amsterdam

5 jaar geleden
Leuke wandeling met opdrachten en echt te doen!

Mevr. Chantal Krijgsman over Gouda

5 jaar geleden
Het begon leuk maar op het einde gaf hij niks meer aan op de kaart en konden we het spel niet afmaken en dat vonden we heel jammer

Maaike Arkesteijn over Deventer

5 jaar geleden
Super leuk om te doen! Wel redelijk moeilijke escape , dus geen tijd voor een pauze tussendoor!