Reviews
Abel over Alkmaar
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht die ons heeft gebracht op plekken die we nog niet kenden in Alkmaar
Mark over Amersfoort
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om de stad te zien. Leuke app. Alleen wisten we niet precies waar we het antwoord moesten invullen. Maar dat kon de pret niet drukken.
tanja over Brussel
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk fanatiek spel. Leuk om stad zo te leren kennen.
Lonneke over Amersfoort
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke middag gehad met onze vriendengroep, in vier groepen fanatiek door de stad. En echt leuke dingen gezien in Amersfoort die we normaal niet zo snel zouden zien.
Guus over Delft
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Delft is een leuke historische stad en deze toer brengt je op speciale plekjes waar je anders zeker aan voorbij loopt. Dus zeker de moeite waard. Het verhaal is wel dubieus want je volgt het spoor van de vergeefs vluchtende moordenaar van Willem van Oranje. Dat vind ik een echte misser; te veel eer voor deze man. Er zijn meer dan genoeg illustere Delftenaren waar je fictief verhaal aan kan ophangen. En waarom Willem van Oranje zelf niet als persoon waar het om draait? Wie waren zijn belangrijkste medestanders in Delft? Dat moeten toch wel notabelen van die tijd zijn geweest.
Margreet over Osnabrück
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Je komt langs mooie plekjes,. Sommige vragen zijn vrij moeilijk. En als je Latijn kunt, is dat zeker van voordeel tijdens deze escape tour.
Yannick over Amersfoort
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om een stad te ontdekken met afwisselende uitdagingen!
Lies over Mechelen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mooie stad! Een groot deel van de escapetour gaat langs rustige steegjes en idyllische straatjes vol beschermd erfgoed. De opdrachten waren niet zo gevarieerd, daar kan zeker verbetering in komen.
Eleanne over Enschede
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Weer een super verhaal, top gedaan!
Michel over Hattem
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hattem was een leuke tour, wat een leuk stadje ! als doorgewinterde escapers (al 19 stuks afgewerkt) hadden we heerlijk weer en de vragen waren goed te doen. Ondanks ons goede puzzelen was de uitgang niet makkelijk te vinden..Op naar de volgende tour.
Maarten over Bergen op Zoom
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
De eerste vraag konden we niet beantwoorden omdat de naam van het huis op nr. 21 niet zichtbaar was. Toen dachten we: wat moet dit worden? Maar daarna was het gelukkig goed te doen, ook voor onze kids van 8 en 5. Leuke plekjes in Bergen op Zoom gezien en lekker bezig geweest. Aanrader!
Annelies over Amsterdam
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Zeer fijne wandeling en leuke steegjes gezien.
Zeker de moeite om te spelen.
Herman over Breda
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Opnieuw was onze escape tour een superleuke activiteit.
Deze keer in Breda, wat een extra leuke bijkomstigheid was dat er overal jazz in de stad was.
Helaas hebben we de uitgang nooit gevonden......mijn vrouw klikte de verkeerde knop aan 🫣
Binnenkort gaan we voor devolgende tour , dan in Den Bosch.
Met vriendelijke escape-groet
Herman
Wilma over Den Haag
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te ontdekken en dingen te zien die je anders over het hoofd zou zien.
Sybrand over Amersfoort
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke tour met helaas enkele verwarrende en niet duidelijke vragen.
Ook vragen waar meerdere antwoorden mogelijk zijn waardoor het uiteindelijke antwoord niet klopt.
Arno over Leuven
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Best leuk, je ziet veel van de stad maar sommige puzzels waren wat vergezocht
Fabio over Basel (Deutsch)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Tolle Tour durch Basel!
Jedoch nicht für Kinderwagen geeignet.
Inger over Leiden
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke escape tour in Leiden!! Leuke vragen en mooie plekjes van Leiden ontdekt. Aanrader!
Guido over Gorinchem
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik vond het echt SUPER leuk en het is echt een hele leuke ervaring! We waten net optijd! Superleuk!
Anouk over Alkmaar
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour! We moesten even inkomen, maar als je het door hebt is het prima te doen. Een leuke en speelse manier om een stad te ontdekken.
Jan over San Sebastian
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Sommige opdraxhten zijn onduidelijk,
Anya over Maastricht
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke manier om de stad te verkennen. Zeker een aanrader!