Reviews
Christine over Amersfoort
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk maar iets te weinig aanwijzingen waardoor het best lastig is.
Lia over Nijmegen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het blijft een leuke manier om een stad te ontdekken: nieuwe plekken gezien in Nijmegen
Marjolein over Gouda
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ondanks de regen een hele leuke middag gehad en mooie plekjes gezien. Doen we gauw nog een keer in een andere stad!
PetraVicky over Tiel
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk, ondanks de regen
Renate over Delft
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Haarlem en Delft waren erg leuk. Wat leuk is is dat je een stad op een andere manier leert ontdekken.
Joycella over Leiden
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben onwijs genoten van de tocht. De app werkte goed en de route was duidelijk aangegeven. De opdrachten kunnen nog iets ingewikkelder, maar we zaten er lekker in! Zelfs in de regen met een paraplu boven t hoofd was dit heel leuk!
Annebel over Texel
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, waarmee je het binnenland van Texel beter leert kennen.
Esmeralda over Zierikzee
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was leuk en nog ontsnapt ook.
Greet over Elburg
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Met ons gezin en kleinkinderen de escape gedaan. Jongens van 14 en 16 hadden de telefoon. Was echt leuk te doen iedereen deed mee in 2 groepen van 6. We hebben de uitgang gevonden!
Rianne over Alkmaar
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat was dit leuk om te doen. Je ziet de stad op een hele andere manier
Geranda over Deventer
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke tour gehad door Deventer, sanen met mijn 84-jarige moeder. Het tijdelement hebben we losgelaten en vaker een pauze gehouden, maar voor de rest vond ze het super leuk! We hebben samen genoten .
Tim over Naarden
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht, alleen wel wat simpele vragen. De uitdaging ontbrak.
Sander over Utrecht
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te ontdekken met vrienden en familie!
Anouschka over Alkmaar (English)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was leuk, enkele dingen best lastig te vinden en een van de eerste borden was blijkbaar geel maar het was meer crème met blauw dus wij dachten dat het blauw was.
Astrid over Gouda
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke om op deze manier de stad te zien!
Bianca over Freiburg (Deutsch)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Als erstes bitte die ganze App Korrektur lesen - erst mal technisch, weil es nach dem Einloggen 10 Minuten gedaeurt hat, bis es funktioniert hat, dadurch ging uns schon Zeit flöten. Dann hat sich die App immer wieder aufgehängt und musste neu gestartet werden.
Dann die Fragen. Die waren mal historisch angehaucht, dann wieder viel zu modern. Zudem unklar formuliert (vermutlich KI generiert), die richtigen Antworten wurden als falsch gewertet, die Fragen waren zudem viel zu oft unklar.
Wir haben "den geheimen Ausgang" gefunden, war uns schon nach den ersten paar Buchstaben klar, allerdings hat die App am Ende des Spiels nicht als solchen erkannt. Haben dann versucht jemanden bei der Hotline zu erreichen. Dort wurde uns mit kaum verständlichem ausländischen Akzent von einer Maschine mitgeteilt, dass gleich jemand für uns da wäre. Nach fünf Minuten erfolglosem Tuten haben wir dann endgültig genervt aufgegeben. Vermutlich hatte an einem Samstag einfach niemand Lust zu arbeiten. Wir sind dann ohne offizielle Beendigung des Spiels in Richtung nach Hause gegangen. Ungefähr 50 Meter entfernt vom richtigen Zielpunkt piepte die App dann plötzlich an einer anderen Brücke und sagte uns, wir wären hier richtig. Entweder ist das komplett falsch einprogrammiert, weil es einfach nicht stimmte, oder die Geodaten sind extremst schlecht einprogrammiert.
Jedenfalls gibt es zwei Sterne, weil einer ja bekanntlich keiner ist und die Grundidee an sich gut ist, die Umsetzung aber grauenhaft war. Hat so keinen Spaß gemacht, ich persönlich hätte am Anfang schon am liebsten entnervt aufgegeben, wenn der Rest der Gruppe nicht mehrfach versucht hätte die App neu zu starten.
Madelyn over Den Haag
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Op een leuke, actieve en speelse manier kennis opdoen van bijzondere plekken in het centrum van Den Haag!
Bonnie over Lille
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Genoten van deze leuke tocht door Lille. We zijn weer op mooie plekjes gekomen en hebben door leuke vragen te beantwoorden de uitgang gevonden. Zoals altijd genoten!
Xavier over Rotterdam (English)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit tegen relatief geringe kosten.
Mevr. Martine Bos over Amersfoort
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Janneke Sanders over Zutphen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke escapetour door een prachtige stad
Paulien over Leiden
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke middag gehad met een groep collega’s. Teams bestonden uit 3 of 4 mensen, prima aantal. Vragen waren niet te makkelijk of moeilijk.
Charlotta over Berlin (Deutsch)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Eine tolle Tour mit viel Unterhaltung und man lernt seine Stadt nochmal besser kennen.