Reviews

Mevr. Marije Terwisscha Van Scheltinga over Bolsward

5 jaar geleden
Leuke activiteit om in coronatijd te doen, de vragen waren wel wat makkelijk, maar alsnog was het leuk. toen we een locatie niet konden bereiken door werkzaamheden, was de helpdesk goed bereiken, en konden ze ons snel helpen.

Mevr. Nel Groet over Leeuwarden

5 jaar geleden
Het is een lastige, maar erg leuke manier om door een stad te dwalen!

Mevr. Patricia Driessen over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Mirjam Schreurs over Zutphen

5 jaar geleden
Super leuke tour. Vragen/opdrachten op niet te grote afstand van elkaar. Dus lekker actief steeds. Zutphen is fantastisch qua sfeer!

Mariska Dijkstra over Den Bosch

5 jaar geleden
Leuke en gezellige middag gehad. Zeker een aanrader voor iedereen. Wanneer er meerdere groepen tegelijk starten lopen die niet precies dezelfde route. Zo loop je niet achter elkaar aan en heb je echt je eigen spel.

Dhr. Dennis Kox over Apeldoorn

5 jaar geleden
.

Mevr. Astrid Hoekstra over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Laura Voorbogt over Antwerpen

5 jaar geleden
leuke activiteit, vragen zijn soms wat te makkelijk en jet zou leuk zijn om meer te lere van de stad tijdens de tour, maar wel leuk om te doen met een klein groepje

Dhr. Bram Neuteboom over Breda

5 jaar geleden
Super leuk om te doen. Al helemaal nu met corona is het een leuke activiteiten waarbij je nog is wat te weten komt over de stad.

Mevr. Nikki de Vries over Middelburg

5 jaar geleden
De perfecte manier om de stag te leren kennen. We kwamen op plekjes waar we anders nooit heen waren gewandeld. We waren fanatiek en hebben best wat puzzelervaring, maar als nog werden we uitgedaagd. Een top middag!

Dhr. Bojan Michiels van Kessenich over Amersfoort

5 jaar geleden
Mooie manier om prettig en speels samen een stad te ontdekken.

Dhr. Rene Walen over Texel

5 jaar geleden
Ontzettend leuk, alleen wordt er gezegd met auto of fiets en niet te voet en zo is het niet helemaal maar we hebben onwijs gelachen.

Dhr. Emiel Vis over Haarlem

5 jaar geleden

Mevr. Cindy Smit over Maastricht

5 jaar geleden
Heel leuk om te doen!

Mevr. JJM Beukers over Nijmegen

5 jaar geleden
Het was weer erg leuk om te doen, we hebben nieuwe plekjes ontdekt in Nijmegen. Een verbetering met eerdere jaren is dat na 2 uur het spel niet stopt, maar dat je het kan afmaken. Wij hadden die tijd nu niet nodig.

Mevr. Clare Griffin over Amsterdam (English)

5 jaar geleden

Mevr. Manon Snijders over Haarlem

5 jaar geleden
Erg leuk idee om de stad te leren kennen. Je moet steeds kleine stukjes lopen en dan alweer een nieuwe opdracht. Mijn kinderen van 12 en 15 vonden het wel te ver lopen.

Mevr. Christien Oskam over Zutphen

5 jaar geleden

Mevr. Tessa van der Waal over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden

Mevr. Natalie Post over Texel

5 jaar geleden
Leuke activiteit, je ziet Texel eens op een andere manier. Aanrader!

Dhr. Louis-Maxime Marysse over Antwerpen

5 jaar geleden
Heel leuke ervaring

Mevr. Marlinde de Wolf over Apeldoorn

5 jaar geleden
Erg leuk om op deze manier een stad te ontdekken!

Dhr. Gerwin Van Bergen Walraven over Texel

5 jaar geleden

Mevr. Monique Asselbergs over Middelburg

5 jaar geleden
We wilden een escape room doen, maar dat ging nog niet met de huidige maatregelen. Dit was een superleuk alternatief! Met 3 kinderen van 15 en 2 van 17 was het een leuke middag. Echt een aanrader om een stad te leren kennen! Reactie vd kinderen; superleuk!