Reviews

Dhr. Fahri Karakoca over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden

Mevr. Joyce Luscuere over Rotterdam

5 jaar geleden
Puzzels zijn goed te doen en we hebben een leuke dag gehad. Ook voor de kids (7 en 10 jaar) waren de opdrachten in Rotterdam goed te doen

Mevr. Rianne Hoks over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Bertine De Ron over Utrecht

5 jaar geleden
Super leuk uitje! Pittige raadsels, maar een absolute aanrader!!

Dhr. Dennis de Blok over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuke tocht voor jong en oud

Dhr. Joris Boelen over Bolsward

5 jaar geleden

Mevr. Willemijn Stolk over Nijmegen

5 jaar geleden
Erg leuke activiteit om een kort middagje mee bezig te zijn. Ook heel leuk dat het zowel voor teams als voor 2 personen geschikt is (zoals wij hebben gedaan). De opdrachten zijn niet te lastig maar ook niet te makkelijk.

Mevr. Ilse van den Bosch over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Elianne Adegeest over Utrecht

5 jaar geleden
Een leuke manier om prachtige vergeten hoekjes en steegjes van karakteristieke steden te ontdekken. De speurtocht is goed opgezet en blijft elke minuut even leuk. Een echte aanrader!

Mevr. Sandra Stefens over Rotterdam

5 jaar geleden
Superleuke tocht door Rotterdam met ons gezin! Echt een aanrader als je niet van slenteren door een stad houdt en in een kort tijdsbestek toch iets wilt opsteken van de stad.

Dhr. Berthold Van Veen over Breda

5 jaar geleden
Leuke tour door de stad waarbij je naast toerisme ook gelijk met een spel bezig bent!

Mevr. Nicole Kanters over Zutphen

5 jaar geleden
Erg leuke tocht!!

Mevr. Debby Brandwagt over Zutphen

5 jaar geleden
Wel leuk om te doen, maar zal het niet snel nog eens doen of aanraden. Je ziet een stad eens op een andere manier, maar veel heen en weer lopen voor mijn gevoel.

Dhr. Jimmy Hermans over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Rita Hoekerd over Nijmegen

5 jaar geleden
Zit goed in elkaar. Houdt wel rekening met drukke steden, wat het soms lastig maakt.

Dhr. Jasper Simons over Den Bosch

5 jaar geleden
Erg leuke tourtocht en is aan te raden aan iedereen

Mevr. Ilse Donderwinkel over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Irna Bressers over Utrecht

5 jaar geleden
Heel leuk om te doen. Tijdens een mooie stads wandeling ben je actief bezig. Je komt ook in straatjes en plekken waar je normaal gesproken voorbij loopt. Het is ook leerzaam om de stad van vroeger te ontdekken

Mevr. Esther Terheijden over Harderwijk

5 jaar geleden
Echt super leuk om te doen! Mega aanrader! Nooit geweten dat Harderwijk zo leuk en mooi was.

Dhr. Mikel Koeman over Arnhem

5 jaar geleden
Het was erg leuk om Arnhem op een andere manier te zien

Mevr. Petra Kuhl over Leeuwarden

5 jaar geleden
Top middag gehad. Echt een leuke manier om een stad te ontdekken!

Dhr. Boy Linders over Nijmegen

5 jaar geleden
Ik en mijn vriendin hebben de escape tour in Nijmegen gedaan. Een stad waar ik niet meer woonde, maar wel geboren en getogen was. Zo fijn om weer door de stad te lopen. In straatjes te lopen waar je al tijden of zelfs nooit bent geweest. En zeker als het een zonnige en drukke dag is op de terrassen, moet je wel even je schaamte voorbij als je op zoek bent naar de oplossing. Oprecht genoten. De opdrachten waren leuk, niet al te moeilijk, maar goed lezen is wel vereist om sommige opdrachten goed te snappen. (bijvoorbeeld de laatste opdracht is wat verwarrend. Gelukkig kon je meerdere pogingen wagen). Wij gaan dit zeker nog een keer doen in andere steden!

Dhr. Jeroen Ruissen over Texel

5 jaar geleden
Een hele leuke manier om kennis te maken met Texel. Leuk verhaal!

Mevr. Anniek de Jager over Alkmaar

5 jaar geleden