Reviews
Mevr. Inge Bak over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Nathalie van Berkel over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen met m'n collega's.. Deze variëren tussen 44 en 63 dus was goed te doen.. Leuke opdrachten ondanks dat de uitgang helaas niet gevonden
Dhr. Sven van der Meij over Amersfoort
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Janna Abma over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk, ook in eigen stad. Nu voor 'n grote groep georganiseerd, dat ging ook heel makkelijk!
Mevr. Demi Vergouwen over Brugge
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Mathilde Polinder over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke puzzeltocht door de stad. Alle antwoorden zijn te vinden waar je bent. De bijbehorende app werkt heel goed en geeft duidelijk aan wanneer je op een volgende plek bent. De vragen zijn niet moeilijk, maar maken de tocht wel leuk.
Mevr. Annemarie Stam over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Larissa Boelsma over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Goed! Het was een leuke manier om de stad te ontdekken
Mevr. Agnes Mol over Deventer
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Geweldige service gehad voor onze school.
Leuke tocht voor de leerlingen.
Ook de classificering was heel mooi, leuk voor leerlingen om te weten hoe ze het gedaan hebben.
Mevr. Mariska Hilgevoord over Utrecht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit! ook eens een andere manier om de stad te bezoeken, was erg geslaagd.
Mevr. Kimberley De Bruyn over Volendam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke ervaring! Hierdoor de meest schattige straatjes ontdekt in Volendam. Simpele instructies en met wat denkwerk kom je een heel eind!
Mevr. E. van den Hoef over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ruth Van der Eycken over Mechelen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Als het helemaal correct zou zijn, zeker een aanrader. Doordat er nu een aantal fouten in zitten is het behoorlijk frustrerend.
Mevr. Jana De Smedt over Gent
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. André Petter over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Als teamuitje gespeeld met meerdere teams. Het was erg leuk om op deze manier de stad te verkennen en te leren kennen.
Mevr. l keizer over Middelburg
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Djamilla Soumokil over Rotterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben de Escape Tour gespeeld met het werk, als teamuitje. Handig dat je op elk gewenst tijdstip kan starten, waardoor we het eventueel zouden kunnen verplaatsen bij noodweer/aanscherping coronamaatregelen. We hebben het spel met drie teams gespeeld. Iedereen was na afloop erg enthousiast! Trek wel goede wandelschoenen aan en hou er rekening mee dat er ook nog wel een aardige loopafstand tussen begin- en eindpunt zit. Je maakt dus flink wat kilometers tijdens het spel.
Mevr. Petra Pellegrom over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ilse van de Beek over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ingrid Verriet over Deventer
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke manier om een stad te ontdekken. Is denk ik zelfs leuk in een stad die je al goed denkt te kennen.
Mevr. Mary Janssen over Harderwijk
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Escape tour Harderwijk is zeker een geslaagd uitje.
We hebben veel gezien van de omgeving en waren leuke opdrachten en vragen!
Mevr. Marielle Pos over Amersfoort
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk en zit goed in elkaar. Aan de ene kant is tijdsdruk van 2 uur leuk, aan de andere kant wil je ook tussendoor even wat drinken of een ijsje halen en dan is het sowieso niet haalbaar om in de wall of fame te komen.
Mevr. Trudy Manders Uludag over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel erg leuk om op deze manier een stad te leren kennen en een openlucht escape te doen!!!