Reviews

Christina over Lübeck (Deutsch)

1 jaar geleden
Die Idee des Spiels ist super, nicht nur als Tourist, sondern auch als Einheimischer kann man seine Stadt mal mit ganz anderen Augen betrachten. Allerdings könnte das ganze wirklich etwas ausgereifter sein. Die Fragen/ Rätsel sind manchmal so ungenau formuliert, dass es bei den Antworten viele Optionen gibt, leider hat man immer nur genau eine Antwort-Möglichkeit und kann so die zweite Option (Wie es auch gemeint sein könnte)nicht mehr austesten. Es müsste auch regelmäßig geprüft werden, ob Details, die man sucht, auch wirklich noch vorhanden sind, in der Stadt und nicht aufgrund von Umbaumaßnahmen längst entfernt worden sind… Ich würde mich sehr freuen, wenn es ein überarbeitetes Spiel davon oder auch ein neues geben würde in Lübeck!

Cathy over Luxemburg

1 jaar geleden
Leuke tour. Leuke vragen en leuke tour door de stad.

Paul over Brielle

1 jaar geleden
Onze eerste escape tour. Wel even wennen in het begin maar het gaat snel goed. Sommige vragen echt moeilijk. Mooie indruk van Brielle en nog geschiedenisles op de koop toe!

Jolanda over Gorinchem

1 jaar geleden
Wat een leuke en informatieve escape tour. Genoten van de mooie straatjes en de leuke opdrachten.

Ilana over Enschede (groep)

1 jaar geleden
Super leuk

Uta over Stralsund (Deutsch)

1 jaar geleden
Wir haben uns für dieses Spiel im Rahmen unserer Teambuilding-Maßnahme entschieden und haben es nicht bereut. Mit zwei Teams sind wir angetreten. Dieses Spiel bietet eine gute Mischung aus Sightseeing, Unterhaltung, Bewegung und vor allem Spaß. Beide Teams haben den geheimen Ausgang gefunden und beim gemeinsamen Abendessen danach wurde alles in bester Stimmung ausgewertet.

Marian over Gouda

1 jaar geleden
Was leuk om op deze manier Gouda te verkennen.

Monique over Texel

1 jaar geleden
We hebben deze escape per fiets gedaan. Het gedeelte van Texel dat je in deze escape ziet, is heel mooi. En de escape een heel leuke uitdaging. Aanrader!

Marc over Antwerpen

1 jaar geleden
Erg leuk. Het verhaal ging alleen niet echt over Antwerpen.

Vera over Texel

1 jaar geleden
Leuke escape tour! Leuk dat je door verschillende plekken komt en het op de fiets kunt/moet doen.

Quentin over Zurich (English)

1 jaar geleden
Nice walk in Zurich city center, but the riddles (and solutions) could be improved

Liza over Texel (English)

1 jaar geleden
Een heel leuk avontuur en zeker een leuke manier om het eiland en zn mooie plekjes te ontdekken.

Mieke over Arnhem

1 jaar geleden
Een hele leuke middag gehad met de escape tour in Arnhem. Met 4 op 1 mobiel is wat krap, maar we hebben een whatsapp groepje aangemaakt en deelden daar foto's als we moesten puzzelen, werkte heel goed. Veel oude geschiedenis en mooie gebouwen gezien. Afstanden tussen de puzzels was erg goed. Sommige puzzels waren nog best lastig. Geslaagde middag met een lekker zonnetje!

Anita over Rotterdam

1 jaar geleden
Leuke manier om de stad op een unieke wijze te leren kennen

Kim over Den Bosch

1 jaar geleden
Leuke escape tour door het mooie den Bosch.

Claudia over Amersfoort (Deutsch)

1 jaar geleden
Hele afwisselende en soms uitdagende opdrachten. We hebben de stad nog beter leren kennen! Jammer dat we niet tussendoor zelf de pauzetijd konden gebruiken met een maximale tijd van 6 uur ipv 4 uur. Dan kun je tussendoor enkele rustmomenten inbouwen of bij regen schuilen.

Liesbeth over Maastricht

1 jaar geleden
We vonden het heel erg leuk om deze escape tour door Maastricht te doen. Je kijkt op een heel andere manier naar de stad en komt allemaal achter leuke, interessante weetjes. Kortom voor herhaling vatbaar in een andere mooie stad.

Aniek over Leiden

1 jaar geleden
Leuk, ik kan het aanraden. Wel beter met lekker weer.

Moud over Valkenburg

1 jaar geleden
Leuke manier om een stad te leren kennen. Ook een reeds bekende stad.

Lia over Den Bosch

1 jaar geleden
Alles oké

Mirjam over Göttingen (Deutsch)

1 jaar geleden
Die Story war ansprechend und die Rätsel sehr abwechslungsreich und informativ gestaltet. Es hat alles ohne Probleme geklappt und viel Spaß gemacht. Wir haben geknobelt,kombiniert, gelacht und unterwegs sogar noch Fotos geknipst und ein Eis gegessen und die Tour trotzdem unter der angegebenen Zeit absolviert. Wir werden dieses Erlebnis definitiv in einen anderen Stadt wiederholen.

Annet over Kampen

1 jaar geleden
Het was leuk! Een mooi verhaal zat erachter en de puzzels waren uitdagend genoeg. We hebben genoten.

Margret over Maastricht (Deutsch)

1 jaar geleden
Die Tour war interessant. Jedoch die deutsche Version enthielt viele Fehler bei der Aufgabenstellung.

Betteke over Arnhem

1 jaar geleden
Super leuk om te doen als uitje met vrienden of gezin en op deze manier de stad te verkennen