Reviews

Dhr. Gert-Jan Abbeloos over Brugge

5 jaar geleden

Dhr. Evert Rodenhuis over Deventer

5 jaar geleden

Dhr. dree van der leij over Nijmegen

5 jaar geleden
We vonden het super leuk en zouden het zo nog een keer doen nu we weten hoe het werkt!

Mevr. Connie Zwijnenburg over Breda

5 jaar geleden
Super leuk om te doen. Het is even inkomen maar dan is het duidelijk en loop je zo de route. Je kijkt met andere ogen naar de stad. Ga het zeker nog eens doen in een andere stad.

Mevr. Dianne Bisschop over Alkmaar

5 jaar geleden
Het was leuk om te doen. We waren alleen zo druk bezig met de vragen en te proberen om binnen de 2 uur te ontsnappen, dat we weinig van de stad gezien hebben. Het verhaal vonden we wat minder. Wat meer informatie over de gebouwen e.d. was ook een toevoeging geweest. We hebben een leuke middag gehad.

Mevr. Myrte Kok over Arnhem

5 jaar geleden
Leuke coronaproof activiteit om meteen de stad te leren kennen.

Mevr. Patricia Overheul over Amersfoort

5 jaar geleden

Dhr. Wilco Kleine over Deventer

5 jaar geleden

Dhr. JR Mulder over Breda

5 jaar geleden
Een leuke route om de stad te verkennen. Leuk onmin Breda geweest te zijn.

Mevr. Amber Cornelussen over Maastricht

5 jaar geleden
Het was een hele leuke tocht om te doen!

Mevr. Debbir van Beveren over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuk spel met mooie route en grappige opdrachten.

Mevr. Lieke van Zanten over Maastricht

5 jaar geleden
Leuk om de stad echt goed te kennen! Ook met minder weer is het leuk om te doen!

Mevr. Emily Sala over Gouda

5 jaar geleden

Dhr. Gijs Leemrijse over Zwolle

5 jaar geleden

Martine van Oossanen over Apeldoorn

5 jaar geleden

Mevr. C Liefers over Kampen

5 jaar geleden
Ontzettend leuk om te doen, afwisselende opdrachten en je steekt er ook nog wat van op

Mevr. Angelique van Schaijk over Maastricht

5 jaar geleden
We vonden het ontzettend leuk om te doen en hebben besloten om er nog veel meer te gaan doen. Dit is een leuke manier om een stad eens anders te bekijken.

Mevr. Deborah Alfarez over Amsterdam (familie)

5 jaar geleden
Escape tour Amsterdam familie is een prettige activiteit om te doen. De vragen waren perfect voor kinderen van 10 en 11 jaar en we hebben ook veel gewandeld. Mooie bonus

Dhr. M Heijne over Apeldoorn

5 jaar geleden
Het was een hele leuke Escape Tour door Apeldoorn. Een mooie manier om de stad te verkennen en nog leuke dingen geleerd onderweg!

Mevr. Rowena Van Dijk over Amersfoort

5 jaar geleden
Erg leuk verrast! Onze eerste escape tour! Maar zijn zeker enthousiast voor meerdere tours in andere steden

Mevr. Mirjam Pronk over Nijmegen

5 jaar geleden
TOP!!!! Meest leuke uitje

Dhr. Gert-Jan Abbeloos over Leuven

5 jaar geleden

Mevr. Jessica de Jong over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke tocht, ik woon al 10 jaar in Utrecht en ben door deze tour op plekken gekomen die ik nog nooit had gezien! En daar hou ik van.

Mevr. Gretha Oosterveld over Zutphen

5 jaar geleden
Een leuke manier om een stad te ontdekken. We komen regelmatig in Zutphen, maar met de escape tour kwamen we op plekken waar we nog niet eerder waren geweest.