Reviews
Dhr. Johan Veenstra over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuke manier om iets van de oude stad te zien. Prima te doen als gezin (2 kinderen van 10 en 13) die het zeer leuk vonden. Absolute aanrader en ook een leuke manier om je eigen stad in de buurt te leren kennen.
Mevr. Gwendy van Og over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke manier om de stad te bekijken.
We gaan er zeker nog een doen
Dhr. André Gelderblom over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Claudia van Oss over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit. Vragen zijn niet eenvoudig dus het blijft een uitdaging om de juiste antwoorden te vinden en daarmee verder te komen in het spel.
Mevr. H.A van Holland over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Zeer mooie escape tour. Je komt op plekken waar je anders niet zou komen.
Goed in elkaar gezet, soms met hylarische opdrachten.
Alleen 2 uur is echt veel te kort
Dhr. C. Vos over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke activiteit, ook onze kinderen van 9 en 12 vonden het geslaagd. Sommige opdrachten erg lastig, de meesten goed te doen. De beschikbare tijd is wel erg beperkt. Zodra je even verkeerd loopt en iets meer moeite hebt met een opdracht, dan kom je al tijd tekort. We hebben het dan ook helaas net niet gehaald.
Wat ook niet helpt, is dat het behoorlijk druk was in de stad en je toch afstand wil proberen te houden. Hierdoor soms lastiger om bij de opdrachten te komen.
We hebben wel hele leuke plekjes gezien van Zwolle waar we anders niet geweest waren. Ondanks onze nederlaag, toch een leuke middag gehad.
Mevr. M Schelfhorst over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een aanrader! Je ziet een stad van een heel andere kant en het is lekker in de buitenlucht. Wel doorlopen, want binnen 2 uur is een hele uitdaging.
Mevr. Sanne de Jager over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij vonden het een erg leuk spel en je komt langs erg leuke plekjes van de stad Zwolle!
Mrs. L.M. van der Voort over The Hague (English)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Fun activity to get to know a city in a different way. Definitely recommended!
Mevr. Euthalia Schout over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om samen te doen en op een andere manier de stad te verkennen !
Mevr. Mariska Kaandorp over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour gehad, je loopt op een speelse manier door de stad en komt op plaatsten waar je normaliter niet snel doorheen zou lopen.
Mevr. B Oostheim over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit waarmee je op bijzondere plekken inde stadkomt. Met kletsen en n ijsje tussendoor is t niet binnen de gestelde tijd te doen....jammer
Mevr. Karin van den Dungen over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was een erg leuke tour! Hebben veel van Amersfoort gezien nu op deze manier.
Mevr. H. Middelkoop over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuk om te doen, goed verhaal, mooie route langs authentieke plaatsen die je anders niet zou zien.
Mevr. Annette Van de Kreke over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Gert Claes over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke escape tour, smaakt naar meer!
Dhr. Arend van Dijk over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te ontdekken. Jammer dat een aantal vragen echt niet klopten:
- bordes vraag op bordje staat 1624 antwoord is 1621
- berenburgvraag, op foto staan 28 liter flessen (wit is liter, bruin is 0,5 liter) en antwoord was 24 flessen.
- koetsvraag was niet herleidbaar.
Mevr. G. Holland over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben genoten van een leuke experient in de vorm van Escape tocht door Leeuwarden. Erg leuk, op deze manier kom je op plekken waar je anders niet zou zijn geweest.
Mevr. B de Nijs over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een hele leuke, uitdagende escape tour door Rotterdam. Ook voor jongeren. Wisselende opdrachten vergroten het plezier.
Doe mee aan deze toer en ontdek Rottetdam op een andere manier.
Mevr. Frances Raboen over Boedapest
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De Escape tour Budapest is erg leuk en brengt je op mooie plekken. De puzzels zijn goed te doen en niet al te lastig.
Mevr. tonny de bie over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen! Leuk verhaal en je steekt zo wat geschiedenis op van de stad.
Mevr. Mariska brouwenstijn over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ja, de 2de opdracht was een drama. De vlag van Canada was nergens te vinden waardoor we 2x 500 meter extra hebben moeten lopen. Vlaggenmast stond er zonder vlag. Dit heeft ons een half uur gekost.
Ook werkte de GPS bij het vlaggenspel ineens niet meer waardoor we ook extra tijd hebben verloren en een andere mobiel moesten gebruiken. Deze 2 dingen vielen ons erg tegen.
De rest van de tocht was leuk.
Dhr. Mike van Vliet over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Nice setup of the 20 games. Lots of fun with your family. 1.5 hours is the ideal time to book