Reviews

Dhr. Vincent Renken over Den Haag

5 jaar geleden

Mevr. Meinke Klarenbeek over Harderwijk

5 jaar geleden

Mevr. Anne-Fleur Kleintjens over Harderwijk

5 jaar geleden
Zeer leuke activiteit en om tevens een nieuwe stad te ontdekken op een speelse manier. Wij hebben in ieder geval een erg leuk uitje gehad!

Mevr. Rosa Sterkenburg over Utrecht

5 jaar geleden
Mooie locaties in het centrum!

Dhr. Serge Janssen over Maastricht

5 jaar geleden
Leuke tocht door Maastricht waardoor we op onbekende plekjes terecht komen! Fijne instructies, fijne app en goede communicatie!

Mevr. Judith Knijnenburg over Nijmegen

5 jaar geleden
Zeer leuke manier, zeker in Corona-tijd, voor mijn zoon (en ook voor mij) om zijn mogelijk aanstaande studentenstad beter te leren kennen!

Mevr. Stephanie Tromp over Maastricht

5 jaar geleden
Mijn moeder en ik hebben tijdens corona Maastricht bezocht. Hoewel zij de stad goed kent (ze is er opgegroeid) hebben we er beide van geerd en de stad op een andere manier gezien! We waren competitief door de wijze waarop het spel is ingestoken. Veel afwisseling in de opdrachten en een spannend verhaal. Aanrader!

Mevr. Iris Vervoort over Maastricht

5 jaar geleden

Mevr. Nicole Vd pol over Den Haag

5 jaar geleden
Erg leuke activiteit! Hebben het helaas niet gehaald, maar wel onwijs veel plezier gehad!

Dhr. Marcel Van Willegen over Volendam

5 jaar geleden

Mevr. Loes van Santvoort over Deventer

5 jaar geleden
Leuk om een andere stad op deze manier te leren kennen! De gps werkt redelijk tot goed. Het verhaal en de opdrachten vonden wij matig, daar zit zeker nog groeipotentieel om beter uit te werken!

Koen Sterken over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Nicole Nobbe over Maastricht

5 jaar geleden
We hebben een hele leuke middag in Maastricht gehad en dingen gezien in de stad die we nog niet kenden. Weer eens een hele andere manier van een wandeling maken.

Linda Lankreijer over Den Bosch

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen en op een andere manier te zien. Ook leuk met kinderen om een wandeling voor hen ook wat interessanter te maken. 2 uur voor de tour is wel redelijk aanpoten. Wij hebben uiteindelijk besloten de tijd een beetje los te laten en wat rustiger aan te doen en hebben er dan ook ruim 3 uur over gedaan. Maar wel echt een aanrader. Leuke vragen en fijn dat alles via de app werkt.

Dhr. Fam Klune over Texel

5 jaar geleden
Echt een leuke manier van een stad ( in ons gebal eiland) te ontdekken.

Mevr. Léonie Bruin over Texel

5 jaar geleden
Hele leuke toer, lekker gefietst

Mevr. Karlijn Seegers over Amsterdam

5 jaar geleden
Leuke tour! Wel wat veel rekensommetjes. Echt wat leren over de geschiedenis wat waargebeurd is zou het nog toffer maken!

Mevr. Cindy Bennink over Delft

5 jaar geleden

Mevr. Judith Groot over Alkmaar

5 jaar geleden

Mevr. Suzanne Leijendekkers over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Fabienne Cordier de Croust over Amersfoort

5 jaar geleden
Geweldig leuke dag gehad met de Escape Tour in Amersfoort.

Mevr. Seraida Kandhai over Alkmaar

5 jaar geleden
Leuk om op deze manier een stad te ontdekken. Je komt op plekken waar je normaal gesproken niet komt.

Mevr. S Zwarteveld over Den Haag

5 jaar geleden
Wij zijn fan van escape tours, echter in Den Haag zijn nu een aantal vragen niet te beantwoorden door werkzaamheden... dat is jammer

Mevr. Daphne Meeles over Den Bosch

5 jaar geleden
Super leuke activiteit, zelfs in je eigen stad! Je ziet verrassend veel nieuwe dingen en bent gewoon leuk en gezellig buiten bezig. Een aanrader!!