Reviews
Mevr. Wendy Coene over Brugge
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een leuke ontdekking was dit! Spel zit heel erg leuk in elkaar: ons team bestond uit 2 11-jarigen, een 13-jarige en twee meelopende mama's en we hebben een zeer fijne namiddag beleefd. Heel spannend om rond te lopen tot je de 'bingbong' van een volgende opdracht hoort, een leuke variatie aan vragen en opdrachten, een mooie route doorheen Brugge... En het spel was zo echt, dat de zoon zelfs wat teleurgesteld was toen de geheime uitgang op slot bleek te zitten! We gaan dit zeker nog eens doen!
Dhr. Jw Meijer over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mooie tocht door Nijmegen
Mevr. Sanne Smits over Enschede
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Dorien Ketelaar over Bolsward
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Door de vele wegopbrekingen is het momenteel lastig om je weg te vinden in Bolsward. Je loopt hele stukken terug of dubbel, niet echt leuk dus. Bij het startpunt gaat het eigenlijk al mis.
Mevr. Niki van Kesteren over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Eline Wijnhoud over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk uitje!
Mevr. Chantal Nihot over Haarlem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk om te doeb, maar moeilijk
Mevr. Ginny de Vos over Zwolle (familie)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben deelgenomen aan een familie tour. De kinderen vonden het leuk om te doen. Er waren leuke vragen waarbij ze bijvoorbeeld dingen moesten tellen of zoeken. Helaas klopte alleen de plek waar we waren niet altijd met de plek die aangeven werd in de app. Daardoor duurde alles wat langer en was het onmogelijk de missie binnen 1 2/2 uur te behalen. De kinderen vonden dit niet erg, maar wilden het spel vooral uitspelen. Helaas lukt dit niet, terwijl we wel degelijk op de juiste plek stonden. De laatste vraag kwam niet tevoorschijn. De kinderen gingen naar huis met het gevoel 2 uur voor niets door de stad te hebben gelopen....
Mevr. Manouk Klaassen over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen. Je leert de stad op een andere manier kennen. Zeker een aanrader!
Mevr. Natasja van Beurden over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dankzij de escape tours op leuke en mooie plekken in Breda mogen komen. Het werd nog spannend omdat de twee uur bijna voorbij was. We hebben erg genoten van dit uitstapje!
Mevr. Anneke Feenstra over Haarlem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was verrassend en superleuk om de escapetour te doen. Je leert veel over de geschiedenis van de stad. Erg interessant. Je komt op veel onbekende plekken. Zelfs de tieners in onze groep hebben een aantal keren herhaald hoe leuk het was. Wij gaan zeker nog een keer een escape tour doen. Bedankt voor de leuke uurtjes ontspanning.
Mevr. Agnes den hartog over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. v Bakker over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De tour is echt leuk en mooie manier om de rolverdeling binnen het groepje te zien en de stad anders te leren kennen.
Mevr. Lisanne Brummel over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke dag gehad en veel nieuwe dingen over Utrecht geleerd. De puzzels waren echt goed te doen. Je ziet de stad op een hele leuke manier. Echt een aanrader!
Mevr. Lisanne de Weijer over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Henk Egberts over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een prima tochtje door Alkmaar. De puzzeltjes waren erg makkelijk. Er staat nergens dat je maar 1 antwoordpoging hebt. Verder is 30 euro erg veel geld als je dit vergelijkt met een jaarabonnement voor geocaching.com. Daar kun je dan wereldwijd alle puzzels multi en wereigo (wat dit eigenlijk is) doen.
Mevr. Anneke Vermolen over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Naiyara van Dijk over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Suzanne Vinks over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een hele leuke coronaproof middag gehad! Echt heel leuk! We hebben met twee teams gespeeld en iets na elkaar gestart waardoor het echt een leuk wedstrijd element kreeg.
Mevr. Ester van Staalduinen over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We had a great afternoon! Thanks.
Dhr. Jamie Dekkers over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Prachtige leuke ervaring in een mooie omgeving met een leuke route!
Mevr. Jorien Van paasschen over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben met twee vriendinnen en drie kids (10-12 jaar) de escape tour in Apeldoorn gedaan. Heel leuk om je eigen woonplaats beter te leren kennen op deze speelse manier! Jong en oud hebben genoten. Wel werd al vrij snel duidelijk dat wij de tour no way in twee uur konden afronden (voor een vermelding op de Wall of Fame) maar dat mocht de pret zeker niet drukken.
Mevr. Hanna Wessels over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★