Reviews

Mevr. Ilse Kieftenbeld over Delft

4 jaar geleden
Leuke escape. Is erg goed gemaakt

Mevr. isabelle jensch over Harderwijk

4 jaar geleden

Mevr. Jeannette Roovers over Middelburg

4 jaar geleden

Dhr. berry aarnoudse over Amsterdam (familie)

4 jaar geleden

Mevr. Lianne van Dam over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Eveline Rogier over Den Bosch

4 jaar geleden

Mevr. Denise Willemse - van Heijst over Breda

4 jaar geleden
Super leuke middag gehad, zelfs in de stromende regen. Helaas doet de GPS het niet altijd goed en dit maakt het lastiger om goed naar het volgende punt te lopen als je de omgeving niet goed kent. Tevens is het startpunt niet de begijnhof maar de ingang van vlaszak Park aan de kant van de stad.

Mevr. Willemijn Jol over Brussel

4 jaar geleden

Mevr. Ingrid Vd heijden over Eindhoven

4 jaar geleden

Mevr. Sao Ly over Rotterdam

4 jaar geleden
Het was een heel leuk team uitje! Lekker actief in de buitenlucht, waarbij je wel je eigen tempo kunt bepalen. Combinatie van wandelen en nadenken over de raadsels is erg leuk! En ik heb ook nog eens wat geleerd over mijn eigen stad.

Mevr. Corine Mulders over Texel

4 jaar geleden
Super leuk om een keer op die manier te doen en zeker voor herhaling vatbaar!

Dhr. Erik van Leeuwen over Leuven

4 jaar geleden

Dhr. frank Luijcx over Nijmegen

4 jaar geleden

Dhr. Bart Baaijens over Texel

4 jaar geleden
Leuke tour. Interessante weetjes. Ik zou de fiets adviseren ipv de auto.

Mevr. Mandy Peeters over Nijmegen

4 jaar geleden
Voor 1 groep was het een leuke tocht, maar door de GPS problemen was het voor de 2de groep een mindere ervaring.

Mevr. Esther van Sloten over Amersfoort

4 jaar geleden
Wij hebben het als super leuk ervaren! In twee teams de strijd aangegaan en allebei ruim binnen de tijd de uitgang gevonden!

Mevr. Rosemarie Hollestelle over Gouda

4 jaar geleden
Het is een leuke manier om een redelijk onbekende stad te ontdekken. Je komt op plekken waar je anders niet zo snel zou komen.

Mevr. Renee Koek over Texel

4 jaar geleden
Wij, oma en kleinzoon, hebben de tocht niet uitgelopen omdat halverwege bleek dat we toch de auto mee hadden moeten nemen. De vragen hadden weinig betrekking op de plaats Den Burgh en de route bestond uit heen en weer lopen in het stadje en daarna het stadje uit. De vragen kon je ook vaak niet vinden waar je stond. Wij hebben een aantal vragen opgezocht op google. We vonden dat er meer van de maken is, leukere route en meer vragen over Den Burg of Texel. We hadden ons goed voorbereid, maar het viel tegen. Jammer

Mevr. Hanneke Larooij over Rotterdam

4 jaar geleden
Super leuk om door Rotterdam te zwerven en te gelijk allerlei opdrachten te doen. We zijn op bijzondere plekken geweest. Samen met 3 vriendinnen, kletsen, lachen. en lekker buiten en bezig. Ik ga zeker in een andere stad, nog eens.

Mevr. Mareen Schildt over Apeldoorn

4 jaar geleden
Heel leuk om te doen, ong 10 km wandelen, flink doorlopen om in 2 uur te voltooien.

Mevr. Anna Broeders over Den Bosch

4 jaar geleden

Mevr. Annika Nijboer over Zutphen

4 jaar geleden

Mevr. Anne Wijngaard over Rotterdam

4 jaar geleden

Mevr. janninca den Hartog over Apeldoorn

4 jaar geleden
Was leuk! Leuke activiteit om de stad beter te leren kennen