Reviews
Mevr. Carine Elferink over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. R / Ruud van Poelgeest over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een leuke middag gehad en veel nieuwe plekken ontdekt van een stad die wij al heel goed kennen. De vragen zijn gevarieerd en je hebt er veel creativiteit voor nodig om ze op te lossen.
Mevr. Fam Jansen over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke manier om een stad te verkennen en op mooie plekjes te komen. Zeker met kinderen.
Mevr. Patricia Schat over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, je komt op plekken die je zelf niet snel zal bewandelen. Vernieuwende manier om een stad te verkennen!
Mevr. CA Jansen over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. T. Romijn over Brugge
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen. Niveau prima.
Mevr. Kayleigh Valstar over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Piër Pelk over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een erg leuke, mooie tocht in Utrecht. Plekken gezien waar ik nog niet eerder geweest was een toch in de binnenstad!
Het verhaal waaraan de puzzels en de tocht gekoppeld waren was erg leuk.
Mevr. Ingeborg Bosgoed over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
App werkt niet goed. Liep vast waarna we het spel niet konden afronden.
Mevr. Lia Boschman over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was heel leuk en ontspannend én inspannend tegelijk om gedaan te hebben en zo een deel van Breda te hebben leren kennen!
Dhr. J. Fase over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel erg leuk zo in de buitenlucht en een historische plaats! Weer eens wat anders dan opgesloten te zitten in een kamertje! En je leert er nog van ook.
Mevr. A.A.H. Meens over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om een stad te ontdekken
Mevr. Irene Barten over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een hele leuke Escape Tour in Eindhoven gedaan over Frits Philips.
We waren net binnen de tijd op het eindpunt, ookal zijn we gestopt voor een ijsje, een winkel en een sanitaire stop. Zeker aan te raden! Wij gaan snel die van Breda doen.
Dhr. Arjan Withag over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
En ontzettend leuke manier om een stad op een andere, afwisselende manier te leren kennen!
Mevr. Martine Bruggeman over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Je wordt leuk meegenomen in een verhaal uit de geschiedenis. Komt leuke plekjes tegen. De vragen zijn niet te moeilijk. Soms wel internet nodig om dingen op te zoeken.
Dit was, na Amsterdam, onze 2e escape the city. Er zullen er vast meer volgen.
Mevr. Anne van Breukelen over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Kristel Wildenbeest over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Eerste escape tour. We houden heel erg van escape rooms. Dit was een leuk uitje in de stad. Een echte aanrader!
Mevr. Debbie Vermeersch over Brussel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Zeer leuke gezinsnamiddag gehad. Opdrachten waren tof.!Op het laatste moesten we er wat spoed achter zetten, maar we waren net op tijd klaar. Als we die deadline niet gehaald hadden, zouden we wel teleurgesteld zijn geweest. Het was echt zeer fijn.
Mevr. Kristel Wildenbeest over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De tweede escape tour in een week tijd! Erg leuk om te doen. Zeker een aanrader!
Mevr. Jaq Berghout over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke route en tof verhaal. Ga wel op een tijd dat het rustig is in de stad (maandagochtend). Dit gaan we zeker vaker doen.
Mevr. Marjolein Horsten over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was enorm leuk. Echt genoten van de wandeling door oud Harderwijk en intussen puzzels oplossen en nadenken
Dhr. Jack Stevelmans over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke tour in Volendam gedaan. Op plekjes geweest waar je normaliter niet snel komt. Een aanrader.
Dhr. Niek Wolbrink over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Carmen Rutten over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De route was groot.
Was leuk geweest als we gezien hadden wat we gemist hadden.
Ook is het handig als je nog niet klaar bent een kortste route naar huis te geven.