Reviews

Dhr. Frederik BRUYNOOGHE over Gent

4 jaar geleden

Mevr. Kyra van Hinsberg over Texel

4 jaar geleden
Wat een leuke ervaring om op deze manier Texel te ontdekken! Met een tandemfiets met z'n tweetjes in de voetsporen van Michiel de Ruyter. Ik zou zeker aanraden om dit niet met de auto maar met een fiets of scooter oid te doen.

Mevr. Fleur de Groot over Breda

4 jaar geleden
Erg leuke activiteit om buiten te doen!

Mevr. Yvonne Boer over Rotterdam

4 jaar geleden
De Escape Tour is een leuke manier om de stad te verkennen. Je hebt er een lekkere wandeling bij en je leert iets over de stad.

Dhr. Daniël Gorter over Amsterdam

4 jaar geleden
Goede en juiste briefing vooraf. Wij hebben met z'n allen een super leuke en informatieve dag gehad. Ik had het georganiseerd als bedrijfsuitje en had daardoor een aantal vragen die niet op de website stonden. Die werden telefonisch snel en goed beantwoord! Dus drie keer top!

Mevr. Inge Glotzbach over Maastricht

4 jaar geleden
We hebben de Escape Tour in Maastricht gedaan. Een fantastische ervaring: je komt op plekken waar je anders nooit naartoe zou gaan en door de opdrachten kijk je met hele andere ogen naar de plaatsen waar je komt. Echt een aanrader!

Dhr. Raymond van Oosterhout over Amsterdam

4 jaar geleden

Mevr. Sylvia Verstege over Eindhoven

4 jaar geleden
Een erg leuke tour door het centrum, op plekken waar je normaal niet snel komt. Mooie ‘verborgen’ plekken in de stad. Leuke opdrachten en de route was duidelijk te volgen. Leuk om een keer te doen en zeker voor herhaling vatbaar in een andere (onbekendere) stad.

Mevr. e van der Marel over Apeldoorn

4 jaar geleden
Leuk om te doen, helemaal als je met teams tegen elkaar speelt. Verhaal van Apeldoorn mag wat interessanter.

Mevr. Joyce Wesseling over Apeldoorn

4 jaar geleden
Superleuk om te spelen,een stad te ontdekken en achter allerlei leuke weetjes te komen! Wij hebben ons prima vermaakt.

Dhr. Niels Leunissen over Den Bosch

4 jaar geleden
Hele leuke speurtocht door het centrum van Den Bosch, en nu weten we eindelijk waarom er mensen in onze straat naar een muurschildering komen kijken. Jammer genoeg net buiten de tijd, volgende keer maar beter geen kibbeling halen op de markt dat scheelt 36 seconden. Escapetour is zeker een aanrader om te doen

Mevr. Lenthe Schurink over Apeldoorn

4 jaar geleden

Mevr. Linda Veninga over Leeuwarden

4 jaar geleden

Mevr. Ingrid Tielemans scheepers over Utrecht

4 jaar geleden
Super leuke tijd gehad met deze tocht. Het is goed opgezet, je bent heerlijk in beweging en leert iets van de stad en de geschiedenis. Zeker voor herhaling vatbaar in andere steden.

Mevr. Mandy Oud over Zwolle

4 jaar geleden
Het was een leuke ervaring om op een andere manier de stad te verkennen. Leuke afwisseling van spellen en een leuke manier om veel te wandelen zonder dat je het door hebt

Mevr. Nadine Loerakker over Haarlem

4 jaar geleden
Leuke wandeling met diverse opdrachten en vragen. Hebben veel gelachen en ook nog geleerd.

Mevr. HGAC Burgmans over Den Bosch

4 jaar geleden
Niet alle oplossingen waren te vinden :) KAn ook aan ons liggen, maar dwe ervaring van de touw in Breda was positiever dan die van Den Bosch

Dhr. Joost Bezem over Breda

4 jaar geleden
We hebben de tour in Breda gedaan en ondanks dat we de stad al behoorlijk goed kennen was dit toch een hele leuke manier om de stad eens met andere ogen te bekijken. Leerzaam, leuk, competitief en heel gezellig. Echt een aanrader

Dhr. Hans Hofman over Deventer

4 jaar geleden
Echt leuk!

Mevr. Caroline van de Beek over Amersfoort

4 jaar geleden
Leuke manier om een andere kant van de stad te zien. Het is geen inspannende escape maar een relaxte manier om in een groepje door te stad te dwalen.

Mevr. Nienke Laffort over Middelburg

4 jaar geleden

Mevr. Janneke Walraven over Nijmegen

4 jaar geleden
Een leuke Nijmegen City escaperoom. Mooie delen van de stad gezien. Leuke opdrachten!

Mevr. Brenda Teeuwen over Utrecht

4 jaar geleden
Waanzinnig leuk om te doen als afdelingsuitje!

Mevr. Cherina Visscher over Zutphen

4 jaar geleden
Leuk teamuitje gehad in het centrum van onze eigen gemeente. Het was nog leuker geweest als we meer hofjes hadden gezien.