Reviews
Dhr. Gert-Jan Abbeloos over Brugge
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Evert Rodenhuis over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. dree van der leij over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We vonden het super leuk en zouden het zo nog een keer doen nu we weten hoe het werkt!
Mevr. Connie Zwijnenburg over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen. Het is even inkomen maar dan is het duidelijk en loop je zo de route. Je kijkt met andere ogen naar de stad. Ga het zeker nog eens doen in een andere stad.
Mevr. Dianne Bisschop over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was leuk om te doen. We waren alleen zo druk bezig met de vragen en te proberen om binnen de 2 uur te ontsnappen, dat we weinig van de stad gezien hebben.
Het verhaal vonden we wat minder. Wat meer informatie over de gebouwen e.d. was ook een toevoeging geweest.
We hebben een leuke middag gehad.
Mevr. Myrte Kok over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke coronaproof activiteit om meteen de stad te leren kennen.
Mevr. Patricia Overheul over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Wilco Kleine over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. JR Mulder over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke route om de stad te verkennen. Leuk onmin Breda geweest te zijn.
Mevr. Amber Cornelussen over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een hele leuke tocht om te doen!
Mevr. Debbir van Beveren over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk spel met mooie route en grappige opdrachten.
Mevr. Lieke van Zanten over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om de stad echt goed te kennen! Ook met minder weer is het leuk om te doen!
Mevr. Emily Sala over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Gijs Leemrijse over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Martine van Oossanen over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. C Liefers over Kampen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuk om te doen, afwisselende opdrachten en je steekt er ook nog wat van op
Mevr. Angelique van Schaijk over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We vonden het ontzettend leuk om te doen en hebben besloten om er nog veel meer te gaan doen.
Dit is een leuke manier om een stad eens anders te bekijken.
Mevr. Deborah Alfarez over Amsterdam (familie)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Escape tour Amsterdam familie is een prettige activiteit om te doen. De vragen waren perfect voor kinderen van 10 en 11 jaar en we hebben ook veel gewandeld. Mooie bonus
Dhr. M Heijne over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een hele leuke Escape Tour door Apeldoorn. Een mooie manier om de stad te verkennen en nog leuke dingen geleerd onderweg!
Mevr. Rowena Van Dijk over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk verrast! Onze eerste escape tour! Maar zijn zeker enthousiast voor meerdere tours in andere steden
Mevr. Mirjam Pronk over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
TOP!!!! Meest leuke uitje
Dhr. Gert-Jan Abbeloos over Leuven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Jessica de Jong over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht, ik woon al 10 jaar in Utrecht en ben door deze tour op plekken gekomen die ik nog nooit had gezien! En daar hou ik van.
Mevr. Gretha Oosterveld over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke manier om een stad te ontdekken. We komen regelmatig in Zutphen, maar met de escape tour kwamen we op plekken waar we nog niet eerder waren geweest.